Strona 1655 z 10044
Pokaż wyniki od 16,541 do 16,550 z 100432

Styczniówki 2016 :)

  1. #16541
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Ale z tego forum i tak sie nie ruszam.. naleze do styczniowek. Kropka.
    Styczniowka i tyle!!!!!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #16542
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    16 godzina a u mnie jyz ciemno za oknem !!
    Wlasnie to samo mowilam do mamuski,a leciala akurat swiateczna reklama i mowie ze jakby byla juz choinka to pieknie lapki by blyszczaly w pokoju

  4. #16543
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    No niestety uroki jesienno-zimowe

  5. #16544
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Wlasnie to samo mowilam do mamuski,a leciala akurat swiateczna reklama i mowie ze jakby byla juz choinka to pieknie lapki by blyszczaly w pokoju
    Wczoraj wracalam z basenu to juz w dowch domach widzialam choinki hehehe

  6. #16545
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    W sumie u nas juz w sprzedazy sa prawdziwe choinkija jak przyjda prezenty zamowione dla dzieciakow to je zapakuje a papiery do pakowania mam w rzeczach choinkowych to juz je powyciagam ja na povzatku grudnia ubiore juz choinke mysle ze ten pokoj Amelkowy bedzie gotowy wrrrr....nie wiem czy na idnykowe swieto siostra meza nie przyjedzie ona ma chec bo sie szybko nie zobavzymy w sumie niech przyjedzie ale tam.3 dzieci hehe i jak oni przyjada musze im prezenty zrobic takze kolejny wydatek

  7. #16546
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    a ja prasuje uff ale musze troche odpoczac i zajrzałam do Was ;p

  8. #16547
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    a ja prasuje uff ale musze troche odpoczac i zajrzałam do Was ;p
    Odpoczynek wskazanyja bede w sobote prala i ukladala rzeczy Amelki

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #16548
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Odpoczynek wskazanyja bede w sobote prala i ukladala rzeczy Amelki
    ja zostawie sobie jeszcze prasowanie na jutro, bo juz mi sie nie chce :P

  11. #16549
    Witam nowa mamusie

    A gdzie sie podzialy nasze mamusie bliźniaków? Zostalam sama?

    Bylam dzis w laboratorium, krew i siuśki oddane. Może moje wyniki chociaż sie poprawia.
    Jakies 2,5 godziny temu zlapal mnie potworny bol. Z krzyża przechodzilo na podbrzusze. Ale tylko po stronie Karolka. Trwal może z minutę i puścił. Za 20 minut znowu. I tak dwa razy jeszcze. No ale przeszlo. Kurka wystraszylam sie. Dobrze ze jutro wizyta

  12. #16550
    Senior Member
    Basikan

    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    27.01.2016
    Posty
    108
    Cytat Zamieszczone przez naomi Zobacz posta
    a ja wam opowiem dziwna sytuacje moja kuzynka miala termin teraz na poczatek listopada, a dwa miesiace temu lekarz stwierdzil ze plód za maly jak na ten wiek ciazy, zlecil badania akies czy malenstwo sie dobrze rozwija itd. okazalo sie ze wszystko ok tylko ciaza mlodsza przesuneli jej termin z listopada na poczateczek grudnia, prawie miesiac! ja bylam w szoku, wiem ze moze sie to wahać, bo rozne sa cykle u kobiet, ale miesiac prawie? zdziwiona bylam na maksa, jakos do teraz ciezko mi w to uwierzyc.
    Ja miałam bardzo podobną sytuację. Normalną miesiączkę miałam 01.04 ale 28.04,miałam takie dziwne krwawienie. Jak byłam u lekarza 18.06 to stwierdził 8 tydzień ciąży, a zarazem termin porodu na 27.01.2016 r., a na ostatnim badaniu wg USG stwierdził, że Hanuszka rozwija się prawidłowo ale termin przesunął się na 02.02 (tydzień później)...Ale faktycznie dziwne, że u Twojej kuzynki aż taka różnica wyszła.

    Co do hemoroidów to niestety nie pomogę bo na szczęście nie mam takiego problemu i żadna mamuśka z mojego otoczenia też nie miała takiego problemu ale łączę się z Wami w bólu i głowa do góry!!!

    Natka, a co do barszczu to również polecam się- wpadnij z tym niby zepsutym barszczykiem to ogarniemy go razem

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.