Strona 368 z 1202
Pokaż wyniki od 3,671 do 3,680 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #3671
    Senior Member
    cosima88

    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę od czerwca 2015 r.
    Posty
    546
    Cytat Zamieszczone przez mamakai2014 Zobacz posta
    Cosima trzymam kciuki żeby ta @ się nie pojawiła
    Dzięki, dzisiaj też się przytulaliśmy, w sumie 3 razy w tych dniach. No nic , zobaczymy. Ale wielkiej nadziei sobie nie robię. Następne starania dopiero po remoncie, za jakieś 7 tygodni. Jak teraz nie wyjdzie, to bardzo chętnie zostanę lipcóweczką. Testować będę chyba 10 września.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #3672
    Cytat Zamieszczone przez burzujka Zobacz posta
    A u mnie 12 dc
    Nie robie testow owu! Staramy sie tak co dwa dni moze sie uda ale pewnie sie nie uda...
    My w weekend zaplanowalismy, ze jedziemy za rok na wakacje do Czarnogory
    Tylko kurcze slabo sie planuje w mojej sytuacji...:/ co jak bede w lezacej ciazy a my oplacimy juz wakacje? Albo zajde teraz w ciaze i za rok z niemowlakiem i znajomymi to byloby ciezko jechac... Nic czlowiek nie jest sobie w stanie teraz zaplanowac...
    Burzujka, też się nad tym zastanawiałam, ale stwierdziłam co ma być to będzie. Już na ten rok nie zaplanowałam sobie wczasów za granicą, bo wierzyłam, że w 2016 urodzę, a tu dupa. Dlatego nie ma co planować, tylko żyć normalnie, a co ma być to będzie i wierzę w to, że w ten sposób szybciej zajdzie się w ciążę My zadecydowaliśmy, że w przyszłym roku Grecja z biura podróży i jeżeli nie będzie w gratisie takiej opcji (w zeszłym roku mieliśmy), to sobie wykupimy, że można zrezygnować nawet dzień przed podróżą i zwracają Ci pieniądze.

    A co do znajomych, to nic bym nie mówiła o Waszych planach. Jak będziesz w ciąży to zrozumieją, a tak to będą się co chwilę wypytywać. Takie jest moje zdanie

  4. #3673
    Member Awatar PatiM
    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-15 zobacz kalendarz
    Posty
    94
    burzujka tez tak mam, chiałabym zaplanowac nasz slub w końcu, juz che miec to za sobą, ale cały czas nie wiem co robic,jak wiadomo od maja do września najlepiej bo cieplo i wogole, ale nie wiem co bedzie, w lutym styczniu jak zajde to i tak juz bede wielka, a jak nie zajde i nie zaplanuje to bede załowac, powiedzcie kiedy wy miałyscie slub-wesele, co myslicie,

  5. #3674
    Cytat Zamieszczone przez PatiM Zobacz posta
    burzujka tez tak mam, chiałabym zaplanowac nasz slub w końcu, juz che miec to za sobą, ale cały czas nie wiem co robic,jak wiadomo od maja do września najlepiej bo cieplo i wogole, ale nie wiem co bedzie, w lutym styczniu jak zajde to i tak juz bede wielka, a jak nie zajde i nie zaplanuje to bede załowac, powiedzcie kiedy wy miałyscie slub-wesele, co myslicie,
    Ja brałam ślub w 4 mscu ciąży i dobrze się czułam to był kwiecień szalałam na weselu rowno a od maja lekarz kazał mi się oszczędzać i lezec . Dobrze że postawiłam na ślub w kwietniu bo tesciowie na czerwiec się upierali a ja w 6 mscu ciąży raczej bym nie potanczyla jeszcze z nakazem leżenia od lekarza.

  6. #3675
    Dzisiaj u mnie teoretycznie 12 dc 7 dzień po odstawieniu tabletek i podbrzusze nadal boli nawet już nie jajniki

  7. #3676
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,257
    Hej dziewczyny
    a ja cały czas czekam na @. Powinnam mieć wczoraj ale cały czas nie ma. Najwidoczniej cykle wracają do normy (po ostatnim razie jak cykl nagle skrócił się o 10dni) niby boli mnie brzuch więc można spodziewać się @ w ciągu kilku najbliższych dni. Raczej nie nastawiam się na ciążę bo przytulaliśmy się dzień przed owu, a potem przez długi czas nie. Mogło to być za mało. Zresztą nie mam żadnych objawów jakie zawsze mi towarzyszyły. Także muszę cierpliwie czekać. Dla pewności może jutro rano zrobię test ale to raczej żeby potwierdzić moje przypuszczenia. O ile w między czasie nie przyjdzie @ bo coraz mocniej boli brzuch.

    A ja dziewczyny na waszym miejscu normalnie planowałabym wakacje i ślub. Ja zwlekam już ze zmianą pracy bardzo długo. Bo miałam nadzieję że w ciążę zajdę. I tkwię w tej głupiej pracy już tyle czasu. Także nie ma co zastanawiać się. trzeba planować i żyć tak jak wcześniej. A czasami nasze plany może pokrzyżować nagła ciąża także szukam nowej pracy.
    Ostatnio edytowane przez Kasia_88 ; 30-08-16 o 09:02
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



  8. #3677
    Kasia pewnie wraca do normy tak jak mówisz :

    Kasiu to super a jaka branża ?
    Ostatnio edytowane przez mamakai2014 ; 30-08-16 o 09:07

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #3678
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,257
    mamakai pewnie tak, tylko niezbyt mnie to cieszy bo myślałam że może fartem uda mi się mieć krótkie cykle. Ale niestety. Widocznie mój organizm zrobił mi jednorazową niespodziankę. Albo po tej ostatniej biochemicznej się coś mu poprzestawiało. Bo tamten wcześniejszy okres był drugi po biochemicznej. No nic, wraca w takim razie wszystko na stare tory. Trudno.
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



  11. #3679
    Wiesz jak wróci na swoje miejsce to mniej więcej znasz swój organizm i będziesz kontrolować cykl a jak się poprzestawia to później guzik nic się nie wie także z jednej strony to dobrze

  12. #3680
    Ja chyba sobie zaraz jakąś nospe zaaplikuje bo boli podbrzusze i pokluwaja jajniki.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.