Strona 211 z 10063
Pokaż wyniki od 2,101 do 2,110 z 100621

Styczniówki 2016 :)

  1. #2101
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez marcelina1507 Zobacz posta
    fghjkz miałaś rację, wieści są dobre. Lekarz mi powiedział, że wszystko jest dobrze, dzidzia zdrowa i rozwija się prawidłowo, więc się uspokoiłam.
    Na usg wyszło mi 13 tydz i 3 dzień, więc prawie tydzień różnicy, a termin porodu przesunął się na 03.01.2016, ale za każdym razem jest inny.

    Martynaa nie martw się na pewno wszystko jest dobrze
    Super wiesci

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #2102
    Sory dziewczyny ale tak przeżywacie te wszystkie badania, nimfy, pappy itp i td jak małpa okres. Przepraszam ale tak jest. No a jeśli okazało by sie że dzidziuś ma downa to co skreślacie go, skrobanka? Nawet nie wiecie jak takie dzieci BARDZIEJ sie kocha. Wiem coś o tym. Z moim synem do przedszkola chodził Pawełek z downem. Świetne dziecko....

  4. #2103
    Senior Member Awatar Patuśka
    Dołączył
    Jan 2012
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    3,137
    Cytat Zamieszczone przez andzia1984 Zobacz posta
    Sory dziewczyny ale tak przeżywacie te wszystkie badania, nimfy, pappy itp i td jak małpa okres. Przepraszam ale tak jest. No a jeśli okazało by sie że dzidziuś ma downa to co skreślacie go, skrobanka? Nawet nie wiecie jak takie dzieci BARDZIEJ sie kocha. Wiem coś o tym. Z moim synem do przedszkola chodził Pawełek z downem. Świetne dziecko....
    I dlatego mimo iz usg wyszlo ok a lekarz chcial mnie naciagnac i wmawial mi ze nie kocham dziecka ico ze mnie za matka to i taka nie zgodzilam sie na te badania. Poza tym skad pewnosc ze do konca ciazy będzie ok? Zadne testy tego nie zagwarantuja

  5. #2104
    Senior Member Awatar Patuśka
    Dołączył
    Jan 2012
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    3,137
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Wlasnie przyszedl moj wynik z Nifty cytuje: «kariotyp zenski prawidlowy» o krotko i na temat hehe czyli ze siedzi tam dziewczynka zadnych szczegolow moze i dobrze prawidlowy i tyle ciesze sie bardzo
    Gratulacje dziewczynki

  6. #2105
    Member
    Martynaa

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-07 zobacz kalendarz
    Posty
    61
    Poprostu chciałam wiedzieć żadnej skrobanki by nie było i kochałabym jednakowo zdrowe dziecko czy z ZD.

    Właśnie wrociłam od ginekologa, powiedziała ze wyniki mam dobre nie wie o co im chodzi w tych Tychach i dała mi nawet meila żebym jej napisała jutro jak sie dowiem bo sie ciekawi. Powiedziałą również, że w całej jej karierze gdy były przypadki że usg wyszło okej a pappa negatywny to zawsze sie zdrowe dzidziusie rodziły Moje serdusio dziś się tak wierciło, głową do góry nogami sobie leżał potem się obracał i powiedziała, że teraz nawet nie ma jak sprawdzić czy chłopczyk czy dziewczynka ;p i zrobiła mi piękne zdjęcie 3D jak widać jak sobie trzyma rączki na buźce, nóźki wszystko ;p napewno pójdzie do ramki to zdjęcie

  7. #2106
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Masz racje Kochana ale ja tez taka jestem ze musze wszytko dokladnie wiedziec
    to był post do Martyny

  8. #2107
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez marcelina1507 Zobacz posta
    fghjkz miałaś rację, wieści są dobre. Lekarz mi powiedział, że wszystko jest dobrze, dzidzia zdrowa i rozwija się prawidłowo, więc się uspokoiłam.
    Na usg wyszło mi 13 tydz i 3 dzień, więc prawie tydzień różnicy, a termin porodu przesunął się na 03.01.2016, ale za każdym razem jest inny.

    Martynaa nie martw się na pewno wszystko jest dobrze
    to cuuuudownie

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #2108
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3

    Smile

    Cytat Zamieszczone przez Martynaa Zobacz posta
    Poprostu chciałam wiedzieć żadnej skrobanki by nie było i kochałabym jednakowo zdrowe dziecko czy z ZD.

    Właśnie wrociłam od ginekologa, powiedziała ze wyniki mam dobre nie wie o co im chodzi w tych Tychach i dała mi nawet meila żebym jej napisała jutro jak sie dowiem bo sie ciekawi. Powiedziałą również, że w całej jej karierze gdy były przypadki że usg wyszło okej a pappa negatywny to zawsze sie zdrowe dzidziusie rodziły Moje serdusio dziś się tak wierciło, głową do góry nogami sobie leżał potem się obracał i powiedziała, że teraz nawet nie ma jak sprawdzić czy chłopczyk czy dziewczynka ;p i zrobiła mi piękne zdjęcie 3D jak widać jak sobie trzyma rączki na buźce, nóźki wszystko ;p napewno pójdzie do ramki to zdjęcie
    Mowilam ze bedzie ok jak usg dobre

  11. #2109
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    hej Dziewczyny! u nas mega gorąco..ufffffff aż nie da sie z domu wyjść, przyszły takie upały, że katastrofa...a teraz to wszystko idzie do Pl takze szykujcie sie, powiem Wam jedno...czasem żal ściska mi serce jak pomyślę, że miałam mój pierwszy termin na za tydzien, ale z drugiej strony jak sobie pomyslę jak teraz męczyłabym się z tym wielkim brzuchem...to jakoś tak żal mija, owszem myślę o tamtym maleństwie, ale dziękuję Bogu, że zesłał nam tak szybko to, które teraz mieszka pod moim sercem <3 KOCHAM...





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  12. #2110
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez tosienka87 Zobacz posta
    hej Dziewczyny! u nas mega gorąco..ufffffff aż nie da sie z domu wyjść, przyszły takie upały, że katastrofa...a teraz to wszystko idzie do Pl takze szykujcie sie, powiem Wam jedno...czasem żal ściska mi serce jak pomyślę, że miałam mój pierwszy termin na za tydzien, ale z drugiej strony jak sobie pomyslę jak teraz męczyłabym się z tym wielkim brzuchem...to jakoś tak żal mija, owszem myślę o tamtym maleństwie, ale dziękuję Bogu, że zesłał nam tak szybko to, które teraz mieszka pod moim sercem <3 KOCHAM...
    a to maleństwo jest wdzięczne Tobie

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.