Strona 517 z 1202
Pokaż wyniki od 5,161 do 5,170 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #5161
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,116
    Wiem wiem ze sie pospieszylam ale chcialam upiec dwie pieczenie czy jakos tak

    Arwen, sporo czytalam o tych normach po moim poprzednim wyniku i po tym co wtedy tez mowilas i jeszcze rozmawialam z moim lekarzem i wszystko zalezy od kalibracji sprzetu. Mimo ze w tej samej jednostce to te normy sie roznia.
    Ale alfa i omega nie jestem wiec pewnosci oczywiscie nie mam.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #5162
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,116
    Nati moze jeszcze nie wszystko stracone?

  4. #5163
    Ja dziś kupiłam testy 10 mlU ml myślicie ze jak zrobię w piątek albo sobotę to może coś pokazać jak okres mam dostać w poniedziałek ? Ten ból brzucha mnie zastanawia juz 5 dzień

  5. #5164
    Wydaje mi się, że powinno coś wyjść . Ja robiłam teraz 25 mIU/ml i tam było napisane, że przy tym stężeniu robić w dzień spodziewanej @ albo po, nie wcześniej, bo może nic nie pokazać. A na tych 10mIU/ml chyba jest napisane, że wykrywa bardzo wczesną ciąże. Przeczytaj dokładnie ulotkę, wszystko się wyjaśni.
    Nati a jakie masz parametry?

  6. #5165
    Dziewczyny, wynik 52,6.... mlU/ml , normy mam tylko:
    1 tydz. 5-50,
    1-2 tydz. 50-500,
    także moim zdaniem beta za niska. Dziś 29dc.
    Ostatnio edytowane przez ann89 ; 05-10-16 o 20:07

  7. #5166
    Cytat Zamieszczone przez karolinamal Zobacz posta
    Wydaje mi się, że powinno coś wyjść . Ja robiłam teraz 25 mIU/ml i tam było napisane, że przy tym stężeniu robić w dzień spodziewanej @ albo po, nie wcześniej, bo może nic nie pokazać. A na tych 10mIU/ml chyba jest napisane, że wykrywa bardzo wczesną ciąże. Przeczytaj dokładnie ulotkę, wszystko się wyjaśni.
    Nati a jakie masz parametry?
    A to ze boli mnie brzuch może mieć coś wspólnego ? Czy po prostu może sobie bolec nie wiadomego powodu

  8. #5167
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,116
    Ann to dopiero 29dc! Daj tej becie czas...! Wedlug mnie nie ma tragedii... Najwazniejszy teraz bedzie wynik za dwa dni.. glowa czy tam cyc do gory!

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #5168
    To będą najdłuższe dwa dni w moim życiu... :-)

  11. #5169
    Cytat Zamieszczone przez ann89 Zobacz posta
    Dziewczyny, wynik 52,6.... mlU/ml , normy mam tylko:
    1 tydz. 5-50,
    1-2 tydz. 50-500,
    także moim zdaniem beta za niska. Dziś 29dc.
    Słuchaj, a może owulacja się opóźniła itp.? Powtórz w piątek najlepiej i wtedy się okaże. Trzymam kciuki!

    karolinabrn czasami takie bóle informują o rozciąganiu się macicy, więc może coś w tym jest. Każdy organizm jest inny, najlepiej zrób niedługo test .

  12. #5170
    Zrobię w piątek albo sobotę zeby nie za szybko, na pewno bedzie mnie korciło ale wytrzymam. Nie chce sie za szybko rozczarować. Ten ból jest znośny ale troszkę mi dziś zaczął doskwierać.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.