Strona 850 z 10065
Pokaż wyniki od 8,491 do 8,500 z 100648

Styczniówki 2016 :)

  1. #8491
    Senior Member Awatar baba_jadzia
    Dołączył
    Mar 2014
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2014-04-21 zobacz kalendarz
    Posty
    804
    Czesc dziewczyny - czy moge do was dolaczyc? wlasnie spodziewam sie drugiego synka i z pierwszej ciazy super wspominam mamy z forum
    do tej pory niestety nie mialam czasu na forum - zbliza sie czas kiedy bede na L4 i myslalam ze moze was troche doczytam i dolacze - wchodze a tu 850 stron!!!

    Kilka slow o mnie - jestem z Warszawy, mam synka ktory ma rok i 4 miesiace.
    Termin porodu mam na 13 stycznia i spodziewam sie chlopca
    Imienia poki co nie ma

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #8492
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Witam nowe mamusie fajnie ze jestescie z nami.

    Rolcia w ktorym tyg jestes?(bo jestem na tel i jak cos to zadne suwaczki mi sienie wyswietlaja)

  4. #8493
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    407
    OLU - w Anglii, a dokładniej w małej miejscowości w hrabstwie East Riding of Yorkshire.


    Dziewczyny czy któraś zna sposób na czkawkę u Maleństwa??

  5. #8494
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    OLU - w Anglii, a dokładniej w małej
    miejscowości w hrabstwie East Riding of Yorkshire.


    Dziewczyny czy któraś zna sposób na czkawkę u Maleństwa??
    Z tego co wiem czkawka u maluszka to nic groznego a wrecz odwrotnie to dobre cwiczenie ale ja zawsze staram sie brzuszek glaskac i mowic do niego

  6. #8495
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez jolka78 Zobacz posta
    ktos tu o wieku wspominał?

    Ja się obawiam, ze jestem tu najstarsza hehe, jak dziecko będę rodzić to juz 37 latem będzie a czuję się bardzo młodo.
    Rok temu w sklepie pan mi odmówił sprzedazy wina hehe - na szczęscie bylam z mmą i Ona wzięła na siebie:-):-):-) paranoja hehe
    Haha co Ty bys bez tej mamy zrobila

  7. #8496
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    407
    Ewelko - fajnie, że dołączyłaś

    Jolu to razem będziemy zmagać się z glukozą.

    Co do pieluch - początkowo dzień dada, noc pampers. a później same dady.
    z łóżeczkiem jeszcze nie wiemy co i jak, bo mnie się marzy kołyska i pewna osóbka podobno ma spełnić, to marzenie

  8. #8497
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    dziewczyny, POMOCY
    nie mam pojęcia co się dzieje, mam taki ból w calej klatce piersiowej ze nie wiem co mam robić!!! jestem sama w domu do tego juz sie cała oblałam potem, normalnie panikuje jak nie wiem.
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #8498
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    ja mam zamiar kupic materacyk kokos-gryka podobno jest ok co do rozrzutnosci to ja tez nie lubie niepotrzebnie wydawac kasy i kupie moim dziewczynom wszystko co najpotrzebniejsze ale sknerzyc tez nie bede .....
    Kaktusowo ubierz sie w cos i okno otworz szeroko

  11. #8499
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    Cytat Zamieszczone przez rEwelkaa Zobacz posta
    Hej dziewczyny! W końcu się do Was dołączam! Szykuję się z dzidziusiem na 2 stycznia (absolutnie nie chcę słyszeć o grudniu) Jestem z okolic Krakowa.
    Pozdrawiam wszystkie przyszłe mamy!
    skad jestes dokladnie ja z Osieka kolo Oswiecimia

  12. #8500
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    Cytat Zamieszczone przez Rolcia Zobacz posta
    Witam ponownie!
    Miałam dla Was długieeego posta ale komórka mi zbzikowała, a potem już wkurzona olałam i poczekałam, aż dopadnę lapka. No więc Mała ma się jak najbardziej dobrze, 700g szczęścia (kluseczka!) łożysko całe i się nigdzie nie odkleja, pani nie mogła znaleźć ani polipa, ani śladu po nim (ale mojej "znikającej" nadżerki też nie widziała), wg była mega "sympatyczna" w zasadzie całą wizytę musiałam się tłumaczyć co ja do cholery u niej robię i jak śmiem cały czas zmieniać lekarzy (lekarza zmieniłam raz, ale nie moja wina, że nim zmieniłam, byłam na wizycie u dr znalezionej na zastępstwo). Do tego się okazało, że macica nie nadąża powoli z rozrostem więc łożysko nie zasłania co prawda jeszcze, ale już dotyka ujścia szyjki, więc to też mogło być przyczyną, no i oczywiście zero seksu.Także ot takie uroki, na szczęście jutro idę do mojej gin. Do tego jestem totalnie wręcz wykończona, bo najpierw ta cała akcja z ginekologiem, potem jechałam do teścia bo miał wózek inwalidzki dla mamy do pożyczenia (ale oczywiście teściu na emeryturce, więc się nudzi - jak mnie zobaczył to 1,5h truł), potem babcia, potem mama... No cóż, pewnie będę szybko szła spać.
    Co do siusiania włączam się w temat: 2-3x w nocy to standard!

    Witam nową mamę!

    Co do materacyków, byliśmy z mężem w hurtowni artykułów dziecięcych, gdzie pani nam wyjaśniła, że różnie ludzie wybierają, ale: materac musi być w miarę sztywny, do tego trzeba zadbać o to, żeby się nie odkształcał, więc przynajmniej od strony dna (szczebelków) musi być kokos bądź gryka. Niestety gryka dla dzieci zimowych to o kant tyłka stłuc, bo "zakwitnie" z powodu wilgoci (musiałby być taki materac regularnie wietrzony, szczególnie po kupce - siusiu typu houdini - był pampers, nie trafiło w pampers). Dodatkowo warto się zastanowić nad lateksem, bo jest on "biologicznie obojętny" w sensie żadne roztocza i inne nie powinny się tam zalęgnąć. Więc my ostatecznie zdecydowaliśmy się na lateks - pianka - kokos.
    to dobrze ze sie uspokoilas troszke dbaj o siebie bedzie dobrze a lekarka sie nie przejmuj oni tak maja ....dziwni ludzie niby po studiach a zachowuja sie jakby wszystkie rozumy pozjadali

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.