Strona 2538 z 10049
Pokaż wyniki od 25,371 do 25,380 z 100487

Styczniówki 2016 :)

  1. #25371
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    A tak wracajac do deserkow tak bedzie dziwnie bez bebenka hahha...boziu jak to bylo bez

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #25372
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Wrócilam, ogarnęlam troche, dalam ten podklad pod przescieradło w końcu, bo zapomnialam no i bede konczyc choine bo nigdy tego nie zrobie ;p
    w ogole kolezanka mnie wyciagnela tylko na ta czekolade, a wylądowalysmy najpierw w pepco hahah to kupilam sobie stanik czarny za 10 zł normalnie szok, ze taki tani i taki za 7 zł wiecie jaki, bawełniany. i teraz go przymierzyłam i normalnie kupie chyba jeszcze 2 bo takie wygodne :P potem mcdonadls haha i potem dopiero ta czekolada i oczywiscie do czekolady szarlotka na goraco z lodami ale jakos zalowalam potem bo az mi sie niedobrze robilo ze slodkosci :P

    jest to mozliwe, ze mam skurcz tylko z prawej strony? albo junior sie tak powywijał, że normalnie mam skośne jajo!!!! Oo
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  4. #25373
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Sobie skacze trampolinke ma...a gdzie Pati?zaraz o deserkach zaczniemy to sie zjawi haha
    NO KURDEMOLE zbieg okoliczzności hahahahahah
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  5. #25374
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Verka temat deserkow i Patka jest hahahhhaa

  6. #25375
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    A tak wracajac do deserkow tak bedzie
    dziwnie bez bebenka hahha...boziu jak to bylo bez
    Jej sie w koncu poloze cala na mojegohahhahaa

  7. #25376
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Hahahaha moj do wozka wsadzil psa a ta sie ulozyla jak na legowisku i teraz jak ten wozek suszylam tp stala o szczekala kolo wozka
    a temu coś nie pasowało, stał i obszczekiwał, warczał na łóżeczko, bo coś mu nie pasowało, ale już się przyzwyczaił

  8. #25377
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Verka temat deserkow i Patka jest hahahhhaa
    wredne małpy hahahah ej no... hahaha ale sie zlozylooooooo
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #25378
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Ola apropo pochwal sie skonczonyn lozeczkiem

  11. #25379
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Verka temat deserkow i Patka jest hahahhhaa
    Mowilam hahha

  12. #25380
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    wredne małpy hahahah ej no... hahaha ale sie zlozylooooooo

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.