Strona 328 z 10041
Pokaż wyniki od 3,271 do 3,280 z 100401

Styczniówki 2016 :)

  1. #3271
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Naszla mnie ochota na kalfiora z naselkiem i buleczka wiec dzis zrobie piersi kuraka i kalafiora a wy co porabiacie?
    o mniam mniam ja musiałam zrobić porządek w szafie i jakos zmeczona sie zrobiłam :P

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #3272
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    zauwazyłam dziewczynki ze jak nie zrobie drzemki w dzień (chociaz godzinnej) to jestem nie do zycia.. a tak szkoda mi czasu na spanie ;( ... szukałam jakiś noclegów w Zakopanem bo myślałam zeby jechac jakos we wrzesniu moze polecicie mi cos ?

  4. #3273
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    ide pod prysznic najpierw moze sie obudze :P

  5. #3274
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    zauwazyłam dziewczynki ze jak nie zrobie drzemki w dzień (chociaz godzinnej) to jestem nie do zycia.. a tak szkoda mi czasu na spanie ;( ... szukałam jakiś noclegów w Zakopanem bo myślałam zeby jechac jakos we wrzesniu moze polecicie mi cos ?
    Ja ci polece pensjonat piekny widok czysciutko .karczma tylko to jest w koscielisku ale blisko zakopanego nazywa sie cztery pory roku mysle ze znajdziesz ich strone widok cudny

  6. #3275
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja ci polece pensjonat piekny widok czysciutko .karczma tylko to jest w koscielisku ale blisko zakopanego nazywa sie cztery pory roku mysle ze znajdziesz ich strone widok cudny
    masz racje jest cudownie tam )))!

  7. #3276
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    masz racje jest cudownie tam )))!
    Ja tam bylam 3 razy ostatnio z bratowa i mala Olivka wynajmowalismy apartament za 250 zl za dobe mielismy tam dwa pietra i bylo nas 6 osob takze drogo nie wyszlo ale maja tez pokoje ladne juz jie pamietam w jakiej cenie ale polecam naprawde fajni ludzie mili super napewno tam wroce kiedys

  8. #3277
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja tam bylam 3 razy ostatnio z bratowa i mala Olivka wynajmowalismy apartament za 250 zl za dobe mielismy tam dwa pietra i bylo nas 6 osob takze drogo nie wyszlo ale maja tez pokoje ladne juz jie pamietam w jakiej cenie ale polecam naprawde fajni ludzie mili super napewno tam wroce kiedys
    no na tyle osob zawsze taniej wychodzi )

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #3278
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    no na tyle osob zawsze taniej wychodzi )
    No tak ale teZ z kolezanka bylysmy same i pokoj tylko ceny nie pamitam...a i chlopak ladny na harmoni gral i spiewal eh wspomnienia a jak sie opilam to baja ze pol roku pozniej nie pilam

  11. #3279
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    No tak ale teZ z kolezanka bylysmy
    same i pokoj tylko ceny nie pamitam...a i chlopak ladny na harmoni gral i spiewal eh wspomnienia a jak sie opilam to baja ze pol roku pozniej nie pilam
    Haha dobrze tak czasem powspominac :-D

  12. #3280
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Hej mamusie, ja juz od rana w pracy niestety :-( ciesze sie ze teb lipiec sie juz konczy bo jesli chodzi o prace to juz wymiekam.. Co u Was?:-)

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.