Strona 1438 z 10058
Pokaż wyniki od 14,371 do 14,380 z 100574

Styczniówki 2016 :)

  1. #14371
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,232
    Wpisów
    3
    Dzien doberekja jeszcze leze w lozku ,czekam na checi do wstania hehe maz musial dzis do pracy jechac ale kolo 11 juz wroci..wczoraj dziewczyny posiedzialy do 23 usmialysmy ,pojadly,popily soczkow tylko jedna sie winkiem raczyla ....ja dzis na zakupy pojade a pozniej na te paŕty jedziemy nie wiem ile tam bedziemy moze szybko sie zwiniemy...ja na nasen bede chodzila od nastepnego tygodnia juz na pilates nie bede chodzila a chve troche ruchu wprowadzic..niby bakterie a zalecaja i duzo ciezarnych chodzi no nic zobaczymy jak tp bedzie

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #14372
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Czesć mamusie ! ja od rana jazda po cmentarzach autko zatankować umyć a kolejki...jak za komuny ! masakra jakaś....

    Tyle co wróciłam do domu..... zapalilismy w piecyku zeby ciepło w dupcie było i trzeba iśc sie kompać zaraz i położyć bo jestem tak padnieta że szok....

    Miałam kończyć prasować ubranka ale chyba sobie odpuszcze juz dzis....

  4. #14373
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,232
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez AniaSal Zobacz posta
    Czesć mamusie ! ja od rana jazda po cmentarzach autko zatankować umyć a kolejki...jak za komuny ! masakra jakaś....

    Tyle co wróciłam do domu..... zapalilismy w piecyku zeby ciepło w dupcie było i trzeba iśc sie kompać zaraz i położyć bo jestem tak padnieta że szok....

    Miałam kończyć prasować ubranka ale chyba sobie odpuszcze juz dzis....
    Ja widze ze ty rzeczywiscie chodzisz szybkonspac ale pewnie jak sie czujesz zmeczona to do lozeczka wskakuj

  5. #14374
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,232
    Wpisów
    3
    Dziewczyny weszlam na lutowki przez pomylke i co czytam?dziewczyna lutowka urodzila trojaczkijeden maluszek zmarl po dobie 2 maluchow walczy o zycie ale sytuacja jest dramatyczna....boze az sie poplakalam...
    Ostatnio edytowane przez veronika ; 31-10-15 o 16:20

  6. #14375
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja widze ze ty rzeczywiscie chodzisz szybkonspac ale pewnie jak sie czujesz zmeczona to do lozeczka wskakuj
    Heh a taki dzień dziś że mam dość wszystkiego... poczekam na męża kąpiel i do spania albo chodziaż do łóżka poleżeć spokojnie....

  7. #14376
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Dziewczyny weszlam na lutowki przez pomylke i co czytam?dziewczyna lutowka urodzila trojaczkijeden maluszek zmarl po dobie 2 maluchow walczy o zycie ale sytuacja jest dramatyczna....boze az sie poplakalam...
    O matuchno !;/ Biedne dzieciaczki;/ ja dziś byłam na cmentarzu poszłam zaświecić świeczkę u dziecka kol które urodziło sie w 7 miesiącu....już Wam o tym mowiłam

  8. #14377
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,232
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez AniaSal Zobacz posta
    Heh a taki dzień dziś że mam dość wszystkiego... poczekam na męża kąpiel i do spania albo chodziaż do łóżka poleżeć spokojnie....
    Jssne ja tez sie lubie szybko wykapac wieczorem zeby byc gotowa do spania a wtedy moge ogladac,czytac na luzie ze juz sie myc nie musze heheh

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #14378
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,232
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez AniaSal Zobacz posta
    O matuchno !;/ Biedne dzieciaczki;/ ja dziś byłam na cmentarzu poszłam zaświecić świeczkę u dziecka kol które urodziło sie w 7 miesiącu....już Wam o tym mowiłam
    Daj spokoj to jest straszne

  11. #14379
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Jssne ja tez sie lubie szybko wykapac wieczorem zeby byc gotowa do spania a wtedy moge ogladac,czytac na luzie ze juz sie myc nie musze heheh
    Dokładnie.... ehhh właśnie wyszłam z wanny... miałam robić męzowi kolacje ale chyba musi sobie dzis sam poradzić bo ja ledwo na oczy już patrzę ze zmęczenia... chyba idę spać...;/

    A co do drugiego Twojego wpisu .... straszne ale czasem prawdziwe....;/ ehhh

  12. #14380
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Ale tu cisza.... Ho ho....

    Dobila mnie ta informacja o trojaczkach... Kurcze no... Co tez ludzie musza przechodzic... Az mi sie wdryd robi, ze przezywam i dramatyzuje nad wieloma swoimi sprawami, ktore w obliczu takich tragedi sa totalnymi pierdolami

    Szykuje sie do spania... Ciezki ten dzisiejszy dzien...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.