Strona 1422 z 10049
Pokaż wyniki od 14,211 do 14,220 z 100485

Styczniówki 2016 :)

  1. #14211
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    Cytat Zamieszczone przez Beatapab Zobacz posta
    Bo nie należy Ci się urlop macierzyński a jedynie zasilek macierzyński. Wg przepisów zasilek należy sie kazdej kobiecie, ktora w trakcie porodu jest ubezpieczona w zus. Teoretycznie jesteś. Ale jak to z przepisami dokladnie nie wiem

    Ja mam umowę przedłużoną do dnia porodu. Nie będę miec urlopu macierzyńskiego. Ale będę dostawać zasilek macierzyński.
    Aż poszłam sprawdzić to pismo z Zusu czy chodzi o urlop czy zasiłek macierzyński i tam napisali, że nie należy mi się zasiłek macierzyński.
    Więc już sama nie wiem co mi się należy a co nie. W przyszłym tygodniu mam wizytę więc może zamiast wysłać pocztą to pojadę do ZUSU i się dopytam co mi się należy a co nie bo już nie wiem

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #14212
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Aż poszłam sprawdzić to pismo z Zusu czy chodzi o urlop czy zasiłek macierzyński i tam napisali, że nie należy mi się zasiłek macierzyński.
    Więc już sama nie wiem co mi się należy a co nie. W przyszłym tygodniu mam wizytę więc może zamiast wysłać pocztą to pojadę do ZUSU i się dopytam co mi się należy a co nie bo już nie wiem
    To dodatkowe becikowe miało obowiązywać bodajże od 1 stycznia. Kurczę może faktycznie sie wybierz do nich.

  4. #14213
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    Cytat Zamieszczone przez Beatapab Zobacz posta
    To dodatkowe becikowe miało obowiązywać bodajże od 1 stycznia. Kurczę może faktycznie sie wybierz do nich.
    Pieniądze, pieniędzmi ale bardziej zależy mi na informacji co mam zrobić by ja i dziecko było ubezpieczone. Do połogu wiem, że każda kobieta w ciąży ma to zagwarantowane ale potem... A wiadomo przyjdą szczepienia i inne wizyty na nfz.

  5. #14214
    Senior Member Awatar madlen8
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    1,336
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Pieniądze, pieniędzmi ale bardziej zależy mi na informacji co mam zrobić by ja i dziecko było ubezpieczone. Do połogu wiem, że każda kobieta w ciąży ma to zagwarantowane ale potem... A wiadomo przyjdą szczepienia i inne wizyty na nfz.
    Dokładnie idź tam, albo po prostu zadzwoń. Na stornie ZUS można się chyba nawet z konsultantem na skype połączyć
    Teraz jest dobry czas żeby o to zadbać więc działaj

  6. #14215
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Czesc Kobietki!
    Troche nie pisałam, ale z czytaniem Was, staram się byc w miare na bieżąco, inaczej chyba nie dala bym rady przebrnąć przez ten "maraton";-)).
    Cieszę się, ze u Was raczej wszystko dobrze. A tym, które sie borykają z jakimiś problemami, życzę dużo sily i optymizmu!! Solenizantkom spóźnione, ale najszczersze życzenia zdrowka, szczęśliwego rozwiązania i radości niezmierzonej w następstwie!:-)
    Kurczę, z tego co czytam, większość z Was juz po większych remontach, a u nas sie właśnie zaczelo na całego... Remont małego pokoiku... Brud, syf, dziadostwo, do tego do okielznania córcia, znowu chora ;/. A malutki nie chce współpracować i dodatkowo maltretuje mnie od środka, dniami i nocami :-)
    Również mam problem z bólem kości miednicowych nocą i tak jak ktoras kiedys pisala, jakby kość lonowa mnie bolała i to cholernie...
    Poza tym u mnie 7kg +. Boje sie, co bedzie dalej, bo przy córci dobilo 24 ;/. A jak na złość, dzisiaj caly dzień bym cos przegryzala... Zwariować można :-)
    Dobra, koniec, bo się rozpisałam... Musze zacząć częściej pisac, a nie takie wywody teraz!
    Miłego wieczoru Mamuśki!

  7. #14216
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Jeszcze zapomniałam - dziewczyny, wygladacie fantastycznie! Zgrabne brzucholki, jak nic! U mnie, to mam wrażenie, ze więcej w boki, niż naprzód... :-(

  8. #14217
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Daria, jesli sie nie mylę, do 18go roku dzieciom Konstytucja zapewnia "ubezpieczenie". W sensie - leczenia odmówić Ci nie mogą. Jednakże oczywiście na pewno wszyscy będą wymagać, żebyś sama ubezpieczała dziecko. Ja po pierwszej ciąży właśnie rejestrowalam sie w urzędzie i należał mi sie zasiłek dla bezrobotnych. Czyli i kasa byla, i ubezpieczenie, a zglaszajac sie na ustalony termin, mówiłam, ze mam takie malutkie dziecko i nie proponowali mi nawet pracy, tylko wyznaczali kolejna datę zgłoszenia.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #14218
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Pieniądze, pieniędzmi ale bardziej zależy mi na informacji co mam zrobić by ja i dziecko było ubezpieczone. Do połogu wiem, że każda kobieta w ciąży ma to zagwarantowane ale potem... A wiadomo przyjdą szczepienia i inne wizyty na nfz.
    dziecko może być ubezpieczone razem z Mężem zresztą Ty też

  11. #14219
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Ja nie dostaje nic...ani macierzynskiego ani becikowego a o wychowawczym zapomnij!dostane mleko dla dziecka i pewnie przedszkole dofinansuja o tyle dostane od panstwa...jedynie szkola jest za darmo podstawowa i liceum bo ksiazki daja jedynie trzeba kupic wyposazenie..

  12. #14220
    Senior Member
    Truskawkowa

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-09 zobacz kalendarz
    Posty
    2,305
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    dziecko może być ubezpieczone razem z Mężem zresztą Ty też
    Właśnie miałam to napisać ze dzidziusia chyba trzeba zgłosić w miejscu pracy, tzn dostarczyć akt urodzenia i to nie musi być praca mamy, może być u taty chyba że się mylę

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.