Strona 682 z 10066
Pokaż wyniki od 6,811 do 6,820 z 100652

Styczniówki 2016 :)

  1. #6811
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Madzia slicznie wygladasz!!!

    A my dzis wybralismy sie do kina a przed seansem bylo troszke czasu to weszlismy do Smyka i kupilismy kilka ciuszkow jutro Wam pokaze bo sa slodziutkie hihi sama bym mogla je nosic a teraz lulu bo taka pozna godzina !!

    Olus przykro mi ze Maz juz wyjezdza, pamietaj ze masz tu Nas :*

    Dobranoc!!

    moja małe Smykowe zakupy
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0073_20150830090523267.jpg
Wyświetleń:	29
Rozmiar:	92.6 KB
ID:	89483Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0074_20150830091218112.jpg
Wyświetleń:	34
Rozmiar:	92.7 KB
ID:	89484Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0077_20150830091330937.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	92.6 KB
ID:	89485Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	DSC_0079.jpg
Wyświetleń:	26
Rozmiar:	92.1 KB
ID:	89486
    Ostatnio edytowane przez fghjkz ; 30-08-15 o 08:19

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #6812
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    czesc dziewczyny koniecznie pochwalcie sie nowymi ciuszkami ja sie zastanawiam czy nie poleciec do kuzynki do irlandi na jakies zakupy jak mi wczoraj mowia za jakie grosze sa u nich nowe rzeczy dla dzieci to nie bylam w stanie dowierzyc.. a ze zima nadchodzi przyda mi sie pare rzeczy dla moich starszaków
    dzisiejszy dzien zapowiada sie spokojnie i upalnie.. kiepsko ostatnio sie czuje. taka zmeczona i słaba.. troszke martwi mnie ten stan,bo tyle rzeczy chcialabym zrobic io poprostu moc jakos normalnie funkcjonowac, a czesto nie daje rady.. az boje sie myslec czy dzis znow tak bedzie..

    trzymjacie sie zdrowo !! pozdrawiam!

  4. #6813
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta

    Olus przykro mi ze Maz juz wyjezdza, pamietaj ze masz tu Nas :*
    I dobrze, że mam Was kobietki bo właśnie zostałam sama z niunią w brzuszku i moim yorkiem, oj rozstanie było ciężkie, bo ja strasznie emocjonalna jestem, ale już jest troszkę lepiej i teraz tylko odliczać te tygodnie do powrotu pozostało.

    Iza słodkie ciuszki ja na poprawę humoru też się chyba jutro gdzieś wybiorę kupić coś Malutkiej

    Madzia piękna mamusia to i piękny brzuszek oczywiście a jakie widoczki do tego miłe dla oka w tle
    Ostatnio edytowane przez aleksandramagdalena ; 30-08-15 o 08:25

  5. #6814
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    czesc dziewczyny koniecznie pochwalcie sie nowymi ciuszkami ja sie zastanawiam czy nie poleciec do kuzynki do irlandi na jakies zakupy jak mi wczoraj mowia za jakie grosze sa u nich nowe rzeczy dla dzieci to nie bylam w stanie dowierzyc.. a ze zima nadchodzi przyda mi sie pare rzeczy dla moich starszaków
    dzisiejszy dzien zapowiada sie spokojnie i upalnie.. kiepsko ostatnio sie czuje. taka zmeczona i słaba.. troszke martwi mnie ten stan,bo tyle rzeczy chcialabym zrobic io poprostu moc jakos normalnie funkcjonowac, a czesto nie daje rady.. az boje sie myslec czy dzis znow tak bedzie..

    trzymjacie sie zdrowo !! pozdrawiam!
    moja mama jest w Niemczech i tez przywiezie mi rzeczy dla małej także się bardzi ciesze bo za granicą zupełnie inne ceny, dlatego rozwaz ta Irlandie jak najbardziej jestes zmeczona Kochana, poczekaj odpoczniesz troszke jak zacznie się szkoła

  6. #6815
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    I dobrze, że mam Was kobietki bo właśnie zostałam sama z niunią w brzuszku i moim yorkiem, oj rozstanie było ciężkie, bo ja strasznie emocjonalna jestem, ale już jest troszkę lepiej i teraz tylko odliczać te tygodnie do powrotu pozostało.

    Iza słodkie ciuszki ja na poprawę humoru też się chyba jutro gdzieś wybiorę kupić coś Malutkiej

    Madzia piękna mamusia to i piękny brzuszek oczywiście a jakie widoczki do tego miłe dla oka w tle
    wybierz się wybierz na pewno poprawi Ci sie humor ))

  7. #6816
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    wgl Dziewczyny byłam w kościółku i spiewałam tam zawsze te piesni które leca i moja mała się do mnie dołączyła! ale jak zaczęła śpiewać razem ze mną tak mi się smiać chciało że aż mój się na mnie patrzy o co mi chodzi cudowny ten mój Aniołek

  8. #6817
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Veronika mam nadzieje że miło spedzasz weekend (nwm czy dobrze pamietam ale mówiłaś coś o górach? )

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #6818
    Senior Member
    jolka78

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    132
    Hej dziewczyny!
    Witam sie z mega bolem glowy hehe - mimo, ze jedyna niepijąca na ognisku - no ale imprezka trwala do 4-tej rano :-) tak wiec super udana!

    Madzia fajna fota - pieknie wygladasz.

    Nayana ja mieszkalam dlugo na Wyspach i tez sie zastanawiam czy nie jechac po troche ciuchow, albo nie zamowic u znajomych , ktorzy tam sa, przede wszystkim VAT na dzieciece rzeczy tam jest chyba 7% a u nas 23% - to juz robi roznice, a poza tym i tak jakosc ubran nawet marketowych tam a tutejszych - szkoda slow - pamietam jak dla mlodszych kupowalam zestaw bodziakow w markecie 7 sztuk 4 funty :-/ W Polsce naprawdę jest drogo, ja w ubieglym roku bylam 2 razy w Szkocji i nie musialam przynajmniej w PL nic kupowac nawet dla siebie, ale w tym roku w zwiazku z ciążą się nie wybralam ani nie wybieram, no ale rzeczywiście warto pomyslec o wysylce

  11. #6819
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Veronika mam nadzieje że miło spedzasz weekend (nwm czy dobrze pamietam ale mówiłaś coś o górach? )
    hej Kochana dziekuje za zainteresowanie nie nie jestem gorach,gory w nastepny weekend ale jest u mnie kolezanka( ta od invitro) od piatku ,bo maz jej musial jechac na szkolenie ktore wypadlo nagle I dzis dopiero wraca ii poorostu nie chcial zeby byla sama I jest u nas takze moj maz ma dwie ciezarne pod jednym dachem daje radedlatego wlasnie nie odzywalam sie poorostu nie mialam czasu u mnie teraz 4.30 a ja spac nie moge wiec weszlam na forum
    Ostatnio edytowane przez veronika ; 30-08-15 o 10:39

  12. #6820
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Ola nie smuc sie czas szybki zleci no I masz nasidz kup dzidzi I sobie cos na pocieszenie a co

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.