Strona 1820 z 10091
Pokaż wyniki od 18,191 do 18,200 z 100907

Styczniówki 2016 :)

  1. #18191
    Senior Member
    Rolcia

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-01 zobacz kalendarz
    Posty
    2,863
    Hej Dziewczyny!
    Daria, super, że się karta znalazła, ja też dziś znalazłam ten router głupi. Już odmeldowalam mojemu, że będę rodzić w więzieniu za zbrodnie w afekcie, bo zabije jego i siebie- router był dokładnie tam gdzie myslalam, że jest i ani ją, ani on, sprawdzając oboje samochód 2x z latarka, go nie widzieliśmy...
    I dobrze, że się znalazł, bo dzwonił mechanik, że jeszcze belka z tyłu do remontu, więc niestety koszta spore, a jakbym miała jeszcze do kompletu w tym miesiącu router odkupywac w Polsacie.... Nie stać mnie.
    Sliczne zwierzaki! Marta, jaką to rasa kotka? Bo widzę mega przytulak...
    A ją za godzinke mam wizytę! Już się doczekać nie mogę.
    Iza co do tego bólu po imprezie i w nocy... Rację Dziewczyny maja, że dziecko mogło się obracać. Moja jak do tej pory 3 razy mi ten numer wywinela i tylko raz szczęśliwie przespałam, bo pozostałe 2 razy to koszmar był... A do tego jeszcze potem cały dzień chodzilam jakby mnie walec przejechał...

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #18192
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ja sprzatalam szafe 3 dni
    Aaa to mam czas :P co sie będę stresować cieszę sie, ze malutka Ci "odpuscila"!

  4. #18193
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Czyli sprzatanie na ratypojedz sobie o do roboty
    Oby mnie to jedzenie nie rozleniwilo bardziej :P ale co tam, na raty dam rade
    Musze Ci powiedziec, ze mój Maluch tez mnie dzisiaj w nocy obudził, bo chyba ulokowal sobie nóżkę pod żebrem... No cóż, rosną nam Szkraby

  5. #18194
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,085
    Cytat Zamieszczone przez Olga02 Zobacz posta
    Oby mnie to jedzenie nie rozleniwilo bardziej :P ale co tam, na raty dam rade
    Musze Ci powiedziec, ze mój Maluch tez mnie dzisiaj w nocy obudził, bo chyba ulokowal sobie nóżkę pod żebrem... No cóż, rosną nam Szkraby
    Cześć mamusie !
    Ja też dziś rano obudziłam się z bólem brzucha ale w ciągu dnia preszło...Robiłam obiad bo tata pryjechał pomóc męowi pry malowaniu podbitki na nasz dach... ehhh Muszę wyprać pościel którą kupiłam dla malutjkiej...strasznie mi się spodobała jak ją zobaczyłam...

    Miłego dnia !:*

  6. #18195
    Senior Member Awatar madlen8
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    1,336
    Verka a co to za psiaka masz?
    Mój też niezły chrapacz, ale najczęściej to tak głośno oddycha
    Trochę tęsknię za nim, choć jest całe 5 km ode mnie
    Ja wcinam jogurt naturalny z płatkami owsianymi, suszonymi morelami i miodem. Nie wiem czy tez tak macie, ale jak ja się robię głodna to automatycznie źle się czuję. Ale dzisiaj nie odpuszczę. Nie będę się objadać po kokardkę bo wczoraj miałam za swoje. Na wagę na razie nie wchodzę
    Zrobiłam wykrój mojej poduszki do karmienia. Ciekawe jak to wyjdzie. Jeszcze muszę dokupić zamek, wszystko razem ładnie zszyć (hand-made bo nie mam maszyny) i oczywiście jakieś wypełnienie Szablon na razie zostawiłam bo jak ładna wyjdzie to kto wie, może porzucę dotychczasowe zajęcie i zacznę szyć takie hahaha

