Strona 928 z 1202
Pokaż wyniki od 9,271 do 9,280 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #9271
    Senior Member Awatar aguska696
    Dołączył
    Mar 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-04-23 zobacz kalendarz
    Posty
    463
    Burzujka, Ania wiem co czujecie... mnie mdlilo od 7tc do ok 14. Myślałam że zejde i modlilam sie żeby minęło. Mówią że tylko 9% ciężarnych ma mdłości w ciąży... taaaa. U mnie dziś równo połówka a 31.01 polowkowe usg. Już nie mogę sie doczekać. Cudem hamuje sie przed kupowaniem ciuszkow





  2. dzieckozakupy.pl
  3. #9272
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    2,252
    Idę. Nie mogę unikać wszystkich dzieci świata, bo stało się, co się stało. A wyjście z domu dobrze mi zrobi. Miłego popołudnia

    31.12.2016 - Aniołek (*) 8 tc.

  4. #9273
    Senior Member Awatar Szafirek
    Dołączył
    Jan 2017
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2018-03-15 zobacz kalendarz
    Posty
    894
    Cytat Zamieszczone przez Arwen1988 Zobacz posta

    Co do aplikacji - ja mam prawie rowne cykle i powiedzmy, ze zazwczaj pasowalo. Chociaz ja uzywam kalendarzyku, zeby nie zapomniec o @, a kiedys - zeby mniej wiecej pamietac kiedy owu. Ok jak dla mnie, ake tylko przy regularnych cyklach.
    No właśnie tego się obawiałam, że jeśli nieregularne cykle to może zwariować aplikacja. Będę sprawdzać ją testami i zobaczymy

    Joasia123 gratuluje! Tylko dlaczego czujesz się jakbyś wpadła?
    Osobiście mężowi bym powiedziała. Chyba by mnie udusił, że wiedziałam i nic mu nie powiedziałam wcześniej.

    Cytat Zamieszczone przez Anla3 Zobacz posta

    U mnie wystąpiły dziś pierwsze mdłości. We wcześniejszych ciążach nie miałam z tym styczności, ale nie sądziłam,że to takie męczące. Mdli, bierze na wymioty,a pawia dla ulgi za Chiny nie idzie puścić.

    Miłego dnia Kochane
    Pewnie to dziwne, ale uważam że wspaniale mieć mdłości czujesz, że jesteś w ciąży


    Asia1988x, który dzień cyklu że nadal nic?

    Do sukcesu nie ma windy, trzeba iść schodami..

  5. #9274
    Senior Member Awatar Asia1988x
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    wielkopolska
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    2,210
    Mira, wzajemnie

    Szafirek u mnie 33 dc. Owu miałam na 99% 29.12. Czyli już 16 dpo.

    Co do mdłości w ciąży, ja akurat nie miałam dosłownie pare razy zrobiło mi sie słabo, ale wystarczyło ze na chwile sie położyłam i było w miarę. Współczuje, to musi byc uciążliwe :/ szczególnie jak już sie ma jedno i nie ma możliwości po prostu leżeć i czekać aż sie polepszy.

  6. #9275
    Senior Member Awatar Joasia123
    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    Mama dwóch skarbów
    Posty
    381
    Joasia123 gratuluje! Tylko dlaczego czujesz się jakbyś wpadła?
    Osobiście mężowi bym powiedziała. Chyba by mnie udusił, że wiedziałam i nic mu nie powiedziałam wcześniej.

    Dlaczego tak się czuję. Nie wiem. To chyba po prostu emocje. W tym cyklu robiliśmy to jak mieliśmy po prostu ochotę- bez tak zwanej spiny i pilnowania dni. Sporo się działo w naszych rodzinach, więc głowa była zajęta zupełnie czymś innym. No i się nic a nic nie nastawiałam. Więc chyba stąd moje dziwne odczucie.

  7. #9276
    Jakos tak mi sie ostatnio czas wlecze ze jakos tak myślałam ze to będą jeszcze sierpniowe mamy faktycznie mnie zaćmiło. Mira udanej zabawy.

  8. #9277
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cytat Zamieszczone przez cichon_k Zobacz posta

    Ale ten czas leci, tak szybko, że za chwilę będzie ostatnia prosta
    Oj tak Cichon, muszw przyznac ze leci
    Szczegolnie odtad jak juz nie musze lezec.

    Dziewczyny mnie jest glupio narzekac bo tyle na to czekalam ale powiem szczerze nie spodziewalam sie ze bedzie az tak zle...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #9278
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,154
    Cytat Zamieszczone przez aguska696 Zobacz posta
    Burzujka, Ania wiem co czujecie... mnie mdlilo od 7tc do ok 14. Myślałam że zejde i modlilam sie żeby minęło. Mówią że tylko 9% ciężarnych ma mdłości w ciąży... taaaa. U mnie dziś równo połówka a 31.01 polowkowe usg. Już nie mogę sie doczekać. Cudem hamuje sie przed kupowaniem ciuszkow
    To jak to u Ciebie leci...! Super powodzenia na polowkowym!

    Mira mam nadzieje, ze spedzilas dobry czas na imprezce.

  11. #9279
    Senior Member Awatar Kamilaa2191
    Dołączył
    Oct 2016
    O mnie
    staram się o drugi cud :)
    Posty
    631
    Asia my odpuszczamy w takim sensie, że kochać się będziemy normalnie ale ominę specjalnie dni płodne po porostu żeby mieć pewność że za niczym nie czekam. To czekanie jest najgorsze dla mnie zreszta dla wiekszosci staraczek takze a tak przynajmniej będę wiedziała że czekam na @ a nie "a może to ciąża.." nowy cykl a zarazem 6 czyli dokladnie pol roku zaczynam w połowie lutego, mam nadzieje z nową siła na testowanie :P wtedy tez porobie wszystkie badania
    A tak ogolnie mam dziś 15dpo i 29dc, póki co cisza. Ale do wtorku jeszcze może przyjść tak mi się wahają te cykle. Asia a jak u Ciebie?

  12. #9280
    Senior Member Awatar Asia1988x
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    wielkopolska
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    2,210
    U mnie nadal cisza :/ szkoda ze mi odejdzie towarzyszka do testowania za miesiąc

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.