Strona 4 z 6
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 54

Konkurs "Bądź fit w ciąży" - wyniki

  1. #31
    Senior Member Awatar himcia
    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2017-05-14 zobacz kalendarz
    Posty
    722
    Przed zajściem w ciąże przez 6 lat uprawiałam różne sporty związane z tańcem. Zaczęłam od salsy, później doszedł taniec jazzowy i zumba. Moja pasja nie zmieniła się nawet po wyjeździe do innego kraju na drugim końcu świata. Tam też szalałam na zumbie, salsowałam z tubylcami i do tego przyłączyłam się do grupy lokalnego tańca. Potem znowu przeprowadzka do innego kraju i ciąża. Na pierwszej wizycie w 9 tygodniu ciąży od razu zapytałam czy mogę kontynuować zumbe (chodziłam na nią wtedy 3 razy w tygodniu). Ku mojej uciesze pani doktor odpowiedziała, że ciężarnym zaleca się uprawianie tych samych sportów jak przed ciążą i dała mi zielone światło. I tak, spragniona po kilkutygodniowej przerwie, poleciałam na zumbowe zajęcia. Oczywiście instruktorce na wstępie powiedziałam, że jestem w ciąży. W odpowiedzi usłyszałam, że bardzo fajnie, że chcę kontynuować zumbę. Okazało się, że moja instruktorka również zumbowala aż do 28 tygodnia ciąży!
    Obecnie jestem w 38 tygodniu ciąży i... dalej zumbuje! Teraz chodzę na zajęcia już tylko raz w tygodniu, a kroki modyfikuje tak, by nie skakać ani nie stracić tchu. Gdy trzeba, robię krótką przerwę i oczywiście zawsze mam przy sobie dużo wody. Od początku unikam także ruchów angażujących mięsnie brzucha. Rezultat? Całą ciąże czułam się świetnie i pełna energi! Żadnych nerwobóli, bolących pleców czy innych dolegliwości. Mimo coraz większego brzucha cały czas czuję się sprawna fizycznie, bez problemu mogę pójść na dłuższy spacer, wyjść na zakupy czy posprzątać mieszkanie. Dzięki zumbie liczę też na łatwiejszy poród i szybszy powrót do dawnej sylwetki (i aktywności fizycznej!) po porodzie.
    Dlatego wszystkie przyszłe mamy zachęcam do jak najdłuższego kontynuowania sportów, które uprawiały przed zajściem w ciążę. Za zezwoleniem lekarza, oczywiście!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #32
    Junior Member
    wiewiorczak

    Dołączył
    Feb 2009
    Mieszka w
    TARNOWSKIE GORY
    Posty
    5
    Bądz fit w ciąży .Dla mnie to systematyczność .Dlatego już od początku codziennie używać kosmetyków przeciwko rozstępom..Chodzę na basen a tam każda mama znajdzie coś dla siebie od nauki pływania po aerobik w wodzie ,czy odpowiednie masaże wodne czy duży basen do pływania .Woda jest zbawienna.Lubię spacery i dlatego wyjście na zakupy zrezygnowałam z auta i chodzę pieszo wtedy 2 korzyści na raz dla zdrowia ,urody a przy tym oszczędność na paliwie.Moja skóra bardziej dotleniona a ja czuję się lepiej bardziej fit mimo to ,że brzuszek rośnie.Lubię też jogę dla kobiet w ciąży świetny sposób nie tylko dla ciała co dla umysłu ,wycisza a podobno idealna ćwiczenia dla porodu.Ważne by we wszystkim mieć czas dla siebie i pozytywne nastawienie a to przed całą ciąże można być fit jak i po niej.

