Strona 881 z 1202
Pokaż wyniki od 8,801 do 8,810 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #8801
    Senior Member Awatar aguska696
    Dołączył
    Mar 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-04-23 zobacz kalendarz
    Posty
    463
    Ja i tak wiem że prędzej czy później (oby prędzej) każda tu będzie miała przynajmniej jednego bobasa





  2. dzieckozakupy.pl
  3. #8802
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,259
    Ja żeby poprawić swoje samopoczucie i "stosunki" z mężem zaczęłam chodzić na fitness na razie dwa razy w tygodniu a potem może częściej. Zależy od czasu. Byłam we wtorek i idę dziś taka godzinka dla siebie dużo daje. Jak byłam tam we wtorek to nie dość że pocwiczylam to jeszcze się zrelaksowalam, przez godzinę wyciszylam. Ogólnie super.
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



  4. #8803
    Cytat Zamieszczone przez aguska696 Zobacz posta
    Ja i tak wiem że prędzej czy później (oby prędzej) każda tu będzie miała przynajmniej jednego bobasa
    trzymam Cię za słowo i reklamacji nie przyjmuję ! :P

    Kasia ja właśnie zaczynam od nast. tyg. Czekam na wypłatę bo po świętach jestem spłukana ;/ :P ale też od nast. tyg planuję chodzić tak 2 razy w tyg i może basen jeszcze włączę do tego. No a na chwilę obecną przestałam się tak obżerać


    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  5. #8804
    Senior Member Awatar Asia1988x
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    wielkopolska
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    2,210
    gratuluję Dziewczyny studniówki i połowy ciąży pamiętam te momenty u siebie... im bliżej rozwiązania tym szybciej czas leci, zaraz będziecie mieć bobaski przy sobie :*



    22.10.2016(*)6tc
    tabela październikowych mam
    https://docs.google.com/spreadsheets...N9M/edit#gid=0

  6. #8805
    No i jeszcze chciałabym zmienić pracę, myślałam, że po Nowym Roku posypią się oferty, a tu lipa. Tym bardziej, że szukam w mojej miejscowości lub bliskiej okolicy. Przed świętami byłam na jednej rozmowie, ale totalna porażka jak przedstawili mi warunki zatrudnienia chciałam jak najszybciej stamtąd uciec


    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  7. #8806
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,259
    Ja czekam aż ten facet od nowej pracy do mnie zadzwoni. Ale tak mslalam ze w tym tyg nie zadzwoni. Wogole ten rok zaczynam od zmian wiec zobaczymy co dalej będzie. Mój pierwszy dzien nowego roku zaczął sie kiepsko u cały czas mam poczucie ze to jednak będzie kiepski rok... ostatnio juz wcale nie umiem myśleć pozytywnie.
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



  8. #8807
    Cytat Zamieszczone przez Kasia_88 Zobacz posta
    Ja czekam aż ten facet od nowej pracy do mnie zadzwoni. Ale tak mslalam ze w tym tyg nie zadzwoni. Wogole ten rok zaczynam od zmian wiec zobaczymy co dalej będzie. Mój pierwszy dzien nowego roku zaczął sie kiepsko u cały czas mam poczucie ze to jednak będzie kiepski rok... ostatnio juz wcale nie umiem myśleć pozytywnie.
    Kasia, nie nastawiaj się tak, że będzie kiepski rok. To był tylko jeden kiepski dzień i ostatni nie myśl, że z tego powodu tak będzie wyglądała cała reszta. Ja wręcz przeciwnie, jakoś odetchnęłam z ulgą gdy wybiła 00:00 nowego roku. Staram się myśleć pozytywnie bo wiem, że jak tylko zacznę się negatywnie nakręcać, to faktycznie nic dobrego się nie wydarzy.


    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #8808
    Senior Member Awatar agag
    Dołączył
    Dec 2014
    Mieszka w
    Bydgoszcz
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży, termin 16-10-2017
    Posty
    496
    Ostatnio tez stwierdziliśmy że trzeba przestać się tak mocno spinac i może przez to przegapilismy owu my teraz jedziemy z mężem na weekend do Poznania. Wynajelismy sobie ladny hotel i córkę zostawiamy ze szwagierka. Także bedziemy odpoczywać. Szkoda, że jeśli @ sie pojawi to akurat na ten weekend trafi ale i tak sie bardzo cieszymy na ten wyjazd. Zawsze jak gdzieś wyjeżdżamy to z małą albo ze znajomymi a juz sami nigdzie dawno nie byliśmy. Trochę odstresowania nam sie przyda. A tymczasem ide do pracy


  11. #8809
    Kasia , swoją drogą - patrząc na Twój suwaczek to już jesteś bliżej niż dalej wizyty w klinice. Także uszy do góry. Miesiąc tak szybko zleci, że ani się obejrzysz, a będziecie siedzieli w poczekalni kliniki i czekali na swoją kolej.


    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  12. #8810
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,259
    Cytat Zamieszczone przez ann89 Zobacz posta
    Kasia , swoją drogą - patrząc na Twój suwaczek to już jesteś bliżej niż dalej wizyty w klinice. Także uszy do góry. Miesiąc tak szybko zleci, że ani się obejrzysz, a będziecie siedzieli w poczekalni kliniki i czekali na swoją kolej.
    Zawsze do tej pory myślałam pozytywnie z nowym rokiem miałam wielkie nadzieje. I nic mi z tego nie przyszło.

    A z tą wizytą to tez niewiem jak będzie... nie mamy dalej kasy. Mąż ostatnio coś napomknal ze niechce jechać. Jakoś jest negatywnie na to nastawiony... nawet niechce myśleć o tej wizycie. Nie odliczam do niej dni...tylko ten suwaczek
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.