Strona 2408 z 10044
Pokaż wyniki od 24,071 do 24,080 z 100436

Styczniówki 2016 :)

  1. #24071
    Senior Member
    Rolcia

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-01 zobacz kalendarz
    Posty
    2,830
    Ps nie ma co się spinac o grupę kiedyś był obowiązek żeby do dowodu mieć ale było tyle bledow że przed przetaczaniem i tak sprawdzali, więc cofneli nakaz. I tyle. Kobietom w ciąży każą robić żeby ograniczyć czas na testy do sprawdzenia zgodności z ta konkretną krwią co ma być przetaczania, ale dobrana wg grupy wstępnie będzie (bo są inne układy grupowe które mogłyby wejść w konflikt) ale jeśli nie miało się zabiegów poważnych czy przetaczania wcześniej to raczej jest czysto.

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #24072
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez Rolcia Zobacz posta
    Jeśli jesteś Rh+ to nie masz co się martwić bez względu na grupę krwi męża. Przy drugiej ciąży namów go jednak na badanie bo jeśli ma a, b lub AB to jest minimalne ryzyko konfliktu bo masz 0. Przy czym naprawdę minimalne. U mnie w rodzinie wszystkie ale to absolutnie wszystkie pary dwa pokolenia wstecz i do drugiego stopnia pokrewieństwa to babka 0rh+ a facet Arh+. Smiejemy się, że na pierwszą randke każde musiało przynieść badania grupy krwi :-P najsmiesznijsze że dopiero ją to zauwazylam...
    Karolinko Ty fachowcu Nasz!!! jeszcze teraz pojdzie ze mną, bo jednak to jest rzecz, którą powinno się wiedzieć

  4. #24073
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez Rolcia Zobacz posta
    Jeśli jesteś Rh+ to nie masz co się martwić bez
    względu na grupę krwi męża. Przy drugiej ciąży namów go jednak na badanie bo jeśli ma a, b lub AB to jest minimalne ryzyko konfliktu bo masz 0. Przy czym naprawdę minimalne. U mnie w rodzinie wszystkie ale to absolutnie wszystkie pary dwa pokolenia wstecz i do drugiego stopnia pokrewieństwa to babka 0rh+ a facet Arh+. Smiejemy się, że na pierwszą randke każde musiało przynieść badania grupy krwi :-P najsmiesznijsze że dopiero ją to zauwazylam...
    Bedzie sie wyrywalo na "czesc jaka masz grupe krwi"

  5. #24074
    [QUOTE=hankaskakanka;2768377]czytam post Beatki że jest rozpakowana i oczom nie wierze, aż mi decha zaprało że to już po, a to tylko pomyłka w pisaniu. Ufff Betaka przez ciebie mi cisnienie podskoczyło hehe. to ile tygodni temu kurczaki miały się urodzić?

    Natalia, ale ten twój małżon to zabawny no i w pewnym sensie kochany, ale żeby zaraz antyk przynosić. Ja sama mam maszynę i szyję na potrzeby domowe i nie wyobrażam sobie szycia na takim sprzęcie, może dlatego że jestem samoukiem i nie znam się na maszynach, ale myślę że może to być trudne. Dzisiaj właśnie serwetkę świąteczną szyję. ale jak to mówią od przybytku głowa nie boli, nie miałaś żadnej a teraz będziesz miła dwie. Trzeba się cieszyć.

    noc tradycyjnie nie przespana od 1do 4, ale starszą do szkoły wyprawiłam i poszłam w kimkę do 10.30. Nie mam zupełnie pomysłu na obiad a już jest tak późno, może placki ziemniaczane... co tam dobrego dziś pichcicie?
    QUOTE]

    Dokladnie 18 dni temu. Wiec wytrzymałam ponad 2,5 tygodnia. Jeszcze w sylwestra będę z brzuchem paradować. A co!

  6. #24075
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Mnie sie wydaje ze to nie tylko o ciaze chodzi ale wrazie wypadku tfu tfu powinno sie wiedziec...u nas przy wyrabianiu prawa jazdy odrazu pytaja o grupe krwi i o organy wrrrr ciarki przechodza ale niestety takie zycie ze nie wiemy co sie moze wydarzyc...i oby nikogo nic.nie spotkalo

  7. #24076
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    [QUOTE=Beatapab;2768455]
    Cytat Zamieszczone przez hankaskakanka Zobacz posta
    czytam post Beatki że jest rozpakowana i oczom nie wierze, aż mi decha zaprało że to już po, a to tylko pomyłka w pisaniu. Ufff Betaka przez ciebie mi cisnienie podskoczyło hehe. to ile tygodni temu kurczaki miały się urodzić?

    Natalia, ale ten twój małżon to zabawny no i w pewnym sensie kochany, ale żeby zaraz antyk przynosić. Ja sama mam maszynę i szyję na potrzeby domowe i nie wyobrażam sobie szycia na takim sprzęcie, może dlatego że jestem samoukiem i nie znam się na maszynach, ale myślę że może to być trudne. Dzisiaj właśnie serwetkę świąteczną szyję. ale jak to mówią od przybytku głowa nie boli, nie miałaś żadnej a teraz będziesz miła dwie. Trzeba się cieszyć.

    noc tradycyjnie nie przespana od 1do 4, ale starszą do szkoły wyprawiłam i poszłam w kimkę do 10.30. Nie mam zupełnie pomysłu na obiad a już jest tak późno, może placki ziemniaczane... co tam dobrego dziś pichcicie?
    QUOTE]

    Dokladnie 18 dni temu. Wiec wytrzymałam ponad 2,5 tygodnia. Jeszcze w sylwestra będę z brzuchem paradować. A co!
    A jak fajerwerkow sie chlopaki wystrasza a tak w brzuszku beda siedziec to sie mnien beda bali haha szalona kobieta do wiosny chcesz je przetrzymac???

  8. #24077
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    [QUOTE=veronika;2768459]
    Cytat Zamieszczone przez Beatapab Zobacz posta

    A jak fajerwerkow sie chlopaki wystrasza a tak w brzuszku beda siedziec to sie mnien beda bali haha szalona kobieta do wiosny chcesz je przetrzymac???
    żeby po terminie nie przyszły bo wtedy to już nie kurczaczki a koguciki

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #24078
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    [QUOTE=aleksandramagdalena;2768462]
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta

    żeby po terminie nie przyszły bo wtedy to już nie kurczaczki a koguciki
    indory takie co verka jadla
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  11. #24079
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Ta sie okaze ze pobije Beatka rekord ginesa haha

  12. #24080
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Boziu cos mi sie chce ale sama nie wiem co

Newsletter Mjakmama24.pl
Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.