Strona 1864 z 10050
Pokaż wyniki od 18,631 do 18,640 z 100497

Styczniówki 2016 :)

  1. #18631
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    wiem o czym mówisz bo ja karmiłam co chwile bo synek był duży i już w szpitalu powiedzieli mi że go nie wykarmię więc butla dodatkowo.A w cyckach miałam tyle pokarmu mimo ze karmiłam średnio co 2 godziny (nawet w nocy- koszmar) że zamiast wkładek laktacyjnych do stanika to nosiłam podpaski!!!!!!!!!!!!!! bo wszystko wypływało. Ale jak to teraz wspominam to śmiać mi się chce podpaski w staniku heheh
    Haha takze teraz zapas podpasek robisz?

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #18632
    Senior Member
    mamaL&I

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2013-06-19 zobacz kalendarz
    Posty
    181
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    no to już mi raźniej jesteśmy dwie z tych nieprzygotowanych ja po prostu wiem że przy synku wielu rzeczy nie potrzebowałam - smoczka nie chciał (przynajmniej nie było kłopotu z oduczaniem), podgrzewacz nie użyty ani razu, karmiłam non stop więc laktator tez by się nie przydał. ale wózek i pieluchy już by się przydało kupić. no i wyprawkę do szpitala bo nigdy nic nie wiadomo
    U mnie bylo podobnie. Laktatora uzylam kilka razy, ale wolalam nie pobudzac dodatkowo :P My niestety nadal smoczka nie mozemy sie pozbyc (juz jest ograniczony bo tylko do sppania, ale jednak), od pierwszych chwil zycia miala ogromny odruch ssania.

    Ja z moja skracajaca sie szyjka tym bardziej powinnam spakowc torbe,ale...

  4. #18633
    Senior Member
    cukrówka

    Dołączył
    Nov 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-13 zobacz kalendarz
    Posty
    513
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Haha takze teraz zapas podpasek robisz?
    wolałabym tym razem zostać przy wkładkach. nie ma to jak być młodą sexy mamą z podpaskami w cycniku. Sam sex

  5. #18634
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Heja laski.. ja dzisiaj cały dzień leże i leże bo czuje sie jak jeden więlki siniak.. głowa mi pęka, troche mnie twarz boli, ale nie biore zadnej tabletki lepiej po takiej wczorajszej dawce znieczulenia.. a teraz najgorsze az wstyd sie przyznac, dopiero teraz cos jem od wczorajszej wizyty u dentysty. a miałam na 16:30... zrobiłam sobie słodką bułke zalaną mlekiem, bo jakoś się boje czegoś innego, no ale nie umiem nic przełknąć, w ogole glodna nie jestem...
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  6. #18635
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    Heja laski.. ja dzisiaj cały dzień leże i leże bo czuje sie jak jeden więlki siniak.. głowa mi pęka, troche mnie twarz boli, ale nie biore zadnej tabletki lepiej po takiej wczorajszej dawce znieczulenia.. a teraz najgorsze az wstyd sie przyznac, dopiero teraz cos jem od wczorajszej wizyty u dentysty. a miałam na 16:30... zrobiłam sobie słodką bułke zalaną mlekiem, bo jakoś się boje czegoś innego, no ale nie umiem nic przełknąć, w ogole glodna nie jestem...
    musisz jeść wiesz o tym ? zrób sobie budyń, albo jakąs kaszkę

  7. #18636
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Natalka co oglądałaś dziś na kinomaniaku? bo szukam czegoś na wieczór

  8. #18637
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    Heja laski.. ja dzisiaj cały dzień leże i leże bo czuje sie jak jeden więlki siniak.. głowa mi pęka, troche mnie twarz boli, ale nie biore zadnej tabletki lepiej po takiej wczorajszej dawce znieczulenia.. a teraz najgorsze az wstyd sie przyznac, dopiero teraz cos jem od wczorajszej wizyty u dentysty. a miałam na 16:30... zrobiłam sobie słodką bułke zalaną mlekiem, bo jakoś się boje czegoś innego, no ale nie umiem nic przełknąć, w ogole glodna nie jestem...
    Jedz!nawet zupke sobie zmiksuj ale jedz!lezec mozesz ja tez sie zbieram niby na te zakupy ale sie zebrac nie moge...

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #18638
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    wolałabym tym razem zostać przy wkładkach. nie ma to jak być młodą sexy mamą z podpaskami w cycniku. Sam sex

  11. #18639
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez cukrówka Zobacz posta
    wolałabym tym razem zostać przy wkładkach. nie ma to jak być młodą sexy mamą z podpaskami w cycniku. Sam sex
    Ale za to jak pomyslowo

    Pati bidulko zjesc cos musisz, juz zeborka niedobrego nie ma wiec teraz bedzietylko lepiej!

  12. #18640
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Jedz!nawet zupke sobie zmiksuj ale jedz!lezec mozesz ja tez sie zbieram niby na te zakupy ale sie zebrac nie moge...
    mi się też dziś nie chciało ruszyć.. bo padało i wgl.. a niby od przyszłego tygodnia ma śnieg padać ;/

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.