  4. #33
    Junior Member
    Martynka002

    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-11-23 zobacz kalendarz
    Posty
    3
    Ciaza to cudowny czas , nigdy bym nie pomyslalam , ze mozna sie tak wyjatkowo czuc. Ale uwazam , ze ciaze to tez nie choroba i aktywnosc fizyczna(jezeli jest mozliwa) powinna byc wskazana. Przeciez dla Nas-przyszlych Mam ma ogrom zalet! A Nasz porod moze dzieki niej okazac sie lzejszy Ja nie zrezygnowalam z niej ani na krok, caly czas bylam mobilna. Uwielbiam swieze powietrze , uwielbiam wode , uwielbiam po prostu cos robic! Zawsze bylo mnie wszedzie i nawet bedac w ciazy tez tak pozostalo. Swoj poprzedni wysilek zamienilam po prostu na inna delikatna przyjemnosc , ktora moglam wykonywac w ciazy. Zapisalam sie na joge. Dla mnie kompletna nowosc. Nigdy bym nie pomyslalam , ze moze byc tak swietna. Po niej czulam sie mega zrelaksowana, wyciszona. Czytalam rowniez , ze ma bardzo dobry wplywa na porod dlatego tez postanowilam sprobowac i nie zaluje! Polecam kazdej mamusce. Bardzo poprawia moje samopoczucie! A dzieki niej , takze dowiedzialam sie kilku ciekwych propozycji na cwiczenia , ktore moge samodzielnie wykonywac w domu. Ktore dobrze wplyna na moja ciaze. Wiec taka forme wykorzystywalam rowniez w domu m.in podczas sluchania muzyki czy ogladania filmu. (Domowa forma relaksu , powiazana z cwiczeniami).Basen z niego nie zrezygnowalam. Wczesniej chodzilam codziennie , w ciazy w mniejszych iloscia (trzy razy w tygodniu). Po prostu kocham ten stan relaksu, ktory ma bardzo dobry wplyw na moje samopoczucie. Czulam sie lepiej i pelna energii. Niwelowalo to moje dolegliwosci zwiazane z kregoslupem , pozwalalo mi sie bardziej rozluźnić. Oczywiscie zdrowa dieta to podstawa ale nie o diecie mialabyc mowa tylko o spacerkach , ktorych nie omijalam i wszedzie gdzie moglam i ile moglam tyle chodzilam! Tak jak wczesniej nie lubilam chodzic i zamienialam to na rozne srodki transportu , tak wtedy spacerowalam i spacerowalam! Sama, czasem z mezem , czasem z przyjaciolka! Uwielbialam chodzic na spacerki do parku , tam siadalam na laweczke , czytalam ksiazke relaksowalam sie... Moglam sie wyciszyc- pogadac z maluszkiem , ktory byl w brzuszku. Zaczerpnac swiezego powietrza. I zawsze mialam na nie czas! To jeden z prostszych moich form aktywnosci! Ale jak waznych , bo ruch to samo zdrowie!
    Dzieki takiej aktywnoscie nie wiedzialam co to dolegliwosci ciazowe, czulam sie bardzo dobrze. Dzieki temu moja waga nie byla przesadzona ale prawidlowa. Taka jak byc powinna. Sama aktywnosc super wplywa na samopoczucie. Czulam sie nie tylko zrelaksowana ale takze spelniona. Bo moglam robic cos dla siebie , cos co sprawia mi przyjemnosc. Wiedzac , ze ma to dobry wplyw na mnie a przede wszystkim na mojego maluszka. To rowniez fajna forma spedzania czasu z bliska osoba!
    Ostatnio edytowane przez Martynka002 ; 02-11-15 o 17:07

  5. #34
    Junior Member
    Ela1595

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-09-18 zobacz kalendarz
    Posty
    27
    Cytat Zamieszczone przez wiewiorczak Zobacz posta
    Bądz fit w ciąży .Dla mnie to systematyczność .Dlatego już od początku codziennie używać kosmetyków przeciwko rozstępom..Chodzę na basen a tam każda mama znajdzie coś dla siebie od nauki pływania po aerobik w wodzie ,czy odpowiednie masaże wodne czy duży basen do pływania .Woda jest zbawienna.Lubię spacery i dlatego wyjście na zakupy zrezygnowałam z auta i chodzę pieszo wtedy 2 korzyści na raz dla zdrowia ,urody a przy tym oszczędność na paliwie.Moja skóra bardziej dotleniona a ja czuję się lepiej bardziej fit mimo to ,że brzuszek rośnie.Lubię też jogę dla kobiet w ciąży świetny sposób nie tylko dla ciała co dla umysłu ,wycisza a podobno idealna ćwiczenia dla porodu.Ważne by we wszystkim mieć czas dla siebie i pozytywne nastawienie a to przed całą ciąże można być fit jak i po niej.
    Ja również pływałam i ćwiczyłam i czułam się świetnie przez to . Jednak ruch i pozytywne nastawienie czyni cuda

