Strona 100 z 1202
Pokaż wyniki od 991 do 1,000 z 12019

chcę zostać mamą w 2017 roku!

  1. #991
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży
    Posty
    986
    cosima zrób test. Pielęgniarka to jednak pielęgniarka one chyba mają to w oczach i widzą więcej a tak na serio to leć szybciutko po test bo może jesteś w stanie błogosławionym tego bym ci życzyła!
    burzujka nie znam się na owu testach, ale ciążowy możesz powtórzyć dla pewności

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #992
    Senior Member Awatar cosima88
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę od czerwca 2015 r.
    Posty
    530
    burzujka, nati - na test jest jeszcze za wcześnie

    Jestem jakieś 6-8 dni po owu dopiero, termin @ dopiero 7-8 czerwca.

    Pewnie coś sobie wkręcam... chociaż nigdy w życiu tak się nie czułam.
    No chyba, że to mogą być objawy zagnieżdżenia...???

  4. #993
    Senior Member Awatar nati89
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży
    Posty
    986
    możliwe kochana że to objawy zagnieżdżenia, na pewno doświadczone dziewczyny ci więcej powiedzą na ten temat. Ja zagnieżdżenie przeszłam bezobjawowo jakoś.

  5. #994
    Ja też bez objawów przeszłam zagniezdzenie.
    Chyba nie pozostaje Ci nic innego jak zrobić na dniach jeszcze raz test !

  6. #995
    Senior Member Awatar cosima88
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę od czerwca 2015 r.
    Posty
    530
    Wcześniej jak w terminie @ nie zrobię, a jak nie wytrzymam to pójdę w poniedziałek przed pracą na betę.
    Jakoś nie robię sobie nadziei...

  7. #996
    Senior Member Awatar cosima88
    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Staram się o ciążę od czerwca 2015 r.
    Posty
    530
    Dziewczyny!
    Teraz to dopiero zglupialam...
    Właśnie zauważyłam u siebie plamienie.

    Dzisiaj mam 24dc, więc na @ jest zdecydowanie za wcześnie, ale mija dziś 6-8 dni od ewentualnego zapłodnienia.

    Już sama nie wiem, co myśleć...

  8. #997
    Senior Member
    paatryszka

    Dołączył
    Mar 2016
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-09-13 zobacz kalendarz
    Posty
    265
    cosima miałam tak samo, do tego cykl mi się wtedy wydłużył do 41 dni (a zawsze miałam 29-30), ale niestety testy negatywne i nic z tego nie wyszło... ale trzymam kciuki żeby w Twoim przypadku było przeciwnie

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #998
    Nati, super wiadomość :-) dbaj o siebie!

    Cosima, trzymam kciuki żeby to była ciąża. Bardzo Ci tego życzę!
    [Najpiękniejszych chwil w życiu nie zaplanujesz, one przyjdą same.] Phil Bosmans

  11. #999
    Senior Member Awatar Martulka
    Dołączył
    Jan 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-27 zobacz kalendarz
    Posty
    1,797
    Cytat Zamieszczone przez burzujka Zobacz posta
    Cosima, zrob test! Moze faktycznie jestes w stanie blogoslawionym?
    Nati fajnie, ze ciaza potwierdzona, mozesz juz oficjalnie sie cieszyc
    A ja mam pewna rozkmine. Nie zebym sie wkrecala. Z tydzien temu sie troche upilam i zrobilam sobie test ciazowy. Spojrzalam na niego, jedna kreska, schowalam go do opakowania i poszlam dalej pic.
    Dzis wyjelam ten test i jest druga blada kreska... Czy to niejest tak, ze ta kreska moze sie pojawic po jakims czasie mimo braku ciazy?
    Dzis zrobilam pierwszy owutest, wyszla jedna kreska bez sladu drugiej. Gdyby ewentualnie, mimo okresu, ciaza jednak byla toby ten owutest byl pozytywny?
    Serio ja sie jakos nie wkrecam tylko tak chce sie dopytac czy dobrze mysle, ze ciazy nie ma
    Może tak być, że pojawi się cień drugiej kreski po kilku dniach na teście ciążowym.
    Co do testu owu- gdybyś teoretycznie zaszła w ciążę, to test owu wyjdzie negatywnie.
    Hmmm... a kiedy masz dostac @? W razie w- zrob kolejny test ciazowy, rozwieje watpliwosci

  12. #1000
    Senior Member Awatar Martulka
    Dołączył
    Jan 2011
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-04-27 zobacz kalendarz
    Posty
    1,797
    Cosima takie plamienie moze byc objawem zagniezdzenie i ta temp.podwyzszona także
    Tak wiec pielegniarka mogła miec racje Rentgen ma w oczach normalnie

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.