Strona 29 z 10066
Pokaż wyniki od 281 do 290 z 100652

Styczniówki 2016 :)

  1. #281
    Co do męża to... ehh dajcie spokój... zero zrozumienia. Nawet z nim pogadać nie moge bo zaraz dostaje opieprz, ze sie "znow w cos wkrecam". Z oznajmieniem radosnej nowiny tez chyba poczeka(my) jak bedzie brzuch widoczny.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #282
    Senior Member Awatar kot78
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-12-03 zobacz kalendarz
    Posty
    659
    Marzena, mam nadzieję, że mąż wykaże się jednak zrozumieniem. Może się po prostu póki co denerwuje i w taki sposób to okazuje?
    Co do zarodka to nic mi lekarz nie mówił, więc pewnie jeszcze nie. Ale to dopiero 4. tydzień więc trudno się dziwić.
    Ja póki co powiedziałam tyko mojemu partnerowi i przyjaciółce. Rodzina jeszcze nic nie wie - siostra mieszka za granicą, zabiera mnie za 3 tygodnie na urodzinowy weekend do Włoch więc pewnie wtedy jej powiem. A rodzicom nie wiem kiedy, bo moja mama bądź wie ilu osobom powiedziała o mojej poprzedniej ciąży chociaż ja prawie nikomu, więc oczywiście potem wszyscy wiedzieli, że poroniłam. Też pewnie powiem jak już nie będzie się dało tego dłużej ukryć.
    12.2014 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    05.2015 - 6 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    09.2015 - 10 tc[*] (ciąża obumarła, łyżeczkowanie)
    04.2016 czwarta ciąża: Duphaston+Prolutex+Encorton+IG Vena 5tc,9tc,13tc - jestem Grudniówką 2016

  4. #283
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    hej Dziewczyny! Melduje sie juz z NL
    po ponad 12 godz meczocej jazdy, wreszcie udalo sie dojechac na miejsce, wazne, ze cali i zdrowi po drodze bylo mnóstwo wypadkow, przebudowy, korki takie, ze masakra, dlatego zamiast 9-10 h wyszlo ponad 12h :/
    brzuch pobolewa, bo troche mnie wytrzeslo, ale raczej jest ok, ja juz czekam na pt jak pojde i mi powie, ze jest ok. Tymczasem uciekam spac, bo padam na twarz! do jutra! sciskam Was!!!





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  5. #284
    Junior Member
    wers0n

    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    12
    Ja swoją wizytę mam 26maja -w dzień matki

  6. #285
    Ja juz w czwartek usg. Im blizej tego dnia tym wieksze mam probelmy ze snem. Dzis zapukal 6 tydz i 3d. Kocie masz świetna bete jak na swoj tydzień. :-)

  7. #286
    Dziś w ogóle spać nie mogłam przez cycki... i trochę bolało podbrzusze. Jutro rano mam kolejna wizyte u innego ginekologa. Musze sie dopytac o progesteron.
    Moja teściowa tez wcześniej wszystkim wypaplala. Ciezko bylo kazdemy mowic, ze ciąży juz nie ma jak pytali o malenstwo. :-(
    Moj maz tez się denerwuje, tak jak mówisz. Myślę, że moze nie chce o tym rozmawiać, zeby nie zapeszyc czy cis w tym rodzaju.

  8. #287
    Junior Member
    kaszuba

    Dołączył
    Apr 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-07 zobacz kalendarz
    Posty
    13
    Witajcie musze trochę nadrobić wczoraj byłam na becie i wynik mam 2007.00

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #288
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    Witam

    Marzena, aj te chłopy mój niby ok w niedziele jak marudziłm to pocieszał, wszystko super, ale wczoraj o jakas glupote poszło "bo zupa była za słona" i już się wielce obraził ze o niego nie dbam, ze jest na ostatnim miejscu itp .. tak? to on teraz dopiero zobaczy jak to jest byc na ostatnim miejscu ;/ To fajnie ze niedługo wizyta Daj znac po koniecznie i tydzień już fajny, może będzie serduszko ? Cycki mi też urosły i bardziej bolesne się zrobiły, nieznacznie, ale zawsze coś tam odczuwam i jestem pewniejsza troche

    kot- masz race, lepiej poczekac, chociaż tym razem na pewno będzie ok i bez żadnych rozczarowań

    wers0n - a byłaś juz na jakiejs, czy to będzie pierwsza??

    tosienka - super ze dotarliscie cali i zdrowi, teraz odliczanie do wizyty

    Kaszuba -- super beta, gratulacje !!

    Dziewczyny, trochę już nas jest, moze zrobimy jaką tabelkę z niiem, przewidywana data porodu i następna wizytą, zeby się wzajenie o to samo kilka razy nie pytac Co wy na to?
    Ostatnio edytowane przez tynka89 ; 05-05-15 o 08:19

  11. #289
    Z tego co mi aplikacja w telefonie mówi to koniec grudnia - początek stycznia. Nie wiem Kiedy byla owu.

  12. #290
    Senior Member
    tynka89

    Dołączył
    Jul 2012
    O mnie
    xxx
    Posty
    172
    Cytat Zamieszczone przez Marzena,28 Zobacz posta
    Z tego co mi aplikacja w telefonie mówi to koniec grudnia - początek stycznia. Nie wiem Kiedy byla owu.
    Zawsze mozemy przyjąć 1 styczeń

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.