Strona 2177 z 10092
Pokaż wyniki od 21,761 do 21,770 z 100917

Styczniówki 2016 :)

  1. #21761
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez Rolcia Zobacz posta
    To dziwne, chyba że pod Hbs Twoje lab rozumie właśnie IgG, a bad w kierunku choroby robią jako Hbs-a (antygen) i IgM się w ogóle nie bawią. W sumie każde lab w zasadzie ma swoje zasady z tego co piszecie, wystarczyło poczytać o krzywych cukrowych, nieraz wlos się człowiekowi jezyl, jak 5 lat uczyli mnie jak to powinno wyglądać a potem człowiek słyszy, jak jest...
    Masz jakieś wykształcenie medyczne? Bardzo swobodnie obracasz się w tematyce medycznej Tak mi się wydaje, że oni jakąś skróconą wersję robią, bo jak się badam co jakiś czas to tylko to ;p

    Weszłam jeszcze raz w te badania i mam jak byk Antygen Hbs Badanie tylko. I spojrzałam to wcześniejszych badan i też tylko antygen nigdy to drugie, co pisałaś. A jak kolejny raz będę się badać to myślisz żeby zrobić też to IgM?
    Ostatnio edytowane przez Whatz ; 30-11-15 o 13:51

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #21762
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    kurde byliśmy na kawie u dziadków mojego i już mi sie nic nie chce... grrr
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  4. #21763
    Senior Member
    Betty09

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-29 zobacz kalendarz
    Posty
    461
    Wy tak o tych nawilzaczach, a ja się zastanawia jaki wybrać. Myślałam o tym ultradzwiekowym, ale niestety nie za bardzo można używać przy zwierzętach, a ja mam kota..

  5. #21764
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    kurde byliśmy na kawie u dziadków mojego i już mi sie nic nie chce... grrr
    połóż się i śpij

  6. #21765
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,085
    Cytat Zamieszczone przez Whatz Zobacz posta
    Ja właśnie sprawdziłam swoje wyniki też w necie i coś mi morfologia nieciekawa wyszła. No zobaczymy. Ale jutro pojadę odebrać, bo w domu nie mam drukarki, a akurat teraz też robiłam Hbs i muszę mieć do szpitala wersję papierową Kiedyś nie zdążyłam odebrać morfologii i moczu to zrobiłam zdjęcie telefonem i Pani doktor pokazałam A ja wizytę mam już w środę i doczekać się nie mogę Która z Was ma w tym tygodniu też wizytę?

    Milena moja Mała dzisiaj też wariuje

    Zaraz zabieram się za pakowanie prezentów. A plan na dzisiejszy obiad to krem z brokułów, myślę że tak prostej potrawy nie można popsuć, ale zobaczymy bo zrobię pierwszy raz Macie jakieś przepisy na zupy krem? A Mężusiowi dodatkowo odgrzeje chilli od babci, bo trochę z wczoraj zostało ;p
    JHa też mam w środę wizytę a jutro USG

  7. #21766
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    spać też mi sie nie chce mam ochote na zakupki jakies... a tu dupa, moj do pracy pojdzie i znowu zostane sama z komputerkiem i biednymi kontami bankowymi zaatakowanymi przez zakupy internetowe........
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  8. #21767
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Tyle co kolezanke pocieszalam ze nic sie nie stanie i bedzie ok, a jak juz to dotyczy mnie samej to same czarne wizje mam nawet infekcji zadnej nie mialam... No nic zupelnie.. Zadnych uplawow, swedzen a tu takie cos :/

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #21768
    Senior Member
    Rolcia

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-01 zobacz kalendarz
    Posty
    2,863
    Cytat Zamieszczone przez Whatz Zobacz posta
    Masz jakieś wykształcenie medyczne? Bardzo swobodnie obracasz się w tematyce medycznej Tak mi się wydaje, że oni jakąś skróconą wersję robią, bo jak się badam co jakiś czas to tylko to ;p

    Weszłam jeszcze raz w te badania i mam jak byk Antygen Hbs Badanie tylko. I spojrzałam to wcześniejszych badan i też tylko antygen nigdy to drugie, co pisałaś. A jak kolejny raz będę się badać to myślisz żeby zrobić też to IgM?
    Kończyłam analitykę medyczną, ale fakt faktem ani dnia w zawodzie nie przepracowałam (nie licząc praktyk :P ) powiem tak, jeśli badałaś antygen to informacją zwrotną dla Ciebie jest, że w chwili obecnej nie masz żółtaczki typu B. I w zasadzie, jeśli brak jest jakichś niepokojących objawów itp, to informacja jest jak najbardziej wystarczająca. Ja z czystej ciekawości zrobiłam sobie jeszcze badanie IgG, żeby sprawdzić, czy moje szczepienie przeciwko WZW B jeszcze działa (jakby mi mieli coś "w gratisie dorzucić" w szpitalu). Wynik wyszedł dodatni, tj. jeszcze jestem odporna Ale jak wspomniałam, nie jest to badanie konieczne, a ja robiłam je jedynie informacyjnie, korzystając, że nie musiałam za nie płacić. Jakbym miała dodatkowo płacić (podejrzewam, że w granicach 15-30 zł) to by mi się nie chciało kasy wykładać. Na tej samej zasadzie badałam IgG na różyczkę (czy jeszcze jestem odporna po szczepieniu) i na CMV i toxo robiłam oba: IgG i IgM, bo żadnego nie przechodziłam, a IgM świadczyłoby o świeżej infekcji (i dużym problemie)

  11. #21769
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    pospałam sobie, oj jak fajnie. gdyby nie fakt, że muszę po starszą do szkoły jechać to dalej bym kimała.
    Pamietam, że moją starszą córkę też szybko zaczęłam prowadzić na basen, uwielbiała to. Tak jej zostało do dziś, trenuje w klubie sportowym pływanie i świetnie jej idzie. Więc polecam basen od samego początku o ile lekarz nie zabroni.

  12. #21770
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,668
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Tyle co kolezanke pocieszalam ze nic sie nie stanie i bedzie ok, a jak juz to dotyczy mnie samej to same czarne wizje mam nawet infekcji zadnej nie mialam... No nic zupelnie.. Zadnych uplawow, swedzen a tu takie cos :/
    No ja też mam podobnie że kogoś pocieszyć łatwiej niż samej być dobrej myśli...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

m jak mama styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.