Strona 1 z 6
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 54

Konkurs "Bądź fit w ciąży" - wyniki

  1. #1

    Konkurs "Bądź fit w ciąży" - wyniki

    Jesienna aura nierzadko sprawia, że tracimy energię, która towarzyszyła nam przez słoneczne wakacyjne miesiące. Tymczasem najlepszym, czego nam trzeba w chłodniejsze dni, to zatroszczenie się o dobrą kondycję fizyczną i psychiczną. A cóż pomaga w tym lepiej niż wizyta na siłowni, ulubione ćwiczenia wykonywane w domu czy odrobina wypoczynku podczas relaksującej kąpieli?

    Ogłaszamy więc konkurs dla wszystkich mam, które nie poddają się jesiennemu spadkowi formy! Chcemy was zapytać o ulubione rodzaje aktywności o tej porze roku. Na co stawiają kobiety w ciąży i w jaki sposób o siebie dbają? Czy wybierają relaksującą jogę, zajęcia na basenie, a może najlepiej działają na nie własnoręcznie nałożone maseczki, balsamy i kremy? Weźcie udział w konkursie "Bądź fit w ciąży" i napiszcie, co sprawdza się w waszym przypadku!



    Nagrody

    Do rozdania mamy 10 nagród:

    1. Bon o wartości 150 zł na zakupy do sklepu Mamadama.pl - miejsca I-V

    W sklepie Mamadama.pl każda mama znajdzie szeroką ofertę produktów dla siebie i dziecka: od bujaczków, fotelików i nosidełek po odzież ciążową i dla mam karmiących piersią. Wartość pojedynczego bonu wynosi 150 zł.




    2. Zestaw kosmetyków Mustela Maternite przeciwko rozstępom - miejsca VI-X

    W skład zestawu wchodzą:

    - krem przeciw rozstępom

    - olejek przeciw rozstępom

    - żel ujędrniający do ciała

    - bransoletka

    Kosmetyki Mustela Maternite są sprzymierzeńcem każdej młodej mamy w walce o piękną i jędrną skórę. Stosując je od pierwszych tygodni ciąży, można całkowicie zapobiec rozstępom! Gama kosmetyków Mustela Maternite jest szeroka i obejmuje: krem przeciw rozstępom, olejek przeciw rozstępom, serum korygujące rozstępy, serum ujędrniające do biustu, żel lekkie nogi, balsam łagodząco-nawilżający oraz żel ujędrniający do ciała.




    Zdjęcia i szczegółowe opisy nagród znajdziesz pod tym linkiem.

    Zadanie konkursowe

    Zaloguj się na forum.mjakmama24.pl i w tym wątku odpowiedz na pytanie:

    Jak dbasz o siebie w ciąży, wyłączając zdrową dietę?

    Komisja konkursowa nagrodzi najciekawsze, najbardziej oryginalne odpowiedzi!

    Pamiętaj, że aby wziąć udział w konkursie, musisz być zarejestrowanym użytkownikiem. Zarejestrować możesz się w tym miejscu.

    Konkurs trwa od 21.10. 2015 do 8.11.2015.

    Regulamin znajdziecie tutaj.

    Zwycięzców poinformujemy o wygranej drogą mailową oraz w tym wątku i w artykule konkursowym na stronie Mjakmama24.pl do 10.11.2015.


    Nagrody zostaną przesłane pocztą.

    Dziękujemy wszystkim uczestniczkom za udział w konkursie!

    Oto lista zwyciężczyń!

    Bony do sklepu mamadama.pl otrzymują:

    1. paula920901
    2. malgosia000
    3. pciechulska
    4. martus2833
    5. ewis

    Zastawy kosmetyków Mustela otrzymują:

    1. mamatoja8
    2. opa
    3. Iluzja
    4. PaulinaD-a
    5. aw1990

    Gratulujemy!

    Zwyciężczynie prosimy o przesłanie swoich danych: imienia i nazwiska, adresu oraz numeru telefonu na adres: asierant@grupazpr.pl
    Ostatnio edytowane przez Administrator ; 10-11-15 o 10:48

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2
    Senior Member Awatar *Kasia*
    Dołączył
    Sep 2011
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Kolekcjonerka uśmiechów, dobrych myśli i snów.
    Posty
    2,177
    Fitness jest moim totalnym zawrotem głowy od mniej więcej dwóch lat.

