Strona 2441 z 10046
Pokaż wyniki od 24,401 do 24,410 z 100456

Styczniówki 2016 :)

  1. #24401
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez Rolcia Zobacz posta
    Co do pępowiny to fzisb30-40℅ dzieci
    owinietych się rodzi. Jeśli jest owinięte zbyt mocno lub pępowina za krotka to się nie wstawiaja do kanału i i tak trzeba cesarke robić, takie te dzieci sprytne ;-)
    Uwielbiam Cie za Twoje madre wypowiedzi tu

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #24402
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Jejka właśnie widziałam ta reklamę
    tymbarka z tymi małymi bucikami jakie to słodkie jejcia :-)
    Ja nie widzialam moze to dlatego ze nie ogl zbyt czesto tv hmmm

  4. #24403
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Aaaa i wybraliśmy w końcu to łóżeczko:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	klup-ko-radek-koyska-biay.jpg
Wyświetleń:	44
Rozmiar:	17.9 KB
ID:	92460
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  5. #24404
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,632
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ja nie widzialam moze to dlatego ze nie ogl zbyt czesto tv hmmm
    Może trafisz jak kiedyś wlaczysz telewizor :-)

  6. #24405
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    Hejo!
    Tez mam spakowane japonki gumowe pod prysznic, a do chodzenia po sali kapcie.ja tam bede tylko kilka godzin, wiec luz. Dzis w nocy znowu obudzil mnie bol jak na okres. Wlasnie gotuje rosol na jutro, bo z rana jedziemy do C&A bo dwa razy w roku zawsze wielka wyprzedaz do 60% fajnie, ze moj ma akurat 2 zm, bo po poludniu na dzieciecym zawsze juz nic prawie nie bylo jak z siostra szlam dla jej malej patrzec.
    leniwa jestem jak cholera, spiaca, chociaz dzis tylko 4 razy wedrowalam w nocy do wc. 2 tyg I Swieta, super, jeszcze tak, zeby do 20 udalo sie rozpqkowac byloby pieknie zapomnialam to zdjeciu brzucha zrobic, jutro dodam.
    Mysia, ale masz slicznego synka- zazdroszcze, ze juz mozesz Go tulic, zdrowka dla Was!





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  7. #24406
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,632
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    Aaaa i wybraliśmy w końcu to łóżeczko:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	klup-ko-radek-koyska-biay.jpg
Wyświetleń:	44
Rozmiar:	17.9 KB
ID:	92460
    Super :-)

  8. #24407
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ja nie widzialam moze to dlatego ze nie ogl zbyt czesto tv hmmm
    https://www.youtube.com/watch?v=Afgayo6N3dk oooooo to taka
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #24408
    Senior Member Awatar Kamila21
    Dołączył
    Nov 2015
    Mieszka w
    Kraków
    O mnie
    Nasza córcia urodziła się 23.12.15 <3
    Data
    15.01.2016
    Posty
    5,024
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    Aaaa i wybraliśmy w końcu to łóżeczko:
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	klup-ko-radek-koyska-biay.jpg
Wyświetleń:	44
Rozmiar:	17.9 KB
ID:	92460
    Mamy takie samo tylko kolor inny



  11. #24409
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    Laski ktora miala linka jak robic sobie ten masaz??? Miesnie kegla cwicze dzien w dzien, bo kolezanka mowila, ze przy 2 ciazy cwiczyla I mega roznica!

  12. #24410
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    Poplakalam sie... nie widzialam wczesniej... Mojej starszej nie przyszloby to do glowy hehehe

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.