Strona 30 z 10083
Pokaż wyniki od 291 do 300 z 100823

Styczniówki 2016 :)

  1. #291
    Cytat Zamieszczone przez tynka89 Zobacz posta
    Zawsze mozemy przyjąć 1 styczeń
    Tak miedzy 27 grudnia a 4 stycznia mi wychodzi.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #292
    Junior Member
    KatkaB

    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2015-12-31 zobacz kalendarz
    Posty
    3
    Witajcie
    dokładnie dwa tygodnie temu dowiedziała się o ciąży, teraz to początek 7 tygodnia, termin wg kalkulatora internetowego to końcówka grudnia/początek stycznia, do lekarza idę w piątek, strasznie się denerwuję, Mam nadzieję, ze z fasolką wszystko ok
    Na chwilę obecną nękają mnie potworne nudności (bez wymiotów), ból głowy, senność, i ból piersi. Od wczoraj walczę też z katarem, ratuję się czosnkiem i naparem z malin i miodem. Wzięłam w pracy kilka dni wolnego, dla dobra maleństwa. Mam nadzieje, ze to niegroźna infekcja i szybko minie.

  4. #293
    Hej KatkaB to zaciazylas w tym samym czasie co ja ;-) moze wcześniej zrob sobie hcg bo lekaez i tak będzie kazal zrobic. Ja w ogóle nie mam nudności.

  5. #294
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    KatkaB - witaj Gratulacje Faktycznie masz cały zestaw objawow i do tego przeziębienie .. współczuje, mam nadzieje że szybko się wykurujesz a do wizyty w sumie niedługo - chociaz tez mam w piątek i wydaje mi się ze to cała wieczność


    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	1.png
Wyświetleń:	53
Rozmiar:	7.7 KB
ID:	86434

    Wstępna wersja
    Ostatnio edytowane przez tynka89 ; 05-05-15 o 09:47

  6. #295
    Junior Member
    KatkaB

    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2015-12-31 zobacz kalendarz
    Posty
    3
    Marzena, do końca ubiegłego tygodnia też nie miałam nudności (No może delikatne gdy byłam głodna) ale od soboty to jakiś koszmar, na widok jedzenia jest jeszcze gorzej ale fakt po zjedzeniu jest lepiej i tak w kółko.

    Mam jeszcze jeden dylemat. Od lat mam zaufanego lekarza ginekologa który przyjmuje tylko w prywatnym gabinecie (pracuje też w szpitalu). Zdaję sobie z tego sprawę, że wybierając go na lekarza prowadzącego wszystkie badania w gabinecie są płatne, ale jeśli chodzi o badania które pewnie będzie zlecał co wizytę to irytuje mnie fakt, że będę musiała za nie płacić mimo, iż jestem ubezpieczona. Nie przekonuje mnie też pomysł prowadzenia ciąży przez dwóch lekarzy równolegle... (tj drugi z przychodni tylko po to żeby mieć skierowanie na badania) Dziewczyny co o tym myślicie?

  7. #296
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    tynka89 świetny pomysł z ta tabelą, mi termin wylicza na 4 stycznia, ale na razie nie zmieniaj, powiem dokładnie co i jak po 1-szej wizycie, a juz się doczekać nie mogę...byle do pt zleci raz dwa ( mam nadzieje).





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  8. #297
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    Katka - a dużo płacisz za te wizyty? no i za badania dochodzi.. szkoda ze na nf nie mógłby ich robić .. ja pierwsza ciaze prowadzilam u ginekolożki z mojego miasta - na nfz, sprzęt moze nie najnowszy, ale wszystko fajnie na miejsu w gabinecie, tylko ona jest przeciwna anty, więc po urodzeniu córki poszłam do prywanej kliniki i tam chodziałam do tej pory, teraz ciąże znowu bedzie prowadziła mi lekarka na nfz, nie musze dojezdzac, wszystko blisko itp ono i płacić nie trzeba .. chodzenie do tamtego lekarza wiązałoby się również z porodem w tamtej klinice.. a to wydatek około 2000-2500 zł.. więc odpusciłam, chociaz nie wiem czy dobrze bo tylko do konca roku ma byc ginekologia w szpitalu w moim miescie.. a potem mają ją zamknąć.. ale to juz inny temat Slyszałam juz kilka razy o prowadzeniu ciazy przez dwóch lekarzy, ale do mnie to tz nie przemawia? robiłabys wtedy wyniki na nfz i sama nosiła je do gina prywatnie? nie wiem jak by to miało wyglądać Ja puki co wybrałam lekarza na nfz.. (chociaz ostatnio miałam zabieg w tamtej prywatnej klinice, praktycznie z dnia na dzien z pobraniem histopatologii i wszystko było refundowane, to moze nie głupi pomysł żebym dowiedziała się jak to by wyglądało z tym płaceniem :P) hehe chyba ci nic nie poradziłam bo sama jestem w kropce

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #298
    Problem jest w tym, ze z nfz sa traszne kolejki i trzeba dlugo czekac na wizyte. Bylam na wizycie prywatnej, jutro ide z nfz ale usg juz mam prywatnie bo z nfz byloby dopiero pod koniec maja (dowiadywalam się dwa tyg temu. Dzis to pewnie bylby czerwiec).

  11. #299
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    Cytat Zamieszczone przez Marzena,28 Zobacz posta
    Problem jest w tym, ze z nfz sa traszne kolejki i trzeba dlugo czekac na wizyte. Bylam na wizycie prywatnej, jutro ide z nfz ale usg juz mam prywatnie bo z nfz byloby dopiero pod koniec maja (dowiadywalam się dwa tyg temu. Dzis to pewnie bylby czerwiec).
    a to to fakt, ja na pierwszą wizyte na nfz umowiłam się na 8 czerwca.. ae potem się zorientowałam ze to juz 10 tydzin, więc zadzwoniłam znowu umowić się prywatnie do tej pani doktor i wyznaczono mi wizyte na 8 maja

  12. #300
    Junior Member
    wers0n

    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    12
    To będzie moja pierwwsza wizzyta na NFZ ide więc i tak jakoś super długo nie czekam

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.