    Zaczynałam od ćwiczeń w domu z Ewą Chodakowską, później ruszyłam na organizowane przez nią warsztaty a na koniec wyrobiłam sobie w pracy kartę MultiSport i ruszyłam na zajęcia grupowe.

    Szalałam jak się dało i kochałam to pozytywne zmęczenie.

    I dlatego dość boleśnie odczułam wydany przez lekarza zakaz aktywności fizycznej, gdy pojawiły się pierwsze komplikacje w mojej ciąży. Ciężko mi było usiedzieć na pupie ale wiadomo- są rzeczy ważne i ważniejsze.

    Aktualnie mogę niewiele ale coś jednak mogę i z radością to robię.:

    1. Basen.
    Nie ma nic lepszego dla ukojenia bólu w plecach, rozładowania napięcia w łydkach i wyrzucenia z siebie złości fundowanej przez huśtawkę hormonów jak pokonanie kilku długości.

    2. Spacer.
    Towarzyszy mi każdego dnia i pozwala mi utrzymać kondycję na odpowiednim poziomie.

    3. Ćwiczenia oddechowe i relaksacyjne.
    Dla niedowiarków może to brzmieć śmiesznie ale kto nie spróbuje, ten się nie dowie. Działa. Na prawdę. Zarówno na ciało jak i na umysł.

    4. Bieganie.
    Nieeee. Nie w takiej formie w jakiej myślicie. Na myśli mam bieganie za moim niespożytym wulkanem energii, jakim jest mój 4 letni syn. Hulajnoga, rower- on na serio potrafi pokonać spore odległości zanim zdążę pomyśleć o niedzieli.

    5. Dieta.
    Ja akurat musiałam wprowadzić dietę cukrzycową, jednak nawet gdybym nie została "słodką mamą" , uważałabym na to, co ląduje na moim talerzu. W żadnym wypadku nie pozwoliłabym sobie na wrzucanie w siebie astronomicznych ilości słodyczy, zestawów z Maca czy innego śmieciowego "byle czego", bo mam zachciankę i teraz mi wolno. Właśnie teraz powinno być tym momentem gdy bierzemy nasze menu pod lupę i jemy zdrowo , zdrowo i jeszcze raz regularnie.

    6. Coś tylko dla mnie.
    Leniuchowanie , gdy najdzie mnie ochota.
    Obowiązkowe maseczki, które po prostu uwielbiam - i za to jak działają na moje zmysły i za to jak pięknie poprawiają wygląd mojej twarzy.
    Masaż. Nie potrzebuję zawodowych i wprawnych dłoni. Mój mąż też potrafi.

    Powodzenia.



  4. #3
    Senior Member Awatar Majka596
    Dołączył
    Dec 2012
    Mieszka w
    Poznań
    O mnie
    Szczęśliwa mama:)
    Posty
    6,330
    Dokładnie rok temu o tej samej porze największym relaksem dla duszy i ciała po aktywnie spędzonym dniu było dla mnie czytanie książek...Wydaje się banalne ale robiłam to na co wcześniej nie miałam czasu. Mama która spodziewa się kolejnego dziecka nigdy się nie nudzi i gdy dopisuje jej dobre samopoczucie jest w ciągłym ruchu. Na to narzekać nie mogłam Oprócz przyjemności był też czas poświęcony na obowiązki. Priorytetem w każdej ciąży była dla mnie zdrowa i smaczna dieta. Spełnianie się w kuchni to akurat to co zawsze sprawiało mi radość.
    Fit - czyli dobrze wyglądać i dobrze się czuć W ciąży na pewne krągłości nie mamy wpływu, jednak przy odpowiednich kosmetykach, ładnym ubiorze i fryzurze można ten cel osiągnąć Aczkolwiek mama w dresie też może czuć się pięknie.
    Teraz gdy już urodziłam, figura sama wróciła do poprzedniego stanu. Staram się nadal spełniać na ile mam możliwości aby oprócz tego że dobrze już wyglądam to też aby dobrze się czuć nie tylko w roli mamy ale też kobiety. Z synkiem jeździmy na lekcje pływania dla niemowląt co jest świetną atrakcją dla nas obu I pozostają inne przyziemne zajęcia które dają powera



