Strona 130 z 10092
Pokaż wyniki od 1,291 do 1,300 z 100917

Styczniówki 2016 :)

  1. #1291
    Styczniówki 2016 już na FB. Zapraszam

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #1292
    Będę jutro u gina to zapytam o ten samolot.
    U mnie wczoraj wieczorem po 3 tygodniach przerwy wymioty po słodkiej herbacie. Poza tym ciągle kaszle, aż mnie dusi momentami. Dziś idę do internisty.
    Prenatalne robiłam w 11 tyg i 4 dniu i badano mnie przez pochwę bo słabo było widać, więc chyba lepiej trochę poczekać.

  4. #1293
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    hej hej, ja już po wszystko ok maleństwo ma 5cm7mm tak się kręciło, że babka musiała naciskac na brzuch i cudowac żeby pomierzyc to, co trzeba, ale jest ok na 20 tydz bede musiala zrobic badania w PL, bo akurat bede na urlopie, juz sie nawet umowilam, ale powiem Wam szczerze, ze nie wiem na czym ono polega? mamy, które juz maja dzieciaczki podpowiecie? mam nadzieje, ze w gabinecie prywatnym u mojego gin w PL da sie to wszystko zrobic! pozdrawiam!





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  5. #1294
    Senior Member Awatar tosienka87
    Dołączył
    Jun 2014
    O mnie
    Nasze serduszko Nina urodziła się9-01-2016 :)a teraz noszę pod sercem nasze drugie szczęście :*
    Posty
    1,101
    ja tez miałam dopochwowo, ale maluch sie tak wiercił, ze potem robiła przez brzuch i dało sie pomierzyć wszystko ale nie bylo to zbyt przyjemne, bo dusiła brzucho, że aż bolalo, o czym jej oczywiscie powiedzialam!!!





    Aniołek 20-12-2014 (*) nasze maleńkie serduszko, tęsknimy ;(
    Aniołek 3-06-2017 (*) na zawsze w naszych myślach ;(

  6. #1295
    Senior Member Awatar somila
    Dołączył
    Jul 2013
    O mnie
    Kuba 27.01.2014 // Maks 21.01.2016
    Posty
    998
    Poprzednio badanie przesiewowe tj 12-14 tydzień robiłam po skończonym 13 tc - badanie było przez brzuch, teraz też powiedział, że będziemy robić po 13 tc. Natomiast badanie 20-24tc pozwala określić czy główne narządy (serce, nerki itp) wyglądają prawidłowo.
    Ostatnio edytowane przez somila ; 17-06-15 o 13:43

  7. #1296
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,255
    Wpisów
    3
    Czesc dziewczyny ja juz w pracy dzis pogoda u mnie nie sprzyjajaca dobremu samopoczuciu cos mnie brzuch z lekko pobolewa nie fajne uczucie.. palec nawet nie dokuczal wnocy obeszlo sie bez tabletki pozdrawiam i milego popoludnia

  8. #1297
    Senior Member Awatar Patuśka
    Dołączył
    Jan 2012
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    3,137
    Te w 20 tyg to jest usg, mierzy sie wielkosc dzidzi , przeplywy, serce jak pracuje, nerki itp.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #1298
    Senior Member Awatar Patuśka
    Dołączył
    Jan 2012
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    3,137
    Z tym fb to sie chyba powinnysmy lepiej poznac

  11. #1299
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    veronika ja dopiero skończyłam prace o 17 jestem padnięta ale póki co chce pracować bo wiem że zanudze się w domku na śmierc ;P
    26 czerwca mam badania prenatalne, stresik jest ale wierze ze wszystko bedzie dobrze

  12. #1300
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,068
    cudownie ze wszystko okej

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

m jak mama styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.