Strona 495 z 10044
Pokaż wyniki od 4,941 do 4,950 z 100436

Styczniówki 2016 :)

  1. #4941
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Witamy Blanka na forum
    Anastazja nie możesz sie denerować pamiętaj że stres nie jest najlepszym rozwiązaniem, z dzidizą wszystko bedzie dobrze, zrobicie badania i zobaczycie :0 Trzymaj sie Kochana :*

    Veronika Twoja malutka zdrowa jak ryba :-) na niej sie nic nie odbije Niech Ci juz przejdzie ta choba bo sie stresujesz tylko niepotrzebnie :*

    ja tez mam niskie cisnienie ale juz sie przyzwyczaiłam jedną kawe dziennie pije i daje rade :-)
    a ja wróciłam od pielęgniarki bo byłam oddać ponownie mocz i zrobiłam sobie to żelazo, w poniedziałek wyniki bedą. Sniadanko zjedzone .. Dobrze mieć wolne w tygodniu :-))))) Zaraz bede się ogarniać i jade do miasta rozejrzeć się za niczym konkretnym ogólnie ale moze coś wpadnie w oko :-D także zajrze do Was łażąc po miescie :-D Jedziecie na zakupy ze mna hihih :-D

    A zmierzyłam sb cisnienie w przychodni i mam (jak na mnie) dosc wysokie bo 100/66 :-D a zawsze było 80/50 :-DD

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #4942
    Senior Member
    PysiaRysia

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-04 zobacz kalendarz
    Posty
    393
    a u mnie z tym ciśnieniem bardzo śmieszna sprawa. zawsze piłam 2-3 kawy dziennie żeby je sobie podwyższyć, ale w ciąży przestałam pić - tak mi położna poleciła. przerzuciłam się po prostu na inkę ale jakoś nie bardzo mi podchodzi i pije 1-2 w miesiącu i wiesz co? na początku utrzymywało mi się niskie a teraz mam takie samo jak Ty Iza





  4. #4943
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez PysiaRysia Zobacz posta
    a u mnie z tym ciśnieniem bardzo śmieszna sprawa. zawsze piłam 2-3 kawy dziennie żeby je sobie podwyższyć, ale w ciąży przestałam pić - tak mi położna poleciła. przerzuciłam się po prostu na inkę ale jakoś nie bardzo mi podchodzi i pije 1-2 w miesiącu i wiesz co? na początku utrzymywało mi się niskie a teraz mam takie samo jak Ty Iza
    to ciśnienie to jest komedia ja kiedys tez piłam 3 kawy dziennie i to był szok dla mojego organizmu zrezygnowac z kawy :

  5. #4944
    Senior Member
    PysiaRysia

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-04 zobacz kalendarz
    Posty
    393
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    to ciśnienie to jest komedia ja kiedys tez piłam 3 kawy dziennie i to był szok dla mojego organizmu zrezygnowac z kawy :
    uwierz, mi też łatwo nie było. chodziłam jak zombi i... spałam w dzień bo nie dawałam po prostu rady. a teraz już mi przeszło i funkcjonuje normalnie. Dzidziuś pomógł mi z uzależnieniem i od kawy i od fajek szkoda tylko że lubi ciastka tak samo jak mama... hehe





  6. #4945
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Czy te upaly sie kiedys skoncza??? U mnie szwagierka dzieci w basenie, narszcz ugotowany, robimy domowa pizze, sernik z malinami juz sie chlodzi w lodowce a ja czuje ze moje sily sa juz ponizej zera... Dziewczyny, dzis to juz zdycham... Dzidzia tez bez sil chyba bo malo sie rusza, wrecz wcale...
    Dakcie deszczu !!!!

  7. #4946
    Senior Member
    Mysia88

    Dołączył
    Sep 2014
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-11-27 zobacz kalendarz
    Posty
    613
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Czy te upaly sie kiedys skoncza??? U mnie szwagierka dzieci w basenie, narszcz ugotowany, robimy domowa pizze, sernik z malinami juz sie chlodzi w lodowce a ja czuje ze moje sily sa juz ponizej zera... Dziewczyny, dzis to juz zdycham... Dzidzia tez bez sil chyba bo malo sie rusza, wrecz wcale...
    Dakcie deszczu !!!!
    Podobno upały mają potrwać do poniedziałku i potem już nie wrócą

    Ja właśnie leżę na tarasie z mężem u rodziców i popijamy sobie kompocik z truskawek Obok nas leżą 2 pieski- jeden nasz, jednen rodziców Super jest !

    Wczoraj byliśmy na zakupach i kupiliśmy dla maluszka śpiworek do fotelika, śpiworek do spania w domku, pajacyki i body Tak mi się spodobało to zakupowe szaleństwo, że potem po powrocie do domu jeszcze przez internet pozamawiałam rzeczy dla maluszka hihi jednym słowem zaszalałam

    Anastazja nie martw się, jak rozmawiam ze znajomymi, które są lub były w ciąży to co drugą teraz wysyłają na echo serca, każda się tym denerwuje i się nie dziwię, bo ja też jestem straszna panikara i pewnie po nocach bym nie spała i nie umiała o niczym innym myśleć ale potem najczęściej okazuje się, że wszystko jest dobrze i te całe nerwy były niepotrzebne. Trzymaj się kochana i bądź dobrej myśli
    Ostatnio edytowane przez Mysia88 ; 14-08-15 o 11:39

  8. #4947
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Olka obkupilam sie (malutka) w odziezy uzywanej masakra duzo nie ale cos tam jest

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #4948
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez PysiaRysia Zobacz posta
    uwierz, mi też łatwo nie było. chodziłam jak
    zombi i... spałam w dzień bo nie dawałam po prostu rady. a teraz już mi przeszło i funkcjonuje normalnie. Dzidziuś pomógł mi z uzależnieniem i od kawy i od fajek szkoda tylko że lubi ciastka tak samo jak mama... hehe
    Dobrze ze ja nie palilam ;d

  11. #4949
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Olka obkupilam sie (malutka) w odziezy uzywanej masakra duzo nie ale cos tam jest
    No widzisz Izka to super najfajniesze jest to w odzieży używanej, że jest taka inna, niespotykana dla maluszków

    Ja wykończyłam właśnie torta na 30-tkę brata jutro impreza Nas czeka z mężem, właśnie urodziny brata i mamuśki a dobrze, że mamy klimę w samochodzie bo nie wiem czy ten tort by dojechał w taki skwar w jednym kawałku.

  12. #4950
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    No widzisz Izka to super najfajniesze jest to w odzieży używanej, że jest taka inna, niespotykana dla maluszków

    Ja wykończyłam właśnie torta na 30-tkę brata jutro impreza Nas czeka z mężem, właśnie urodziny brata i mamuśki a dobrze, że mamy klimę w samochodzie bo nie wiem czy ten tort by dojechał w taki skwar w jednym kawałku.
    nooo bez kitu ja pamietam jak kilka lat temu wiozłam torty na wesele mojej siostry w taki upał bałam sie ze nie dojade z nimi w jednym kawałku

Newsletter Mjakmama24.pl
Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.