  5. #4
    Świetna akcja, która motywuje, inspiruje i zachęca do ruchu także w tym wyjątkowym stanie.
    Muszę przekazać informacje o tej akcji przyjaciółce, która dla mnie jest świetnym przykładem na to, że być fit w ciąży to najwyższa dbałość nie tylko o siebie, ale też o zdrowy rozwój płodu.
    Z aktywności fizycznej czerpiemy tyle endorfin - obniżamy poziom hormonu stresu kortyzolu, jesteśmy bardziej zrelaksowane i optymistyczniej patrzymy na świat. Usprawnia się krążenie, oddychamy całą piersią dotleniamy wszystkie komórki naszego ciała. To w pozytywny sposób wpływa na kondycję dziecka.
    W ciąży suma naszych działań fit - aktywności fizycznej, właściwej diety, umiejętności relaksacji - warunkuje doskonałą formę!

    Tak trzymać!
    Ostatnio edytowane przez Aga ; 23-10-15 o 10:29

  6. #5
    Senior Member Awatar Natalia127
    Dołączył
    Sep 2013
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-02-22 zobacz kalendarz
    Data
    27.03.2014
    Posty
    1,979
    Synek kończy dzisiaj 20 miesięcy, ale dokładnie pamiętam czas ciąży Byłam osobą palącą - niestety ! Dowiedziałam się o ciąży 31 lipca , lekarz potwierdził 6 tydz . Pierwsze co rzuciłam palenie ! Zaczęłam się zdrowiej odżywiać. Poza tym żyłam normalnie jak wczęsniej noo może byłam bardziej pozytywnie nastawiona

    Niestety nie mogłam ćwiczyć, dbać o kondycje z powodu zagrożonej ciąży od 8 tyg - lekarz kategorycznie zabronił wysiłku fizycznego . Ale dużo spacerowałam

    Uwielbiałam kąpiele w wannie , relaks, książka Używałam także po kąpieli różnego rodzaju balsamów, żeli
    I tak było do 35 tyg czyli do PORODU Przywitaliśmy synka 22 lutego <3

    Od początku ( noo prawie ) ponieważ byłam po cc Ale jak już w miare doszłam do siebie od razu dużo spacerowaliśmy z synkiem i tak jest do tej pory - tylko teraz nie spaceruje tylko biegam za Ksawerym

  7. #6
    Junior Member
    andzella1991

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-12 zobacz kalendarz
    Posty
    1
    Młoda, energiczna, świeżo po studiach, z wielkimi planami na przyszłość.
    Informacja o ciaży trafiła mnie jak grom z jasnego nieba.
    Szok, strach, niedowierzanie, obawy co do zbliżających się zmian, duchowych i cielesnych.

    Do burzy hormonów i zmiennych nastrojów doszła jesienna chandra. Ale kto by się tym przejmował!
    Mam swój sposób na pozostanie fit i cieszenie się ciążą! A każdy kolejny kopniak, szturchnięcie i przeciąganie mojej dzidzi powoduje usmiech na twarzy.

    Równowagę i dobrą formę utrzymuje przede wszystkim przez regularny tryb życia, służy on nie tylko mi ale i dziecku.
    Nawet jak jestem zmęczona albo złapał mnie leń nie rezygnuję z aktywności fizycznej, choćby spacer czy kilka ćwiczeń w domu.
    Sprawdza się też bujanie w rytm ulubionej muzyki i ćwiczenia oddechowe, ale przede wszystkim ćwiczenie mięśni Kegla!
    Otóż to! Czasem trudno je nam zlokalizować, alę na prawdę istnieją, a dzieki regularnemu ich trenowaniu obawy przed porodem stają mniejsze.
    Zbawienne znaczenie mają także po porodzie, wyćwiczone pomogą szybko wrócić do formy i dobrej kondycji, uchronią też przed niektórymi ciążowo-poporodowymi niedogodnościami pęcherzowymi

    Dobra forma to też ładny wygląd. Dbanie o kondycje skóry jest moim codziennym rytuałem. Kremy, balsamy, kosmetyki dopasowane i stworzonę z myślą o kobietach w ciąży, odpowiednie składniki i REGULARNOŚĆ są niezbędnę jeśli chcemy być fit

    A w tajemnicy powiem, że zaangażowałam w pomoc partnera. Masaże, przytualnie, rozmowy, bliskość i wzajemne zrozumienie dodają energii nam obojgu.
    Radość i energia w ciąży możliwa jest nawet jesienią!

