Strona 118 z 1202
Pokaż wyniki od 1,171 do 1,180 z 12019

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #1171
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    1,802
    Witajcie nowe dziewczyny
    A ja mam pytania odnosnie testow jeszcze...
    Dzis trzeci dzien mam dwie bardzo wyrazne kreski? Zdarzylo sie to ktorejs z Was? Bo u mnie dotychczas max dwa dni wyraznych kresek a na trzeci dzie juz tylko jedna...

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1172
    Witajcie dziewczyny!
    Parę dni temu trafiłam tutaj przypadkowo, przeczyłam niemal wszystkie Wasze posty i postanowiłam włączyć się do dyskusji.
    Staramy się z mężem o dziecko tak naprawdę dopiero 2 cykl, ale dopiero teraz użyłam testów owulacyjnych.
    Wczoraj powinien przyjść okres, ale strasznie boję się rozczarowania i nie wykonałam jeszcze testu. Wolę poczekać jeszcze parę dni.
    Na razie mam objawy podobne jak przed okresem -ból piersi (ale nie jakiś mocny), pobolewanie w dole jajników, zmiany nastrojów i zwiększony apetyt.
    Staram się nie nakręcać, ale jak wiecie nie jest to łatwe -zwłaszcza, że bardzo mi zależy, bo w przypadku mojej pracy jest to najlepszy moment.
    Nie rozmawiam z nikim o naszych staraniach, bo wokół ciągle słyszę o problemach z zajściem w ciążę. Przyjaciółki, rodzice i teściowie nic nie wiedzą, pomimo tego, że pytają, kiedy planujemy dzidziusia. Nie chcę rozczarowania i zapeszania, dlatego nie mówię nic. Postanowiłam też napisać tutaj, bo wszystkie jesteśmy w podobnej sytuacji.
    Pozdrawiam serdecznie

  4. #1173
    Senior Member Awatar sonne
    Dołączył
    Dec 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-05-12 zobacz kalendarz
    Data
    2015-05-12
    Posty
    768
    Cytat Zamieszczone przez Biedronka13 Zobacz posta
    o i suwaczki mi się pokazały
    A ja nie umiem ich zrobic

  5. #1174
    Witajcie nowe Dziewczyny, fajnie że jest nas coraz więcej !

  6. #1175
    burzujka ja tak miałam w tym cyklu- przyczyny nie znam przez 5 dni miałam pozytyw, dzisiaj już test był negatywny

    Stokrotka naszych staraniach wiedzą tylko 2 moje znajome, rodzinie nic nie mówimy bo pewnie im się to nie spodoba



  7. #1176
    Senior Member Awatar cosima88
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę od czerwca 2015 r.
    Posty
    533
    Witam wszystkie nowe dziewczyny!
    Życzę powodzenia!
    Ja już nie wytrzymuje z tym czekanie...
    Czy któraś testuje jutro albo w poniedziałek tak jak ja?

  8. #1177
    cosima to już zaraz! ja jeszcze conajmniej do czwartku, a w sumie wypadałoby zrobić test dopiero w sobotę....

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1178
    Cytat Zamieszczone przez cosima88 Zobacz posta
    Witam wszystkie nowe dziewczyny!
    Życzę powodzenia!
    Ja już nie wytrzymuje z tym czekanie...
    Czy któraś testuje jutro albo w poniedziałek tak jak ja?
    Cosima, życzę powodzenia i trzymam kciuki! ;*


    Witam nowe dziewczyny ;-)
    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  11. #1179
    ja ten cykl mam wyjątkowo spokojny, siedzę sobie z piwkiem przed TV :P i wszystkie pójdziecie do lutówek a ja tu zostanę sama
    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  12. #1180
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    1,802
    Oj moja droga mnie sie pewnie tak szybko nie pozbedziesz :P
    Ja mam ultra intensywny weekend..:/ dzis od rana proby, koncertowania a teraz sie szykuje na jutro, jutro caly dzien na sloncu na Festynie ktory zorganizowalam.. Tragedia. A od poniedzialku do roboty...
    Dzieki Boedronka za odp, czyli nie tylko mnie takie cos sie zrobilo. Aczkolwiek dziwne to.
    Podzialamy dzis tez i tyle...
    Cosima, trzymam kciuki, oby Ci sie udalo!
    Zreszta juz wkrotce sie przekonasz

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.