Strona 1393 z 10046
Pokaż wyniki od 13,921 do 13,930 z 100456

Styczniówki 2016 :)

  1. #13921
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    u mnie dzis strzelilo ze 5 kg.. a bylo caly czas 4,5... ale tylek jakby mi gdziez zniknal
    to chyba uciekł do mnie, bo na mój tyłek to żadne 'stare' gacie nie wchodzą, haha
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #13922
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta

    u mnie na plusie uwaga... 11!
    to chyba w cycki poszło bo taki zgrabny brzusio

  4. #13923
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Tobie znika a mi rośnie hehehe
    moj sie nie zmienia

  5. #13924
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    to chyba w cycki poszło bo taki zgrabny brzusio
    .... chcialabym!!!! właśnie to jest to, że cycki to chyba ani o rozmiar nie są większe!! a ciąża to była moja ostatnia nadzieja... hahah
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  6. #13925
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    ja tyje ale juz po porodzie... z porodowki wracam z waga wyjsciowa.. a potem mi lepci do przodu i wcale nie chudne przy karmieniu. ale teraz mam plan na systeczmatycznego skalpela i znow bede laska,... 30 letnia.. a co... cos mi sie na stare lata nalezy hehehhe

  7. #13926
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    .... chcialabym!!!! właśnie to jest to, że cycki to chyba ani o rozmiar nie są większe!! a ciąża to była moja ostatnia nadzieja... hahah
    Ty majtek a ja zadnego stanika starego nie moge zalozyc

  8. #13927
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez Kaktusowo Zobacz posta
    .... chcialabym!!!! właśnie to jest to, że cycki to chyba ani o rozmiar nie są większe!! a ciąża to była moja ostatnia nadzieja... hahah
    spokojnie, jeszcze urosną

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #13928
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,052
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    ja tyje ale juz po porodzie... z
    porodowki wracam z waga wyjsciowa.. a potem mi lepci do przodu i wcale nie chudne przy karmieniu. ale teraz mam plan na systeczmatycznego skalpela i znow bede laska,... 30 letnia.. a co... cos mi sie na stare lata nalezy hehehhe
    Ja sie nie moge doczekac az zaczne znowu cwiczyc, przed ciaza to codziennie byla aktywnosc i mi tego brakuje

  11. #13929
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Ale tu sie rozpisalyscie ja dotarlam do domu zrobilam ten sos do makaronu i juz pojadlam heheczekam na meza i bede jesc z nim...mi sie tylek rozszezyl jakby troszke ale nie narzekam ale majty stare dobre tylko czuje ze bardziej obcisle

  12. #13930
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Ja sie nie moge doczekac az zaczne znowu cwiczyc, przed ciaza to codziennie byla aktywnosc i mi tego brakuje
    Ja nie cwiczylam nigdy ale zawsze w ruchu to basen to czasem na tenisa szlismy jak nam sie chcialo ale cwiczyc nie cwiczylam..nie lubie

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.