  6. #35
    Junior Member
    JustynaC

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-05-17 zobacz kalendarz
    Data
    17.05.2016 r.
    Posty
    1
    Witam Serdecznie!
    Jestem Szczęśliwą, świeżo upieczoną mężatką z miesięcznym małżeńskim stażem. Minął dobry tydzień od Naszego ślubu a okazało się, w dniu urodzin mojego męża, że jestem w ciąży, zrobiłam mu piękny prezent (Swoją drogą byłam przekonana, że to stres przedślubny opóźnia moją miesiączkę
    Jak każda kobieta, która chce pięknie wyglądać w dniu własnego ślubu już dawno zabrałam się za zdrowe odżywianie no i przede wszystkim ćwiczenia. Okazało się, że jestem już w ciąży kiedy fundowałam sobie całe pakiety ćwiczeń. Myślę, że to dzięki temu czuję się w tym pierwszym trymestrze świetnie, zero nudności i złego samopoczucia. Koleżanki i kobiety z rodziny nie mogą się nadziwić i zazdroszczą mi tak dobrego samopoczucia już na samym początku ciąży. Jak już dowiedziałam się o tym, że zostanę Mamą to z ćwiczeniami zdecydowanie przystopowałam, tak zaleciła mi pani doktor, za to nie zrezygnowałam z codziennych spacerów i basenu. Mamy piękną złotą jesień tego roku, pogoda sprzyja spacerom po lesie przy którym mieszkam. Basen staram się odwiedzać raz w tygodniu, choć to trudne zadanie bo muszę dojechać kilkanaście kilometrów, i nie mam na to, aż tyle czasu ile bym chciała mieć, ale wszystko można zaplanować i pogodzić
    Dziewczyny dbajcie o siebie i o swoją formę zawsze! Przed ciążą, w trakcie i po ciąży.
    Tylko pamiętajcie, żeby mieć na uwadze przede wszystkim dobro waszego maleństwa
    Pozdrawiam

  7. #36
    Junior Member
    jula1994

    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    https://spark-promotions.pl/
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-03-20 zobacz kalendarz
    Posty
    2
    ja podczas całej ciązy (byłam młoda i głupia) chodziłąm do szkoły przez calutkie dziewięc mięsięcy więc bardzo aktywnie spedzałam swój czas jak chodziłąm góra dól góra dół po schodach
    witajcie mam na imię jula interesuje się modą plotkami zbieram również znaczki to moje najstarsze hobby
    w wolnych chwilach chodze na spacery i spotykam się ze znajomymi. Mam córkę kocham ją ponad życie ma na imię amelia jest to mój mały skarbek. Mam 22 lata więc młodo zostałam mamą ale nie żałuje. Mam brązowe włosy i ciemne brązowe oczka to tyle o mnie mam nadzieję że za niedługo zacznę chodzić do pracy i nabywać więcej zainteresowań

  8. #37
    Junior Member
    Nati0443

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-03-01 zobacz kalendarz
    Posty
    1

    Bądz fit w ciaży

    Według mnie oprócz zdrowego odżywiania sie w ciaży wpływa na to jeszcze wiele czynników pierwszym z nich jest faktycznie zdrowa dieta bo musimy zachowac rownowage oraz umiar w tym co jemy ile jemy i jak jemy, 2 ważna rzeczą która uwielbiam to spacerki wieczorem z mężem spacer tez wiele daje ponieważ dzięki temu lepiej się czujemy i lepiej się mi zasypia, 3 rzeczą równie ważna w ciąży są lekkie ćwiczenia , a 4 i ostatnia rzeczą jest dobra i odpowiednia pielęgnacja własnego ciała czyli odpowiednie stosowanie kremów oraz rożnego rodzaju natłuszczających oliwek.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #38

    Smile 'Jutro też jest dzień', więc nie stresować się!

