Strona 1831 z 10083
Pokaż wyniki od 18,301 do 18,310 z 100823

Styczniówki 2016 :)

  1. #18301
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    438
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Jaki kolorek wzielas?
    róż , by mi mąż jej nie podbierał :P



  2. dzieckozakupy.pl
  3. #18302
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,067
    Cytat Zamieszczone przez Olga02 Zobacz posta
    Daria - mamy termin z roznica raptem
    jednego dnia - tez juz masz wszystko gotowe? Mi to się ciągle wydaje, ze mam czasu w nadmiarze :P
    Aaa właśnie, powiem Wam, ze z cora tez bylam wręcz PRZEKONANA, ze urodzę z miesiąc wczesniej. Nawet bardzo chciałam i za pozwoleniem lekarza robiłam wszystko, zeby tak się stało (zabobonne mycie okien, sprzatanie intensywne, firanki itd, itp) i co to dalo?! Urodzilam 5 dni po terminie
    Fajnie byloby w ten dzien co przypada termin hehe

  4. #18303
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,067
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    róż , by mi mąż jej nie podbierał :P
    Ja tez roz

  5. #18304
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Fajnie byloby w ten dzien co przypada termin hehe
    No pewnie, ze fajnie z usg miałam urodzić Michalinke na swoje urodziny, ale mloda nie chciala mamie aż takiego prezentu robic :P albo moze stwierdzila, ze wyczekany prezent bardziej bedzie cieszył?

  6. #18305
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,249
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez madlen8 Zobacz posta
    Właśnie świeże miałam
    To chyba wszystko wyjaśnia
    Chyba takbo to ciasto sie robi z bardzo dojrzalych...

  7. #18306
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,249
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Fajnie byloby w ten dzien co przypada termin hehe
    Ja jak nie urodze wczesniej to bede musiala zglosic dzien przed terminem na wywolanie no chyba ze Amelka bedzie zamala...baardzo bym chciala tego unikanc

  8. #18307
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,067
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Chyba takbo to ciasto sie robi z bardzo dojrzalych...
    A te banany rozgniata sie tylko widelcem czy moge je zblendowac?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #18308
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    wlaśnie o prasowanie mialam sie Was spytać.. Przy tym nakaze lezenia to sądzicie, że można na siedząco prasować czy też odpada??

    W ogóle to mnie brzuchal przestał boleć, ale jak wstaje to mam wrażenie jakby stado mrówek po nim chodziło..po położeniu się przechodzi..
    ja teoretycznie nie mogę robić nic, ale tak się nie da, trzeba jakoś funkcjonować, także obiadki gotuję, a dziś właśnie wzięłam się za to prasowanie. Deskę ustawiłam najniżej jak się dało i jechałam z koksem na krześle

  11. #18309
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,249
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    A te banany rozgniata sie tylko widelcem czy moge je zblendowac?
    Widelcem wystarczy one jak sa dojrzale to taka papka sie zrobi raz dwa

  12. #18310
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,662
    Cytat Zamieszczone przez Olga02 Zobacz posta
    Daria - mamy termin z roznica raptem jednego dnia - tez juz masz wszystko gotowe? Mi to się ciągle wydaje, ze mam czasu w nadmiarze :P
    Aaa właśnie, powiem Wam, ze z cora tez bylam wręcz PRZEKONANA, ze urodzę z miesiąc wczesniej. Nawet bardzo chciałam i za pozwoleniem lekarza robiłam wszystko, zeby tak się stało (zabobonne mycie okien, sprzatanie intensywne, firanki itd, itp) i co to dalo?! Urodzilam 5 dni po terminie
    Z wyprawki większość rzeczy. :-) nie mogę się zabrać za spakowane torby do szpitala. A Ty jak tam? :-)

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.