Strona 56 z 10063
Pokaż wyniki od 551 do 560 z 100621

Styczniówki 2016 :)

  1. #551
    Member
    chewy

    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-19 zobacz kalendarz
    Posty
    56
    Cytat Zamieszczone przez sylvi1979 Zobacz posta
    dzięki, ale mam takie przeczucie..dziś dopiero 30 dc, więc mega wcześnie. Pewnie gdybym nie robiła testów wcześniej, to nawet bym nie wiedziała
    A jak długo trwa u Ciebie cykl?

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #552
    ostatnio 2 razy 26 dni, wcześniej od 22-28 nieregularnie. Teraz przez 2 miesiące brałam Cyklodynon, więc trochę się zaczęło normować chyba

  4. #553
    Senior Member Awatar kot78
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-12-03 zobacz kalendarz
    Posty
    659
    Cytat Zamieszczone przez sylvi1979 Zobacz posta
    idę, ale własnie w toalecie poleciało mi trochę krwi, chyba nic z tego nie będzie. obawiam się, że to była ciąża biochemiczna, jeśli była..
    Sylvi, mam nadzieję, że jednak będzie. Trzymam kciuki!
    12.2014 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    05.2015 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    09.2015 - 10 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    04.2016 czwarta ciąża: Duphaston+Prolutex+Encorton+IG Vena 5tc,9tc,13tc - jestem Grudniówką 2016

  5. #554
    Senior Member Awatar kot78
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-12-03 zobacz kalendarz
    Posty
    659
    Ja właśnie wróciłam z bety. Tak na nią pędziłam, że w laboratorium prawie zasłabłam, pani musiała mi zrobić wodę z sokiem. Jednak połączenie strasznych nerwów, wstania po 4 dniach z łóżka i za ciasnych spodni nie jest za dobre. Kolejka była duża, ale powiedziałam ludziom w niej czekającym, że nawet ich nie pytam o zgodę tylko wchodzę bo jestem w ciąży i źle się czuję.
    Wynik o 11...
    12.2014 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    05.2015 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    09.2015 - 10 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    04.2016 czwarta ciąża: Duphaston+Prolutex+Encorton+IG Vena 5tc,9tc,13tc - jestem Grudniówką 2016

  6. #555
    kot78 trzymam kciuki, ja też zaraz idę, ale wynik dopiero jutro, raczej juz nie mam nadziei bo test nawet po wyschnięciu słabiutki

  7. #556
    Senior Member Awatar kot78
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-12-03 zobacz kalendarz
    Posty
    659
    Cytat Zamieszczone przez sylvi1979 Zobacz posta
    kot78 trzymam kciuki, ja też zaraz idę, ale wynik dopiero jutro, raczej juz nie mam nadziei bo test nawet po wyschnięciu słabiutki
    Sylvi, ja trzymam za ciebie!
    12.2014 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    05.2015 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    09.2015 - 10 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    04.2016 czwarta ciąża: Duphaston+Prolutex+Encorton+IG Vena 5tc,9tc,13tc - jestem Grudniówką 2016

  8. #557
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    Sylvi - trzymam kciuki

    Kot - a jak u ciebie z plamieniami??

    Dziewczyny powiem wam ze mi to druga noc się śni, że krwawie, chyba mi się udzielają wasze obawy, za duzo myłse hehe musze wrzucić na luz, musi być wszystko dobrze Na szczescie to tylko sny, w realu wszystko ok Troche mnie odrzuciło od niektórych pokarmów, ale cięzko stwierdzic jakiego typu, wedlina w pierwszej chwili troche smierdzi, ale potem smakuje hehe a dzis zamiast kawy mam kisiel z kawałkami owoców

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #558
    ja już po pobraniu, zrobiłam przy okazji morfologię, bo w lutym taka sobie była. wyniki dopiero w środę po 13.00 - uroki przeprowadzki do małego miasta..

  11. #559
    Senior Member Awatar kot78
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-12-03 zobacz kalendarz
    Posty
    659
    Cytat Zamieszczone przez tynka89 Zobacz posta
    Sylvi - trzymam kciuki

    Kot - a jak u ciebie z plamieniami??

    Dziewczyny powiem wam ze mi to druga noc się śni, że krwawie, chyba mi się udzielają wasze obawy, za duzo myłse hehe musze wrzucić na luz, musi być wszystko dobrze Na szczescie to tylko sny, w realu wszystko ok Troche mnie odrzuciło od niektórych pokarmów, ale cięzko stwierdzic jakiego typu, wedlina w pierwszej chwili troche smierdzi, ale potem smakuje hehe a dzis zamiast kawy mam kisiel z kawałkami owoców
    Tynka, dobrze, że to tylko sny!
    Ja mam dzisiaj minimalne plamienie na brązowo. Siedzę i co chwilę sprawdzam stronę z wynikami a przecież bedą najwcześniej za 1,5 godziny. Tak bardzo liczę na wzrost bety!
    12.2014 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    05.2015 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    09.2015 - 10 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    04.2016 czwarta ciąża: Duphaston+Prolutex+Encorton+IG Vena 5tc,9tc,13tc - jestem Grudniówką 2016

  12. #560
    Cytat Zamieszczone przez kot78 Zobacz posta
    Tynka, dobrze, że to tylko sny!
    Ja mam dzisiaj minimalne plamienie na brązowo. Siedzę i co chwilę sprawdzam stronę z wynikami a przecież bedą najwcześniej za 1,5 godziny. Tak bardzo liczę na wzrost bety!
    oooo Kocie jak dobrze Cię rozumiem! I zazdroszczę, że masz tak szybko wynik!

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.