Strona 311 z 1202
Pokaż wyniki od 3,101 do 3,110 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #3101
    Senior Member Awatar cichon_k
    Dołączył
    Jul 2011
    O mnie
    Mama Borysa i trzech Aniołków (*)
    Posty
    929
    Maj, czerwiec... Fajnie by było w tych miesiącach rodzić. Trzymam bardzo mocno za nas kciuki.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #3102
    Senior Member Awatar cichon_k
    Dołączył
    Jul 2011
    O mnie
    Mama Borysa i trzech Aniołków (*)
    Posty
    929
    I jeszcze taka ciekawostka. Wczoraj odebrałam wynik TSH. Ostatnio robiłam końcem czerwca i wynosiło 4,42, a to wczorajsze 1,93. Cieszę się bardzo i dodam, że jestem w lekkim szoku. Cieszę się, bo to wiele ułatwia w staraniach o ciążę, ale też mam świadomość, że moja przygoda z endo się nie kończy. Z usg tarczycy wyszło, że jest za mała. No i jakby się udało zajść w ciążę no to też chciałabym to TSH cały czas kontrolować.

  4. #3103
    Senior Member Awatar cichon_k
    Dołączył
    Jul 2011
    O mnie
    Mama Borysa i trzech Aniołków (*)
    Posty
    929
    Cytat Zamieszczone przez karolinabrn Zobacz posta
    ja tez dziś mam owulacje, trzeba działać
    Działaj działaj

  5. #3104
    Senior Member Awatar cichon_k
    Dołączył
    Jul 2011
    O mnie
    Mama Borysa i trzech Aniołków (*)
    Posty
    929
    Przypomniało mi się, że ostatnio czytałam fajny artykuł na temat zachodzenia w ciążę... Otóż podobno najlepiej i najzdrowiej jest zachodzić w ciążę latem i tym samym rodzić wiosną. Kolejny punkt motywujący nas Także do dzieła dziewczynki

  6. #3105
    Senior Member Awatar cichon_k
    Dołączył
    Jul 2011
    O mnie
    Mama Borysa i trzech Aniołków (*)
    Posty
    929
    Cytat Zamieszczone przez *Mira Zobacz posta
    U mnie też powoli coś się rusza, pojawił się śluz płodny, bolą mnie jajniki i piersi, ale moje domowe laboratorium (termometr, mikroskop i testy) mówi, że jeszcze czas. Ale w końcu bliżej niż dalej. Dziś 23 dc.
    Ty czekasz na owu, a ja 35 dc i ani widu, ani słychu @. Ale chyba z takiego rozwoju sytuacji się cieszę, bo to by potwierdzało tą owu, którą miałam tydzień temu. Jak tylko @ przyjdzie, to w kolejnym cyklu już zabieram się do pracy

  7. #3106
    Senior Member Awatar PatiM
    Dołączył
    Jun 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-15 zobacz kalendarz
    Posty
    100
    witajcie ponownie staraczki, ja jestem własnie po owu, starania były , a czy owocne to sie okaże za paręnaście dni, oj tez bym chciała na wiosnę, bo to taka piękna pora roku

  8. #3107
    U nas też na dniach owulacja więc działamy trochę częściej niż zwykle. Mój M już się śmieje że nie mogę nawet napić się łyka piwa bo jestem w ciąży ja podchodzę do tego na większym luzie. Znając nasze szczęście to kolejny cykl będziemy w plecy ale widocznie tak musi być...
    Wy wszytskie już po wakacjach a my mieliśmy jechać we wtorek ale niestety okazuje się że mój M nie wyrwie się z pracy bo terminy ich gonią i lipa... Zostaje nam koniec sierpnia albo początek września ale może to i lepiej będzie mniej ludzi i w ogóle.
    Dziewczyny trzymam za nas kciuki żeby ten cykl był nasz

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #3108
    Senior Member
    paatryszka

    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-09-13 zobacz kalendarz
    Posty
    349
    ja wczoraj byłam u ginekologa, zaleciła mi inofolic, któraś z Was może używała?
    dzisiaj zrobiłam test owu i od razu pokazały się dwie kreski niech no tylko mąż wróci z pracy

  11. #3109
    Hej dziewczyny. Ja w poniedziałek wyszłam ze szpitala. Na szczęście mnie ominął zabieg, ponieważ to było poronienie samoistne. Za dwa tygodnie kontrola beta i usg. Na razie mamy odczekać 3 miesiące ze staraniami. Moj lekarz każe sie nie zamartwiac, bo zaszlismy dość szybko w ciążę, więc jesteśmy zdrowi. Płód był za słaby. Fizycznie czuję sie juz dobrze. Jeszcze trochę krwawie. Psychicznie gorzej, najgorzej jest byc samemu wtedy sie zastanawiam dlaczego nas to spotkało, przecież chcieliśmy dziecko. Mam nadzieję, że dojdziemy szybciej do siebie niż myślimy, a następna ciąża bedzie zdrowa i donoszona. Szpital to dramat, nie wiedziałam, że tyle kobiet to przechodzi...

  12. #3110
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Patryszka ja bralam inofolic przed pierwsza ciaza ciezka stwierdzic czy pomogl. Teraz biore zwykly kwas foliowy.
    Karolina, bardzo mi przykro, dobrze ze nie mialas zabiegu, organizm bez zabiegu szybciej do siebie dochodzi. Z tego co wiem jak nie bylo lyzeczkowania to mozna szybciej sie starac ale moze niech sie wypowiedza dziewczyny, ktore samoistnie poronily.
    Szpital szpitalem, a tu na forum widzisz co sie dzieje? Ile poronien i biochemicznych... A ile osob z Twojego otoczenia maja te problemy tylko nikt o tym nie wie? Cale mnostwo...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.