  7. #18196
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Hello ja juz obudzona,pies mnie obudzil
    chrapaniem!! Wcisnela sie kolomnie na poduszke i do ucha chrapala....ja w nocy obudzilam sie raz bo mala kopnela mnie zebro,pewnie jej niewygodnie bylo bo zmienilam pozycje i spokoj..Iza Kochana myslalam o Tobie wieczorem i rano odrazu odpalam forum zobaczyc czy lozbuziara sie uspokoila uf na szczescie odpuscila mamusi ,ona napewno sie odwracala!..Daria git ze sie zguba znalazla,Pati smigaj do zebologa wyrwij dziada bo Ci spokoju nie daje!Natalia ty gdzie?pochwal sie cos tam robila jak Cie nie bylo....dzis zaczynam weekend..jutro wolne!
    Milo z Twojej strony no mala juz jakos mniej kopie ale jak zasadzi to oho, damy rade do stycznia,fajnego masz psa haha

  8. #18197
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,255
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez madlen8 Zobacz posta
    Verka a co to za psiaka masz?
    Mój też niezły chrapacz, ale najczęściej to tak głośno oddycha
    Trochę tęsknię za nim, choć jest całe 5 km ode mnie
    Ja wcinam jogurt naturalny z płatkami owsianymi, suszonymi morelami i miodem. Nie wiem czy tez tak macie, ale jak ja się robię głodna to automatycznie źle się czuję. Ale dzisiaj nie odpuszczę. Nie będę się objadać po kokardkę bo wczoraj miałam za swoje. Na wagę na razie nie wchodzę
    Zrobiłam wykrój mojej poduszki do karmienia. Ciekawe jak to wyjdzie. Jeszcze muszę dokupić zamek, wszystko razem ładnie zszyć (hand-made bo nie mam maszyny) i oczywiście jakieś wypełnienie Szablon na razie zostawiłam bo jak ładna wyjdzie to kto wie, może porzucę dotychczasowe zajęcie i zacznę szyć takie hahaha
    Yorka

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #18198
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,255
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez madlen8 Zobacz posta
    Verka a co to za psiaka masz?
    Mój też niezły chrapacz, ale najczęściej to tak głośno oddycha
    Trochę tęsknię za nim, choć jest całe 5 km ode mnie
    Ja wcinam jogurt naturalny z płatkami owsianymi, suszonymi morelami i miodem. Nie wiem czy tez tak macie, ale jak ja się robię głodna to automatycznie źle się czuję. Ale dzisiaj nie odpuszczę. Nie będę się objadać po kokardkę bo wczoraj miałam za swoje. Na wagę na razie nie wchodzę
    Zrobiłam wykrój mojej poduszki do karmienia. Ciekawe jak to wyjdzie. Jeszcze muszę dokupić zamek, wszystko razem ładnie zszyć (hand-made bo nie mam maszyny) i oczywiście jakieś wypełnienie Szablon na razie zostawiłam bo jak ładna wyjdzie to kto wie, może porzucę dotychczasowe zajęcie i zacznę szyć takie hahaha
    Ja jak glodna jem a jak nie glodna to mysle co by zjesc haha poki co na wage tez nie wchodze ale ubralam spodnie od dresu i byly dobre gumke pod bebenkiem to moze nie bedzientak zle

  11. #18199
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,085
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja jak glodna jem a jak nie glodna to mysle co by zjesc haha poki co na wage tez nie wchodze ale ubralam spodnie od dresu i byly dobre gumke pod bebenkiem to moze nie bedzientak zle
    A ja się ojdałam dziś obiadkiem... ehhh a się ruszać nie mogę a jadłabym jeszcze jogurt..

  12. #18200
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,255
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez AniaSal Zobacz posta
    A ja się ojdałam dziś obiadkiem... ehhh a się ruszać nie mogę a jadłabym jeszcze jogurt..
    Najgorsze jest to ze jaknja pojem to mysle ze jeszcze bym cos myknela a tobjuz jest lakomstwo

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

m jak mama styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.