Strona 718 z 1202
Pokaż wyniki od 7,171 do 7,180 z 12019

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #7171
    Senior Member Awatar Anla3
    Dołączył
    Sep 2016
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2008-10-09 zobacz kalendarz
    Posty
    141
    Jejciu mam BLADZIOCHA - nie wierzę!!!
    Normalnie nie wierzę .
    Groszek 9 tc. 11-10-2016 (*)



  2. dzieckozakupy.pl
  3. #7172
    Gratulacje

  4. #7173
    Senior Member Awatar maggie_87
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    614
    Haha super, dobra passa trwa Aniu ogromne gratulacje i trzymam kciuki, żeby tym razem było wszystko dobrze to chyba "Ten na górze " sprawia Wam wszystkim prezent na święta

    Mamakai nie trać nadziei


  5. #7174
    Senior Member
    sysia1290

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    266
    AnIa3 Gratulacjeeeee !!! ) Dziewczyny to powoli mozna zakladac sierpniowki

  6. #7175
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    1,164
    Jezus Maria, co tu się wyprawia?
    Jeden dzień człowieka nie ma na forum i trzy!! ciąże. Dziewczyny, cudowne wieści.

    Burzujko kochana, aż się wzruszyłam, trzymam kciuki za piękny przyrost

    Neira, Anla - bladzioch to bladzioch, nie bierze się z powietrza
    31.12.2016 - Aniołek (*) 8 tc.

  7. #7176
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    1,704
    Hahaha Mira troche Cie ominelo
    Anla jutro beta oboeiazkowa powodzenia!
    A ja marteie sie strasznie moja beta... przekopalam wczoraj chyba caly internet i nie znalazlam jednoznacznej odowiedzi.
    Kupie dzis test ciazowy zeby sobie rano zrobic to sie jakos przynajmniej juz nastawie na wynik bety popoludniu.
    Powiem Wam smieszna sytuacje:
    zona mojego brata zna nasza sytuacje i bywalam z nia regularnie w kontakcie. Od moich problemow z telefonem nie mialysmy kontaktu. Wczoraj wieczorem zadzwonila do mnie i mowi ze caly dzien o mnie mysli i zastanawia co u nas bo miala sen! Snilo jej sie ze bylam u niej i robilam test ciazowy ktory byl pozytywny!!! Zbieg okolicznosci?! Az taki??

  8. #7177
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    1,164
    Nie martw się na zapas.
    To Ci na pewno nie pomoże.

    Bratowa ma świetną intuicję
    31.12.2016 - Aniołek (*) 8 tc.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #7178
    Senior Member
    sysia1290

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    266
    Burzujka my od jakiegos czasu remont robimy na poddaszu i dzien przed zrobieniem testu dowiedzialam sie ze go robimy bo jestem w ciazy usmialam sie jak glupia ze ludzie wczesniej ode mnie wiedza a nastepnego dnia lekkie zdziwienie

  11. #7179
    Senior Member Awatar panna-nienormalna
    Dołączył
    Nov 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-03 zobacz kalendarz
    Posty
    299
    Z tym zakładaniem wątku sierpniówek to serio już?
    Ja dołączę po nowym roku
    Dziewczyny, bardzo gratuluję, czekamy na kolejne, mówiłam że zarazimy!

  12. #7180
    Senior Member
    sysia1290

    Dołączył
    Aug 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    266
    Dziewczyny a kiedy planujecie pierwsze USG ? Bo ja to tak chcialam przed swietami zeby rodzicom na swieta prezecik zrobic i dac zdjecie USG jak dobrze pojdzie no ale nie wiem czy nie za wczesnie ?

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.