Strona 2596 z 10050
Pokaż wyniki od 25,951 do 25,960 z 100497

Styczniówki 2016 :)

  1. #25951
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    i jak efekt?
    Lepiej, chociaż do 100 % to jej brakuje. Troszkę w cycorach jest jeszcze luźna mogła więcej tego materiału zebrać. Chociaż kto wie o ile się powiększa cycki przy karmieniu. Dobrze, że ta druga co przyszła to lepiej leży :-)

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #25952
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    "forumowe" dzieciaczki będą wszystkie grzeczniutkie
    No ba to napewno

  4. #25953
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    No internetowe ale zauwaz ze kazda firma ma inna rozmiarowke i jesli nie znasz danej firmy to dupka bo tak naprawde nie wiesz jaki rozmiar kupic...a bylas na takim mierzeniu cyca znaczy ubkogos kto sie zna?i dobrali ci odpowiedni?jak nie to polecam ja zawsze kupowalam B i tu gniotlo,tu cyc wyxhodzil eh i poszlam zeby mi dobrala matko oczy wywalilam gdzie D jakie D no ale dala mi przymierzyc i uwiesz juz go nie sciagnelam haha idealny normalnie nic nie gniecie i uwiera i trzzymam sie tej jednej firmy maja taki wybor ze sawsze cos znajde i wiem ze nawet jak kupie przez internet to bedzie dobry
    Nie wiem czy u mnie w miescie zajmują się takim dopasowaniem biustu. To mała mieścinka a poza miasto to już mi się nie chce jeździć :-D

  5. #25954
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Ja wczoraj przebuszowałam szafę, poprzymierzałam kilka zestawów ubraniowych i dupa blada. Nawet okazała się mała spódniczka ciążowa, którą sobie kupiłam bo przez biodra nie przejdzie mi wrrr także na święta dobrze, że chociaż mam tą sukienkę co byłam na weselu i jedna sukienko tunikę, ale muszę poszperać w necie za leginsami, polecacie jakieś?
    No i ci starczy bo niebawem rodzisz!!!!

  6. #25955
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Nie wiem czy u mnie w miescie zajmują się takim dopasowaniem biustu. To mała mieścinka a poza miasto to już mi się nie chce jeździć :-D
    No teraz nie ale poznien jedz i zobac jaki masz faktycznie rozmiar bo sie okaze ze mniejszy albo ze wiekszy haha a dobrze dobrany cyckonosz to male eksponuje a duze maskuje

  7. #25956
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Ide spac dalej bo za 3 godziny dojarke mus odpalicdo pozniej moje kochane

  8. #25957
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Lepiej, chociaż do 100 % to jej brakuje. Troszkę w cycorach jest jeszcze luźna mogła więcej tego materiału zebrać. Chociaż kto wie o ile się powiększa cycki przy karmieniu. Dobrze, że ta druga co przyszła to lepiej leży :-)
    pochwal się jak założysz

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #25958
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    No i ci starczy bo niebawem rodzisz!!!!
    chyba to do mnie nie dociera jeszcze

  11. #25959
    Member
    Asiaa24

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Igorek urodził się 03.01.2016 ;)
    Data
    03.01.2016
    Posty
    75
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Z tym fryzjerem uwazaj ja bylam.we wtorek a w piatek Amelke urodzilam haha morze Polskie mmmmm uwielbiam...

    Nawet mnie nie strasz hehe
    A co do morza też lubie ale teraz to syf..

  12. #25960
    Senior Member Awatar Martucha86
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-26 zobacz kalendarz
    Posty
    3,115
    Ja fryzjera mam za tydzień to wychodziloby że urodze w Święta:-P tia dobre :-P co to to nie:-P siedzę u rodziców i zaraz podadzą naleśniki mniam:-)

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.