Strona 294 z 10063
Pokaż wyniki od 2,931 do 2,940 z 100628

Styczniówki 2016 :)

  1. #2931
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Ja wybierajac lekarza musialam wziasc pod uwage szpital tutaj wszystko popyrtane jest bo kazdy lekarz chce zeby rodzic tam gdzie on pracuje bo z tego ma pieniadze u nas porod normalny kosztuje ok 11 tys oczywiscie ubezpieczenie to pokrywa wiec same rozumienie o co chodzi akurta lekarz podpasowal bratowa do niego chodzila .. z polecenia ale fajny 2 raz do niego ide ale dzwonil chyba ze 3 razy a w srode zobaczymy co bedzie z tymi wizytami

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2932
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja wybierajac lekarza musialam
    wziasc pod uwage szpital tutaj wszystko popyrtane jest bo kazdy lekarz chce zeby rodzic tam gdzie on pracuje bo z tego ma pieniadze u nas porod normalny kosztuje ok 11 tys oczywiscie ubezpieczenie to pokrywa wiec same rozumienie o co chodzi akurta lekarz podpasowal bratowa do niego chodzila .. z polecenia ale fajny 2 raz do niego ide ale dzwonil chyba ze 3 razy a w srode zobaczymy co bedzie z tymi wizytami
    Najwazniejsze jaki kontakt ma z pacjentka :-)

  4. #2933
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    oj dzewczyny leze na kanapie do gory bebenkiem pije pepsi ipodjadam slonecznik sluchajcie u mnie jest godz 19 a na dworze 35 st.i wilgotnosc 100% to takie uczucie jak byscie w szklarni siedzialy masakra.... rano padalo ale duchawka byla a po poludniu poprostu sie skwar zrobil...poszlam do banku i niedaleko jest sklep mysle przejde i powiem wam ledwo doszlam takiej zadyszki dziwnej dostalam ze sie wystaraszylam . dzwonie do meza mowie ze ledwo ide on oczywiscie kazanie a moj telefon piszczy ze temperatura telefonu jest podniesiona i zeby go wylaczyc z tego upalu na dworze bo z nim moze ze dwie minuty rozmawialam takze szok.... zaraz ide sie myc i nyny do pozniej dziewczyny uwajcie na siebie i bejbiki chorutkom zdrowia ,pannom mlodym udanych zalatwien koncowych

  5. #2934
    Member
    marcelina1507

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-05 zobacz kalendarz
    Posty
    57
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    fghjkz pytałaś jaki koncercik? Brzozowski grał, także się wybraliśmy odprężyć

    Ja dziś buszowałam po sklepach i tak miałam nic nie kupować, ale sprawiłam sobie sukienkę na lato i dla dzidziusia butki jak się urodzi zimowe i czapeczkę również zimową - nie mogłam się oprzeć musiałam hehehe
    Hej, ja w niedzielę byłam na zakupach dla koleżanki, bo niedawno urodziła córeczkę, tyle jej ciuszków nakupowałam w 5 10 15, bo były super promocje i miałam ochotę też wziąć coś dla siebie, ale mąż mnie powstrzymał i powiedział, żeby jeszcze poczekać, czas zleci i niedługo będziemy już kupowali swojemu dzidziusiowi, ale wiem, że jakby go nie było to też bym się chyba złamała :P

  6. #2935
    Junior Member
    JANA76

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-05 zobacz kalendarz
    Posty
    4
    Hej Styczniówki! Skończyłam 14 tydzień i od wczoraj wiem już na 100 %, że będzie Synuś-)

  7. #2936
    Junior Member Awatar videl
    Dołączył
    Jul 2015
    Mieszka w
    Szcz
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-19 zobacz kalendarz
    Data
    19 styczeń 2016
    Posty
    13
    Hej ja spodziewam sie swojego malucha 15-19 styczen właśnie zaczęłam 13 tydzien i tak jak w pierwszej ciazy czuje sie znakomicie pozdrawiam.

  8. #2937
    Junior Member Awatar miminka88
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-14 zobacz kalendarz
    Posty
    10
    Cytat Zamieszczone przez videl Zobacz posta
    Hej ja spodziewam sie swojego malucha 15-19 styczen właśnie zaczęłam 13 tydzien i tak jak w pierwszej ciazy czuje sie znakomicie pozdrawiam.
    Hej, hej! ) Mój planuje swoje przyjście 14-ego. Super, że czujesz się znakomicie To jest moja pierwsza ciąża i również mam takie odczucia (poza tym, że mi się nic nie chce - i to mnie strasznie denerwuje ). Powinnam pisać pracę magisterską, a W OGÓLE nie mam do tego melodii

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2938
    Junior Member Awatar videl
    Dołączył
    Jul 2015
    Mieszka w
    Szcz
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-19 zobacz kalendarz
    Data
    19 styczeń 2016
    Posty
    13
    Wlasnie, lenistwo doskwiera szybko sie mecze, to jedyna dolegliwosc hehe

  11. #2939
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez miminka88 Zobacz posta
    Hej, hej! ) Mój planuje swoje przyjście 14-ego. Super, że czujesz się znakomicie To jest moja pierwsza ciąża i również mam takie odczucia (poza tym, że mi się nic nie chce - i to mnie strasznie denerwuje ). Powinnam pisać pracę magisterską, a W OGÓLE nie mam do tego melodii
    Mamy ten sam termin mi się waha 13 - 14. 01

  12. #2940
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez JANA76 Zobacz posta
    Hej Styczniówki! Skończyłam 14 tydzień i od wczoraj wiem już na 100 %, że będzie Synuś-)
    O super, że poznałaś płeć nawet nie wiesz jak Ci zazdroszczę, że już znasz

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.