Strona 791 z 10041
Pokaż wyniki od 7,901 do 7,910 z 100401

Styczniówki 2016 :)

  1. #7901
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    dziewczyny wlasnie skontaktowalam sie z innym lekarzem poleconym przez przyjaciolke kazala mi sie zglosic 22wrzesnia (to nasza rocznica slubu) i powiedziala ze nie bedzie problemu....nie bede juz musiala isc do tego buca

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #7902
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez gocha2104 Zobacz posta
    dziewczyny wlasnie skontaktowalam sie z
    innym lekarzem poleconym przez przyjaciolke kazala mi sie zglosic 22wrzesnia (to nasza rocznica slubu) i powiedziala ze nie bedzie problemu....nie bede juz musiala isc do tego buca
    No i swietnie ze zmieniasz lekarza

  4. #7903
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    To samo u mnie wystarczy
    Ale zeby nam sie ten biust utrzymal po ciazy a nie opadl w dol

  5. #7904
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ale zeby nam sie ten biust utrzymal po ciazy a nie opadl w dol
    jak murzynki bedziemy mialy

  6. #7905
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez gocha2104 Zobacz posta
    dziewczyny wlasnie skontaktowalam sie z innym lekarzem poleconym przez przyjaciolke kazala mi sie zglosic 22wrzesnia (to nasza rocznica slubu) i powiedziala ze nie bedzie problemu....nie bede juz musiala isc do tego buca
    o widzisz i bardzo dobrze

  7. #7906
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,630
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ale zeby nam sie ten biust utrzymal po ciazy a nie opadl w dol
    Wam też schodzi skóra z brodawek ? nie wiem czemu tak mam... piersi smaruje kremem na rozstępy więc powinny być nawilżone
    a powiedzcie mi jak często farbujecie włosy? Wiem, że można bo pytałam się mojej lekarki, ale jednak nadal mam obawę żeby nie przegiąć. Staram się szukać farb bez amoniaku a te mam wrażenie, że szybciej się wypłukują.
    Ostatnio w sierpniu robiłam....i teraz chyba jeszcze się wstrzymam.

    Mój biust przed ciążą był wielki i grawitacja na niego działała więc boję się pomyśleć co będzie po ciąży.... ale na razie staram się nie myśleć o tym.

  8. #7907
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ale zeby nam sie ten biust utrzymal po ciazy a nie opadl w dol
    No wlasnie ale mysle ze sie troszke zmieni...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #7908
    Senior Member
    gocha2104

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-28 zobacz kalendarz
    Posty
    124
    a propo biustonoszy ja zawsze przez allegro szukam ava polecam albo gorsenia

  11. #7909
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez gocha2104 Zobacz posta
    dziewczyny wlasnie skontaktowalam sie z innym lekarzem poleconym przez przyjaciolke kazala mi sie zglosic 22wrzesnia (to nasza rocznica slubu) i powiedziala ze nie bedzie problemu....nie bede juz musiala isc do tego buca
    No widzisz

  12. #7910
    Senior Member
    Truskawkowa

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-09 zobacz kalendarz
    Posty
    2,297
    Cytat Zamieszczone przez gocha2104 Zobacz posta
    dziewczyny wlasnie skontaktowalam sie z innym lekarzem poleconym przez przyjaciolke kazala mi sie zglosic 22wrzesnia (to nasza rocznica slubu) i powiedziala ze nie bedzie problemu....nie bede juz musiala isc do tego buca
    No i super! Bierz męża, będzie piękny prezent na rocznicę. Bo podejrzewam ze ten dr Was wpusci

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.