    Staram się zachować taką zwykłą higienę życia, dnia codziennego. Dla mnie to oznacza, aby w każdym dniu zrobić dla siebie coś przyjemnego, z myślą oczywiście o zdrowiu dziecka. Poświęcam więc nawet 2 godziny dziennie na książki, a czytać uwielbiam. To zajęcie niesamowicie mnie relaksuje, pozwala pozbierać myśli, czuję że przy czytaniu odpoczywam najlepiej. Wierzę i wiem, że ma to bardzo pozytywny wpływ relaksujący na dziecko. Poza tym staram się, jak najwięcej przebywać na świeżym powietrzu, ale nie koniecznie na zadymionych ulicach ale np. pojechać na działkę, pochodzić przy brzegu lasu, tak aby najwięcej złapać zdrowego powietrza w płuca. Moim zdaniem długie, przyspieszone spacery są najzdrowsze dla mnie. Dla mojego samopoczucia w ciąży bardzo ważny jest również wygląd. Uwielbiam stosować maseczki do twarzy i włosów domowej roboty z ziemniaków, żółtka, miodu, olejów naturalnych itp. Takie moje domowe laboratorium kosmetyczne niesamowicie mnie odpręża ale też podnosi na duchu.
    W domu nigdy nic nie dźwigam, nie wykonuję niebezpiecznych dla zdrowia czynności, zaprzestałam także używania np. silnie żrących chemicznych mleczek do czyszczenia. Trochę zmieniłam też swoje nastawienie do takich zwykłych problemów, gdyż moim celem jest nie przejmować się mniejszymi niepowodzeniami, kłopotami, a pozytywnie podchodzić do przyszłości. Kiedyś miałam taką zasadę, że 'to co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj'. Teraz będąc w ciąży już nie wymagam od siebie samej perfekcjonizmu i poświęcenia w myśl zasady 'jutro też jest dzień'

  11. #39
    W moim przypadku dbanie o siebie w ciąży polega na wyeliminowaniu wszystkiego, co może zaszkodzić mnie i mojemu maleństwu (niezdrowa żywność, alkohol, papierosy, stres, przemęczenie), a wprowadzeniu tego, co wpływa na mnie i dziecko pozytywnie (odpowiednia dieta, systematyczne wizyty u lekarza, witaminy, aktywność, pielęgnacja ciała).
    Hitem u mnie okazały się zajęcia fitballu, na które namówiła mnie przyjaciółka. Coś wspaniałego! Fitball to ćwiczenia z dużą, gumową piłką, które nie dość, że sprawiają mi dużą frajdę i mnie relaksują, to jeszcze świetnie wpływają na układ oddechowy, krążenia i mięśniowy, niwelują bóle krzyża oraz pozwalają mi lepiej przygotować się do porodu – ćwiczone są mięśnie dnia miednicy.
    Wykonywanie odpowiednich ćwiczeń z piłką daje uczucie komfortu i o dziwo nie prowadzi do zmęczenia Do tego przyjemna muzyka tworzy niepowtarzalną atmosferę podczas ćwiczeń.
    Zbawienny wpływ ma na mnie również delikatny masaż krzyża, barków oraz stóp, wykonywany codziennie przez mojego męża przy użyciu olejku migdałowego. Cudownie odpręża, rozluźnia i relaksuje. Podczas takiego masażu prowadzimy długie rozmowy z naszym nienarodzonym jeszcze maleństwem.
    Od początku ciąży profilaktycznie walczę także z rozstępami, używając kosmetyków przeznaczonych dla kobiet w ciąży, bogatych w witaminę E, które uelastyczniają, nawilżają i odżywiają. Raz w tygodniu wykonuję peeling całego ciała, który pomaga kremom lepiej wniknąć w skórę.
    Niestety w czasie ciąży nie tylko leżę, pachnę, odpoczywam, relaksuję się, dbam o siebie, ale również wykonuję codzienne, domowe obowiązki. Bo jak nie ja, to kto?

  12. #40
    Junior Member
    aagnieszkaa1

    Dołączył
    Mar 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-04-25 zobacz kalendarz
    Posty
    6
    Ja o siebie w ciąży dbam
    i ze wszelkimi dolegliwościami radę sobie dam.
    A więc, ruch to zdrowie
    i niech każdy o tym się dowie.
    Wieczorami na nordic walking się wybieram
    i moją przyjaciółkę tutaj zabieram.
    Zaś z rana gdy jest pobudka,
    nadchodzi u mnie gimnastyka- taka lekka, bezpieczna i krótka.
    A na rozstępy też swój sposób mam
    i zaraz Wam wszystkim moją radę dam.
    Oliwką mój brzuszek i uda smaruję,
    wtedy żadnego rozstępu u mnie nie znajduję.
    Mało się stresuje,
    a muzyka uspokajająca mnie relaksuje.
    A po kąpieli z dodatkiem olejku z lawendy jestem rozluźniona,
    bo on wszelkie zmęczenie zawsze pokona.
    Badania kontrolne wykonuję
    i niczego tutaj nie zaniedbuję.
    Alkohol, kawa, papierosy- to odrzuciłam,
    dzięki temu zdrowie sobie zapewniłam.
    To wszystko sprawia,
    że będąc w ciąży na mej twarzy uśmiech się pojawia!

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.