Strona 1259 z 10063
Pokaż wyniki od 12,581 do 12,590 z 100628

Styczniówki 2016 :)

  1. #12581
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Chyba ciężko jest znaleźć takie typowo zdrowe jedzenie co? Zawsze znajdę coś co dziwnie brzmi w składzie
    strasznie trudno niestety, teraz we wszystkim mają napchane zagęszczacze, barwniki, gumy guar itp ;/

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #12582
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    Chyba ciężko jest znaleźć takie typowo zdrowe jedzenie co? Zawsze znajdę coś co dziwnie brzmi w składzie
    U mnie jest sklep organiczny maja wszystko ceny wyzsze ale napewno zdrowsze...

  4. #12583
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Jablecznik i karpatka to dla Ciebie prosta to jesteś wyższy level :-D
    haha jabłecznik to mój ulubiony przepis bo jest dla mnie najprostszy wgl dawno niczego nie piekłam może jakies muffiny chociaz zrobie w tygodniu

  5. #12584
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    strasznie trudno niestety, teraz we wszystkim mają napchane zagęszczacze, barwniki, gumy guar itp ;/
    Nie ma sklepu organicznego?

  6. #12585
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,649
    To fajnie, że starcie się jeść zdrowo i gotować jak najwięcej same :-) ja jeszcze dużo w gotowaniu muszę się nauczyć choć dieta jaka mi przepisała dietetyczna dużo mnie nauczyła i pewne nawyki zostały. Jednak grzeszki nadal popełniam i czasami idę na łatwiznę. Dzisiaj jadlam mcflurry areo mhmmm :-)

  7. #12586
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Jablecznik i karpatka to dla Ciebie prosta to jesteś wyższy level :-D
    Z jablecznikiem prosta sprawa

  8. #12587
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,649
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    haha jabłecznik to mój ulubiony przepis bo jest dla mnie najprostszy wgl dawno niczego nie piekłam może jakies muffiny chociaz zrobie w tygodniu
    Ja pieguska umiem haha i raz sernik robiłam :-)
    Dziewczyny a żeby te porody na ipli oglądać trzeba mieć konto jakieś??

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #12588
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,238
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    To fajnie, że starcie się jeść zdrowo i gotować jak najwięcej same :-) ja jeszcze dużo w gotowaniu muszę się nauczyć choć dieta jaka mi przepisała dietetyczna dużo mnie nauczyła i pewne nawyki zostały. Jednak grzeszki nadal popełniam i czasami idę na łatwiznę. Dzisiaj jadlam mcflurry areo mhmmm :-)
    O deserek jak sie patrzy ja tez grzesze nie przejmuj sie..

  11. #12589
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Nie ma sklepu organicznego?
    tu gdzie mieszkam niestety nie, ale widze że dużo sklepów stara się wprowadzać własnie żywność organiczną dlatego jest coraz lepiej ale ceny niestety skacza w gore wtedy ;/

  12. #12590
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Ja pieguska umiem haha i raz sernik robiłam :-)
    Dziewczyny a żeby te porody na ipli oglądać trzeba mieć konto jakieś??
    ja nie mam konta, tylko mam aplikacje sciagnieta na przeglądarke

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.