Strona 375 z 10046
Pokaż wyniki od 3,741 do 3,750 z 100456

Styczniówki 2016 :)

  1. #3741
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Super brzusio Dzidzia widac zdrowo rosnie
    Ponoc kobietom w ciazy wszystko co w kuchni robia, pyszne wychodzi. Tak wiec udanego kiszenia
    dziekuje

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #3742
    Senior Member
    Truskawkowa

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-09 zobacz kalendarz
    Posty
    2,297
    Zrobiłam całkiem odwrotnie. Postanowiłam ruszyć się z łóżka i pojechałam po wyniki krwi. Tsh 1.13 - jupi! Trochę świeżego powietrza i ciut lepiej się zrobiło. Po drodze kupilam "zrowe" pepsi i teraz pije. A co tam. Czasem można
    Veronika śliczny brzuszek!

  4. #3743
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Załącznik 88713 o to brzuszek Iza obiecalam i tadam ! nie wiem czy jest czy nie
    O jejciu!! Jest brzusio :-) sliczny :-) i te buciki tez sa slodkie az chve sie jechac na zakupy!!

  5. #3744
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    jade po ogory i ukisze skoro wszystkie
    przetwory robia heheh
    Tez chciala bym cos porobic a nie mam czadu! Ale jeszcze tylk czwartek i piatek taki beznadziejny w pracy :-)

  6. #3745
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Zrobiłam całkiem odwrotnie
    . Postanowiłam ruszyć się z łóżka i pojechałam po wyniki krwi. Tsh 1.13 - jupi! Trochę świeżego powietrza i ciut lepiej się zrobiło. Po drodze kupilam "zrowe" pepsi i teraz pije. A co tam. Czasem można
    Veronika śliczny brzuszek!
    Pewnie ze czasem mozna :-) ja tez zawsze jak wyjde na swieze powietrze zupelnie inaczej sie czuje :-)

  7. #3746
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Za pierwszym razem jadlam zdrowo ze ho ho ! Zero chipsow, pizzy, gazowanych. Duzo warxyw i owocow itd itp... Skonczylo sie anemia.. Pozniej jadlam to na co mialam ochote, czy to ciastka, lody czy duze ilosci majonezu ( teraz mam na niego dziki szal ) jem wszystko, cole tez zdazy mi sie wypic i wyniki sa super. Organizm sam wie najlepiej czego potrzebuje z takiego zalozenia wychodze. O .

  8. #3747
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Zrobiłam całkiem odwrotnie. Postanowiłam ruszyć się z łóżka i pojechałam po wyniki krwi. Tsh 1.13 - jupi! Trochę świeżego powietrza i ciut lepiej się zrobiło. Po drodze kupilam "zrowe" pepsi i teraz pije. A co tam. Czasem można
    Veronika śliczny brzuszek!
    a co nalezy sie i pepsi hehe ja tez czasem pije pepsi,chipsy jem nie calkiem tak zdrowo

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #3748
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    O jejciu!! Jest brzusio :-) sliczny :-) i te buciki tez sa slodkie az chve sie jechac na zakupy!!
    bucicki sa i narazie tyle zadnych zakupow nie robie ,jesien czeka

  11. #3749
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Rozgladalyscie juz moze za wozkami? Macie jakies swoje typy?

  12. #3750
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Nazwa:  peg-perego-book-pop-up-tulip-49.jpg
Wyświetleń: 72
Rozmiar:  6.6 KB

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.