Strona 1639 z 10044
Pokaż wyniki od 16,381 do 16,390 z 100438

Styczniówki 2016 :)

  1. #16381
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Dzieki Natalia baaaardzo mi pomoglas wisze ci kawe albo cos mocniejszegoale nie zapominaj tez ze styl europejski jest ciut inny od amerykanskiego

    Nie wiem jaki jest amerykanski, nigdy nie bylam w usa wiec ciezko jest mi sie odniesc... Mam nadzieje ze niczym cie nie urazilam...

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #16382
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Verka ja mam szarą pościel i do tego kupiłam różowe i miętowe dodatki, ładnie się to komponować będzie więc zrób tak, doda troche kolorków
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie

  4. #16383
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    będzie super nie ma wyjścia hihi

  5. #16384
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    I super!

  6. #16385
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    będzie super nie ma wyjścia hihi

  7. #16386
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    I super!

  8. #16387
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Nie wiem jaki jest amerykanski, nigdy nie bylam w usa wiec ciezko jest mi sie odniesc... Mam nadzieje ze niczym cie nie urazilam...
    Nie bron boze niczym mnie nie urazilasoni wola takie przestrzenie ,wszystko duze ,masywne ja sie.staram uciekac od tego ale jest ciezko kupi cos co przypomina styl w.europie naprawde tutaj poprostu jes wszystko duze kolorowe ,pstrokate taki maja styl i juz,)

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #16388
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    Jak u Was bardziej kontrastowo to moze takie odcienie? Szare sciany, biale meble i intensywne dodatki. Luknij na fotke
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	e06482fe04866bf80b9f93a8ef21d931.jpg
Wyświetleń:	38
Rozmiar:	44.4 KB
ID:	91530

  11. #16389
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak wlasnie Natalia mnie zaispirowala Ty mnie w tym utwierdzilas poprostu do szarego dodam jakis kolor i bedzie mysle okmaz cos wymysli tez wiec zobaczymy jak to bedzie
    no i elegancko! będzie na pewno cudnie! i Amelka na pewno polubi swój pokoik

  12. #16390
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,048
    w środe idę do znajomej na urodziny, co mogę jej kupić?

Newsletter Mjakmama24.pl
Zapytaj naszych ekspertów

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.