Strona 549 z 1202
Pokaż wyniki od 5,481 do 5,490 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #5481
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,152
    No to mamy kolko narzekania

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5482
    Ja pewnie tez sie dołacze :-) bo chyba malo prawdopodobne.by mi.sie.w tym.cyklu udalo skoro moj.bedzie dopiero 28.10 amiesiaczke.mam.dostac 10.11 :-) chyba ze.ktoras slyszala o takim przypadku to moze jakas tam nadzieja bede zyla :-)

  4. #5483
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Mama Franusia [*] i aniołka [*]
    Posty
    1,049
    To fajnie dziewczyny. Cieszę się :***
    Pamiętam jak po stracie dziecka powiedziałam swojej dyrektor o tym co mi się przydarzyło i powiedziałam że "przeżyłam swoją taką małą tragedię". Ona na mnie spojrzała z politowaniem i powiedziała żebym nie przesadzała że będę miała jeszcze dziecko itp...przemilczałam to.
    Do sedna. Uważam, że owszem każda z nas jest inna każda ma inny charakter. Ale frustracja złość, żal i smutek to jest to co każdej czasem towarzyszy przy niechcianej którejś z kolei @. Każda z nas czasem przeżywa swój "mały dramat".
    Kobiety które bardzo pragną mieć dziecko a z jakiegoś powodu nie mogą przeniosły by góry żeby mieć to upragnione dziecko. Wiem to po sobie.

  5. #5484
    Ja po stracie maluszka przez dluzszy czas nie moglam parrzec na.malutkie dzieci I ko iety w ciazy czulam taka.zlosc I zal ze ja juz nie mam swojego wyczekiwanego maluszka na.szczescie to wszystko minelo ale smutek pozostal.... I pozostanie vhyba do konca nawet.jesli kiedys bede w kolejnej ciazy

  6. #5485
    A mi się @ spóźnia 9 dzień a testy wychodzą negatywnie... A mdło mi całe dnie jak się ma i mam cholernie mokro... wracam od teściów i czas iść na betę w końcu bo zaraz mnie coś trafi. od lutego mam cykle jak w zegarku a tu o...

  7. #5486
    Dokładnie nati89 przeniosła bym góry. . Ale niestety pozostaje mi tylko czekać. Myślałam ze jestem młoda zdrowa i nie wiedziałam czemu nie zachodzę a tu okazała sie niedoczynność

  8. #5487
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,152
    Ja tez zrobilabym wszystko...
    Byle tylko miec mozliwosc posiadania swojego ukochanego dziecka.
    Smutek jest ogromny.

    Ejna betuj szybko! Bo to rzeczywiscie niezwykle, moze cos jest na rzeczy...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5488
    Senior Member Awatar aguska696
    Dołączył
    Mar 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-04-23 zobacz kalendarz
    Posty
    463
    Kurcze patrze ze Okraglinka nie moze rozstać się z tym wątkiem tak jak ja





  11. #5489
    Senior Member Awatar Okrąglinka
    Dołączył
    Jan 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Szczęśliwa Mamuśka - Cudownych Dzieciaczków ♡ & Aniołka ♡ (*)
    Posty
    10,577
    Aguśka a ja się czujesz?
    Byłaś już u lekarza?
    25.02.2011 21:50 4000g 56cm 10 pkt 40+4 tc SN

    Czekamy na Nasz Maleńki Cud <3 Szymuś <3

    16.05.2016 Aniołek (*) 9tc
    Tabela Kwietniówek - https://docs.google.com/spreadsheets...?usp=drive_web

  12. #5490
    Senior Member Awatar aguska696
    Dołączył
    Mar 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-04-23 zobacz kalendarz
    Posty
    463
    Byłam w czwartek. Widziałam i slyszalam serduszko
    Wszystko byłoby dobrze gdyby nie to ze czuje się okropnie. Mdli mnie non stop i dość często wymiotuje. W tydzień schudłam 1,5kg, jem na siłę bo na nic nie mam ochoty. Oby jak najszybciej te mdłości minęły bo nie idzie cieszyć się ciążą; )
    Dobrze ze Ty masz już to za sobą; )





Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.