  8. #7
    Senior Member Awatar Yena
    Dołączył
    Jul 2013
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-06-19 zobacz kalendarz
    Posty
    745
    Wpisów
    1
    W pierwszej ciąży uważałam, że jedyny sport, jaki powinnam uprawiać to FIK-NES.
    FIK! ... i na kanape, przed telewizor
    Boże, co za bzdura!
    Nie mogłam doczekać się kolejnej ciąży i myślałam już o tym, jak zmienię swój styl życia matki ciężarówki. Pracować jak nadłużej... Chodzić po górach... Szaleć na koncertach - świat nie musi kłaniać się brzuszkowym mamom, świat trzeba zdobywać!
    Nie chce mi się chodzić na basen! Nie mam czasu biegać! Chce mi się śpiewać i tańczyć w kółku z moją córeczką w radości oczekiwania na drugie dzieciątko. Skakać na trampolinie ze szczęścia. W pocie czoła przesuwać meble i przygotowywać gniazdko dla nowego ptaszka
    Jest dużo do roboty, czeka nas tyle zmian.
    Najszczęśliwsza sportsmenka, triatlonistka macierzynstwa
    pozdrawiam


  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #8
    Junior Member Awatar Kajeczka88
    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Częstochowa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-02-04 zobacz kalendarz
    Data
    04.02.2016
    Posty
    1
    Ciąża to niewatpliwie czas, kiedy aktywność fizyczna jest nam niezbędna.

    Ja osobiście jestem miłośniczką piękna, dlatego długie, romantyczne spacery z mężem w pięknej, jesiennej scenerii to coś dla mnie. Słońce, spadajce, kolorowe liście to jest to

    Dodatkowo basen. Uwielbiam! Raz w tygodniu, oczywiście woda bez chloru. Moja córka szaleje wtedy w brzuszku. Lubi to po mamusi

    Jestem już na tym etapie ciąży, kiedy zaczynają się bóle pleców. Najlepsza na to poranna gimnastyka na piłce i odrobina jogi.

    Pozdrawiam wszystkie mamusie w ciąży. Kaja

  11. #9
    Junior Member
    gosiapasek

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2015-11-14 zobacz kalendarz
    Posty
    1
    Mimo wiatru, chłodu i sterty liści pod domem nie poddaję się jesiennej melancholii. To nie dla mnie Brzuszek jest już baaaadzo wypukły i dźwiganie go to nie lada wyzwanie. Aby nie dać się zwariować wiecznie trwającej zgadze i wszelakim zachciankom, staram się być aktywną mamą. Kocham spacery i dzięki mnie mój mąż także musiał je pokochać Mieszkamy przy samym lesie, także poranne spacerki i delikatna gimnastyka to już standardzik. NIby nic, ale nosząc pod serduchem prawie 4 kg, to niezłe wyzwanie Poza spacerkami, obowiązkowo...rowerek! Tak! Ale...stacjonarny No i nie codziennie, chyba że hormony buzują i muszę się rozładować Oto moje niezawodne patenty na bycie fit mamą

  12. #10
    Junior Member
    Spdi

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-04 zobacz kalendarz
    Posty
    1
    Trzeba do wszystkiego podchodzić z głową. Nie wolno w ciąży przede wszystkim się odchudzać i przemęczać. Aktywność fizyczna jest ważna, ale jeżeli są przeciwwskazania to absolutnie należy się w tym temacie poddać. Pozostaje jeszcze wiele możliwości aktywności, nawet dla kobiet, które muszą leżeć ( można leżeć z nogami do góry i ćwiczyć pośladki napinając je i rozluźniając). Ciąża zwłaszcza pierwsza jest czasem niesamowitego spokoju, bo po porodzie nigdy już go nie ma. Trzeba zadbać o zdrowie fizyczne, ale także psychiczne. Dobra kondycja psychiczna (nawet przy kiepskiej fizycznej) pomoże, aby ciążę doprowadzić do końca nie popadając w depresję. Jest to czas w którym można wiele rzeczy zaplanować, dokończyć tych niedokończonych, pójść na spacer, pobawić się z psem w ogródku. Ja mam już 4-letnią córkę i staram się jej poświęcać jak najwięcej czasu, chodząc z nią na spacery, na plac zabaw, rysując, pisząc czy gotując z nią. Zawsze mamy co robić i nigdy się nie nudzimy, przez co jestem szczęśliwa.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

Brak wyników do wyświetlenia!

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.