Strona 1032 z 1202
Pokaż wyniki od 10,311 do 10,320 z 12020

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #10311
    Senior Member Awatar maggie_87
    Dołączył
    Jan 2015
    O mnie
    jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    1,082
    Mira no nie bardzo, ale skoro lekarz Cię ostrzegał, że może wystąpić plamienie to tego się trzymajmy i na razie się nie zamartwiaj (wiem łatwo powiedzieć). Poza tym bierzesz te leki przeciwzakrzepowe, na rozrzedzenie krwi. Zresztą sama napisałaś, że to mikro brązowe plamienie, a nie krew. Wczoraj byłaś u lekarza, wszystko było w porządku i lekarz Cię ostrzegał, że tak może być, więc myślmy pozytywnie. Kochana postaraj się uspokoić i zasnąć


  2. dzieckozakupy.pl
  3. #10312
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Mira jak na poczatku zsczelam przyjmoeac clexane to moje plamienia sie zwiekszyly bo to rozrzedza krew i zwieksza ukrwienie w macicy. Zreszta kiedys mnie przed tym Arwen przestrzegala. Badz spokojna! Wiem, ze to nie jest latwe... moze jutro z rana zadzwon do swojego lekarza?
    Na pewno dla dzidzi lepiej jak bedziesz spokojnie lezec niz jechac gdzies na ip gdzie w ogole moga Cie olac..

  4. #10313
    Senior Member Awatar Kasia_88
    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Staram się nie zwariować...
    Posty
    2,259
    Cosima strasznie mi Cię szkoda. Za dużo złych rzeczy w bliskim odstępie czasowym ale pamiętaj z masz obok męża który bardzo Cię kocha. Rodzinę i przyjaciół. Także będzie coraz lepiej :*

    Maggie zaraz sprawdzam i odpisuje

    Mira nic tylko leżeć i myśleć pozytywnie. Tak jak burzujka napisała. To przez clexane. Zresztą lekarz ostrzegał. Także cycki do góry i luzujemy
    Starania od grudnia 2013 roku..
    25.02.2015 - 6tc; 4.12.2015 - 7tc; 4.10.2016 - 9tc - Aniołki[*][*][*]
    27.06.2016 - ciąża biochemiczna
    "Jeżeli zdecydujesz się jednak na pojawienie w moim życiu, pamiętaj, że przekonasz się co to jest prawdziwa i odwzajemniona miłość" <3



  5. #10314
    Senior Member Awatar burzujka
    Dołączył
    Jan 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-08-15 zobacz kalendarz
    Posty
    2,153
    Oj ja tez tak mysle o Cosimie caly dzisiejszy wieczor... tez jest mi Cie szkoda i jakbym tylko mogla to bym Cie wysciskala...:*
    Organizm mial prawo nie wytrzymac, za duzo stresow i przykrych wydarzen Cie spotkalo i gdzies sobie organizm znalazl ujscie... na szczescie jestes teraz dobrze zaopiekowana, leki na pewno pomoga a psychoterapia pomoze Ci, zeby to sie juz nigdy Tobie nie przytrafilo.
    Sciskam! :*

  6. #10315
    Senior Member Awatar Asia1988x
    Dołączył
    Mar 2015
    Mieszka w
    wielkopolska
    O mnie
    Jestem mamą i jestem w ciąży :)
    Posty
    2,198
    Cosima... pamiętamy, oczywiście. I mocno ściskam :* mogę jedynie podpisać się pod tym co piszą dziewczyny bo wszystko już napisały. Jak cos Cię bedzie gryźć to nam pisz!

    Mira tak samo do Ciebie. Ale dodam jeszcze od siebie, ze miałam tez plamienie w pierwszej ciąży na początku po badaniach usg. To tez normalne, tym bardziej ze niedawno jeszcze dość sporo sie działo u Ciebie i mogło cos starego zalegać. Lekarz mi mowil ze póki jest brązowe to stara krew, gorzej jakby była czerwona znaczy cos świeżego. Bedzie dobrze!

  7. #10316
    Cosima... cieszę się, że się odezwałaś w końcu, bo zaczęłam się martwić przykro mi przez to co przeszłaś... ale nie dziwi mnie to, że po tylu przejściach doszło do czegoś takiego... ale tak jak dziewczyny piszą, jesteś pod opieką lekarza i wyjdziesz z tego :*


    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  8. #10317
    Senior Member
    paatryszka

    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-09-13 zobacz kalendarz
    Posty
    349
    Wiecie co, ręce mi opadły... We wrześniu robiłam cytologie, wynik był 2 grupa i lekarka powiedziała że jest ok, jak zaszłam ciążę to nowy lekarz też mi zrobił cytologie, w styczniu, właśnie dostałam wynik: 3 grupa, ASCUS. Skierowanie do Poznania do poradni na badania w kierunku HPV i badania kolposkopowego. A odkąd zaczekam chodzić do ginekologa to zawsze chodziłam regularnie i regularnie robiłam cytologie...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #10318
    Senior Member Awatar *Mira
    Dołączył
    May 2016
    Mieszka w
    Chorzów
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-10-16 zobacz kalendarz
    Posty
    2,237
    Dzięki kochane. Poszłam spać i teraz rano jest czysto, także na szczęście to nie było nic wielkiego. Nie wiedziałam, ze Clexane może powodować plamienie, w sumie to logiczne. Kolejne dwa miesiące beda lekko stresujące...

  11. #10319
    Patryszka czasem tak sie zdarza. Zmiany złośliwe w tym miejscu mogą sie pojawic juz w ciagu roku także mialo prawo sie w te pol roku cos podziać. Poza tym tamtem wymaz mógł nie objąć komórek z tego miejsca zmienionego to tez jest taka trochę loteria. Polecam ci transmisję live mamyginekolog na temat cytologii myślę ze duzo ci wyjasni.

  12. #10320
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Mama Franusia [*] i aniołka [*]
    Posty
    1,051
    hej dziewczyny
    Podczytuję was co jakiś czas ale po wczorajszej wiadomości tutaj musiałam się poprostu odezwać.

    Przede wszystkim chciałam ogromnie pogratulować ciąży agag, maggie (jeśli komuś się jeszcze udało a nie wymieniłam to wybaczcie) rośnijcie zdrowo.
    i tobie Mira, jesteś niesamowita w dążeniu do celu. Podziwiam takie kobiety teraz już musi być tylko dobrze!

    Kasia widziałam że byłaś już na wizycie u tego doktora. Bardzo kosztowne to leczenie ale wierzę, że będzie dobrze. Małymi kroczkami do przodu

    Cosima...zaglądając tutaj do dziewczyn myślałam co tam u ciebie. Ale nie pomyślałabym, że takie coś cię spotka Tyle rzeczy i tyle zmartwień ci się skumulowało że tak jak dziewczyny pisały gdzieś te negatywne emocje musiały mieć ujście niestety. Dobrze, że masz przy sobie kochającego męża a pracą się nie przejmuj. Przytulam cię mocnooooo :*
    01.07.2016r.[*]
    15.04.2017r.[*]

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.