Strona 2544 z 10050
Pokaż wyniki od 25,431 do 25,440 z 100498

Styczniówki 2016 :)

  1. #25431
    Senior Member Awatar naomi
    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-27 zobacz kalendarz
    Posty
    329
    Rolcia moj tez nie chcial byc za bardzo przy pierwszym porodzie, bylismy mlodzi nie bylismy jeszcze wtedy malzenstwem, tlumaczyl sie ze brak kasy, bo wiadomo za rodziiny trzeba bylo zaplacic ,ja sie uparlam dostalam jakies pieniadze od wujka w prezencie i powiedzialm ze ma isc tam ze mna i byc, mnie wspierac, poszedl bal sie, ale wytrwal, pepowiny nie odcinal i nie mam mu za zle, ale stal przy lozku glaskal po glowie i czulam jego obecnosc to mi wystarczylo. Teraz w tej ciazy chetnie by nie poszedl boi sie poprostu, ale idzie, bo mu tlumaczylam, ze dla mnie to komfort psychiczny, ze on jest i czuwa, nic nie musi robic, ani przecinac pepowiny ,ma tylko byc blisko mnie, bo to znaczy bardzo duzo dla mnie i nie wyobrazam sobie tam byc sama.
    U nas tez jest roznie w zwiazku, pisalam kiedys, ze moj jest malo uczuciowy, strasznie mi brak tego w zwiazku, by przytulil... powiedzial cos milego... czuje sie taka zaniedbana i niedoceniana czasto, do tego doszedl wczesniej alkochol, na szczescie on cos probuje z tym robic i jakos mu wychodzi. Nie deserkujemy od dawna bo albo on byl zmeczony, albo mi sie nie chcialo, oddalamy sie rowniez, mam nadzieje ze jak na swiat przyjdzie malenstwo cos sie zmieni, licze na to.
    Jestesmy razem 14 lat, to sporo, pol mojego zycia prawie, mialam mysli zeby odejsc i probowalam , ale nie potrafilam jak widac, bo nadal w tym tkwie, bylo lepiej zdecydowalismy sie na drugie dziecko, jak bedzie dalej czas pokaze... Mam nadzieje ze sie dotrzemy znow i to chwilowy stan czego i tobie wam zycze.
    Veronika trzymam kciuki

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #25432
    Senior Member
    mamaL&I

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-06-19 zobacz kalendarz
    Posty
    181
    Veronica Powodzenia, trzymam kciuki. Na pewno wszystko będzie dobrze Raz, dwa i Amelka będzie z Wami

  4. #25433
    Member
    Gołąbek

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    59
    Witajcie!

    Veronika - trzymam kciuki!!!

    nie pamiętam która pytała ale ja też śpię przy otwartym oknie, bo inaczej się duszę

    jak w końcu udało mi się odzyskać hasło do luxmedu to okazało się że miejsce jest tylko na wizytę a na usg już zabrakło, fuck. ależ ta moja lekarka oblegana heheh. wiem że i tak mnie przyjmie na usg , na ale po co ten stres

  5. #25434
    Senior Member
    mamaL&I

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-06-19 zobacz kalendarz
    Posty
    181
    Cytat Zamieszczone przez Gołąbek Zobacz posta
    Witajcie!

    Veronika - trzymam kciuki!!!

    nie pamiętam która pytała ale ja też śpię przy otwartym oknie, bo inaczej się duszę

    jak w końcu udało mi się odzyskać hasło do luxmedu to okazało się że miejsce jest tylko na wizytę a na usg już zabrakło, fuck. ależ ta moja lekarka oblegana heheh. wiem że i tak mnie przyjmie na usg , na ale po co ten stres
    Ja od kilku lat jestem w Lux Medzie,ale ostatnio bardzo mnie rozczarowują. Przyjechałam do nich z bólami,a lekarz (co prawda nie prowadzący,ale jedyny gin.który przyjmowal) powiedział,ze może mnie przyjąć ale musze poczekać ok. 2h. Zwykle w takich przypadkach przyjmują pacjentkę jako pierwsza w kolejności. Ale nic...

  6. #25435
    Senior Member
    PysiaRysia

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-04 zobacz kalendarz
    Posty
    393
    Dziewczynki a bierzecie do szpitala podkłady poporodowe takie na łózko?





  7. #25436
    Member Awatar _Natalia
    Dołączył
    Dec 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-06 zobacz kalendarz
    Posty
    58
    Cytat Zamieszczone przez PysiaRysia Zobacz posta
    Dziewczynki a bierzecie do szpitala podkłady poporodowe takie na łózko?
    Tak, ja mam spakowane.Na zajęciach w szkole rodzenia położna mówiła żeby mieć.

  8. #25437
    Member
    Gołąbek

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    59
    Cytat Zamieszczone przez PysiaRysia Zobacz posta
    Dziewczynki a bierzecie do szpitala podkłady poporodowe takie na łózko?
    takie to u mnie chyba dają sami

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #25438
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez PysiaRysia Zobacz posta
    Dziewczynki a bierzecie do szpitala podkłady poporodowe takie na łózko?
    ja biore.

  11. #25439
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    No Verka nie rób sobie jajcow :-D do stycznia miałaś trzymać! Trzymam kciuki aby było szybko i bezboleśnie :-) Mąż się śmial i pytał czy relacje na żywo mamy heh
    Czekamy na dobre wieści :-)
    Muszę torbę spakować koniecznie bo szalejecie że hej :-P

  12. #25440
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Jej Verka, co u Ciebie????

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.