Strona 1447 z 10092
Pokaż wyniki od 14,461 do 14,470 z 100917

Styczniówki 2016 :)

  1. #14461
    Senior Member
    Truskawkowa

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-09 zobacz kalendarz
    Posty
    2,320
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Robisz cos takiego?
    Nigdy nie robiłam, ale chciałam spróbować. Pewnie nie wyszłoby tak ślicznie jak Twoje, bo nawet maszyny nie mam. Chodzi o satysfakcję my z moim to takie Zosie samosie, na nasze wesele tez wszystkie dekoracje itp sami robiliśmy i wymyslalismy było idealnie tak jak chcielismy

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #14462
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Nigdy nie robiłam, ale chciałam spróbować. Pewnie nie wyszłoby tak ślicznie jak Twoje, bo nawet maszyny nie mam. Chodzi o satysfakcję my z moim to takie Zosie samosie, na nasze wesele tez wszystkie dekoracje itp sami robiliśmy i wymyslalismy było idealnie tak jak chcielismy
    Pochwalilabys sie jakimis swoimi rekodzielami

  4. #14463
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez mamaL&I Zobacz posta
    Wlasnie ogladam rogram Porody... tatus przecina pepowine- i tak pomyslalam,ze chcialabym zeby byl styczen i juz na tym etapie byc
    A z innej strony, jedna z matek nie chciala miec kontaktu skora do skory po porodzie, jak to ujela- "Chcialabym zeby czysciutka juz do mnie przyszla"- dziewczyny czy tylko dla mnie to jest dziwne podejscie?
    Oglądałam ten odcinek z tą kobietą. Powiem Ci, że Pan Poślubiony akurat "nadszedł" w tym momencie jak jej podawali dzidziusia i on sam stwierdził, że dziwnie się zachowała ta kobieta, więc nawet facet zdaje sobie sprawę co jest ważne w tym cudownym momencie jeżeli będę mogła to chciałabym dostać malutką tak od razu na swoje ciało, bez wycierania, bez mycia...

  5. #14464
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Ja marze o maszynie do szycia, ale kosztuje tysiac zlotych wiec poki co moge dalej matzyc. Ale jak mi juz panstwo da te "obiecane" pieniadze na dzieci bedzie to pierwsza rzecz jaka kupie hahah (czyli dalej moge marzyc i marzyc)

  6. #14465
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Nigdy nie robiłam, ale chciałam spróbować. Pewnie nie wyszłoby tak ślicznie jak Twoje, bo nawet maszyny nie mam. Chodzi o satysfakcję my z moim to takie Zosie samosie, na nasze wesele tez wszystkie dekoracje itp sami robiliśmy i wymyslalismy było idealnie tak jak chcielismy
    próbuj ! i chwal się koniecznie, ja tez lubi robić wszystko sama, ale w zyciu czegos takiego bym nie zrobiła a że znalazłam fajną stronke która to robi to poszłam na łatwizne i zamówiłam :P

  7. #14466
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Nigdy nie robiłam, ale chciałam spróbować. Pewnie nie wyszłoby tak ślicznie jak Twoje, bo nawet maszyny nie mam. Chodzi o satysfakcję my z moim to takie Zosie samosie, na nasze wesele tez wszystkie dekoracje itp sami robiliśmy i wymyslalismy było idealnie tak jak chcielismy
    Kurcze za mną chodzi właśnie samodzielne szycie. Moja prababcia była krawcową, potem jakoś w tej linii zaprzestano szycia i w rodzinie tylko mój tato coś umie uszyć, tj. mamie jakieś zasłony podszył, kupił maszynę i widzę, że wie o co w tym chodzi. Kiedyś próbowałam, ale zapał szybko minął. Może warto o tym pomyśleć Podziwiam za chęci
    My na wesele też kilka rzeczy sami zrobiliśmy m.in., winietki, napisy na stoły, spis stołów i gości, prezenty dla rodziców Cudowne pamiątki

  8. #14467
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Ja marze o maszynie do szycia, ale kosztuje tysiac zlotych wiec poki co moge dalej matzyc. Ale jak mi juz panstwo da te "obiecane" pieniadze na dzieci bedzie to pierwsza rzecz jaka kupie hahah (czyli dalej moge marzyc i marzyc)
    a jakaś używana ?

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #14468
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Widzialam ten motyw z ta kobieta... Tez pomyslalsm, ze dziwne ale z drugiej strony to byl jej pierwszy porod.. Mozgla cale zycie zle znosic widok krwi i inne takie... Tak czy siak i tak dali jej dziecko od razu i nie kazala im zabierac "brudaska"
    Ja troche sie obawiam tego nie mycia teraz dzieci, tylko trzymania dobe w stanie w jakim wyszlo z brzuszka... Wolalabym aby jednak robili jak kiedys... Jakos dzieci skore normalna maja wiec nie wiem w jaki sposob nagle odkryli zbawienne dzialanie nie mycia

  11. #14469
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    a jakaś używana ?
    Nie ma takiej uzywanej... Poza tym jak ktos juz wymienia maszyne to raczej dlatego ze cos zaczyna w niej szwankowac ...

  12. #14470
    Senior Member
    Whatz

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-10 zobacz kalendarz
    Posty
    1,978
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Ja marze o maszynie do szycia, ale kosztuje tysiac zlotych wiec poki co moge dalej matzyc. Ale jak mi juz panstwo da te "obiecane" pieniadze na dzieci bedzie to pierwsza rzecz jaka kupie hahah (czyli dalej moge marzyc i marzyc)
    Widzę, że nie tylko ja mam takie myśli
    Któraś z Was szyje? U mojej babci na strychu stoi maszyna do szycia, ale ja nie wiem czy by się nadawała jeszcze do czegokolwiek. Chyba, że od taty pożyczę singera i zobaczę czy mi się spodoba

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

m jak mama styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.