Strona 2015 z 10058
Pokaż wyniki od 20,141 do 20,150 z 100574

Styczniówki 2016 :)

  1. #20141
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    Weszlam rano a tu 20 str wiecej...nadrobilam sobie, polepilam pierogow, zrobilam obiad...potem wizyta u poloznej, wszystko ok, tu juz nie ważą dziecka po 32 tyg ale powiedziala, ze ma na pewno ponad 2kg (tyle to sama wiem) pogadalysmy znowu o znieczuleniach i nacinaniu (bo to sa moje obawy) i potem usg mała pokazywala całą dłon, smialam sie do babki, ze chyba mam przylozyc reke i przybic 5 hihi, fikala nozkami i babeczka sie smiala, ze ma duza stopke, ale to bylo w powiekszeniu...wrocilam do domu, kolacyjka i bylam popilnowac siostrzenicy...wracam i co?! impreza obbyla sie beze mnie i znowu ponad 30 str do nadrobienia...kiedy Wy znajdujecie na to czas? dzis wyprałam juz Ninki posciel jutro wyprasuje. Jutro podesle Wam foto tego pompona, co wczoraj zrobilam...u mnie sa takie jak Iza poszukala i wlasnie takie wczoraj tez zakupilam, sa niedrogie i sa tez takie jak ma Verka, ale tych nie chcialam...siostra zawsze te kupuje na impreze urodzinowa dla swojej córy. Tak mi sie spodobal ten, co sama zrobilam, ze dzis zamowilam 15cm organzy z Pl i po weekendzie znajoma mi przywiezie i bede dzialac dalej- sama!
    zaraz czas spac, a jja juz sie boje, ze bede lezec i patrzec w sufit masakra!
    Do jutra laski!





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #20142
    Senior Member
    cukrówka

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-13 zobacz kalendarz
    Posty
    513
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Zasnal w salonie i juz go nic nie dobudzi wrrr ale juz pies ogarnia sytuacje bo wbil sie pod koldre i grzeje stopki
    no nie mogę ale się uśmiałam- większy pożytek masz z psa niż z męża, fajnie to zabrzmiało hehe

  4. #20143
    Senior Member
    cukrówka

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-13 zobacz kalendarz
    Posty
    513
    Cytat Zamieszczone przez Betty09 Zobacz posta
    ja to teraz wysłałam mojego po snikersa i puszke coli :P ide chyba się wykąpac bo cos ten brzuch nie przestaje bolec..
    mój to by mi powiedział żebym sobie łyżkę cukru zjadła

  5. #20144
    Senior Member
    cukrówka

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-13 zobacz kalendarz
    Posty
    513
    https://www.youtube.com/watch?v=uenLzSlaW-o
    patrzcie jakie słodkie, z was takie zdolniachy to takie aniołki to dla was pestka. Dobra idę spać bo sama to ze soba piszę

  6. #20145
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Ja to sie boje zasypiac, ze za chwile sie obudze i znow sufit mnie przywita...
    Musze jakos lenia z siebie wyrzucic, macie jakies sprawdzone sposoby na to? Tyle rzeczy chce zrobic i nie potrafie tego przelozyc w czyny...

  7. #20146
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    chyba większość z was już spi..... aja się głodna robie

    ja mam oczy jak 5 zł a głodna jest jak cholera
    Kubę oglądam i się chichram taki z niego głupek

  8. #20147
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    https://www.youtube.com/watch?v=uenLzSlaW-o
    patrzcie jakie słodkie, z was takie zdolniachy to takie aniołki to dla was pestka. Dobra idę spać bo sama to ze soba piszę
    Pelno jest tych cudeniek na necie ktore mozna samemu zrobic.. Trzeba tylko zdolnosci manualne miec i duzo checi

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #20148
    Senior Member
    cukrówka

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-13 zobacz kalendarz
    Posty
    513
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Ja to sie boje zasypiac, ze za chwile sie obudze i znow sufit mnie przywita...
    Musze jakos lenia z siebie wyrzucic, macie jakies sprawdzone sposoby na to? Tyle rzeczy chce zrobic i nie potrafie tego przelozyc w czyny...
    jak znajdziesz sposób to się podziel bo ja mam podobnie. za jedną szufladę w kuchni to się od czerwca zabieram

  11. #20149
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez hankaskakanka Zobacz posta
    ja mam oczy jak 5 zł a głodna jest jak cholera
    Kubę oglądam i się chichram taki z niego głupek
    Ogladnelam kawalek ale sie polozylam bo mnie chec na jedzenievtez wziela.. Teraz mam o dwa metry dalej do kuchni

  12. #20150
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    jak znajdziesz sposób to się podziel bo ja mam podobnie. za jedną szufladę w kuchni to się od czerwca zabieram
    Hehehe... Ja mam kilka rzeczy do ktorych zabieram sie ktorys juz rok takze czerwiec u ciebie jest jeszcze ok

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.