Strona 1251 z 10041
Pokaż wyniki od 12,501 do 12,510 z 100401

Styczniówki 2016 :)

  1. #12501
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    hahahah, wez je podpisz gdzies od srodka.. moze za kilka miesciecy natrafie na Twój sweterek ale by bylo

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #12502
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Wywalilam worek ciuchow nie potrzebnychw poniedzialek zawiezie do kontenera ...nie wiem czy wam mowilam ale te rzeczy z tego kontenera to sortuja i wyslyja i nie wiem czy nie do tych waszych ciuchlandow
    zapewne tak, bo czytałam artykuł o tym kiedyś

  4. #12503
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    no dokladnie, czas szybciej lecie, mozna sie dowiedziec wielu cennych uwag, czesto tez posmiac czasami posmucic i faktycznie nikt tak nie zrozumie nas jak druga ciezarna kobieta... moj maz juz zaczal byc zazdrosny o to forum, ze tyle czasu poswiecam... no ale jak jemu powiem ze mnie boli to uslysze ze w ciazy tak jest a tu od razu tysiac porad co zrobic zeby ulzylo
    Wlasnieja wiekszosc czasu w pracy jestem jak z wami pisze takze moj nie ma z tym problemu..ale czasem pyta co u tych twoich kolezanek slyhac i czy go obgaduje heheh

  5. #12504
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    a czym ty sie z mama zajmujesz? co to za firme macie?

  6. #12505
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    hahahah, wez je podpisz gdzies od srodka.. moze za kilka miesciecy natrafie na Twój sweterek ale by bylo
    świat jest mały także wszystko możliwe no popatrz Natalka kto by pomyślał, że na tym forum wśród 20 kilku dziewczyn będzie też mamusia akurat z Twojej miejscowości

  7. #12506
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    hahahah, wez je podpisz gdzies od srodka.. moze za kilka miesciecy natrafie na Twój sweterek ale by bylo
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    zapewne tak, bo czytałam artykuł o tym kiedyś
    Hahhaha moglam karteczki powkladac....nie no fajne rzeczy powyrzucalam ale juz nie dla mnie .

  8. #12507
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,216
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    a czym ty sie z mama zajmujesz? co to za firme macie?
    Szyjemy dla kucharzy ido kasyna uniformy dla obslugi...fajne rzeczy takie marynareczki nawet mam jednasukienki dla nich ,koszule...czasem ktos tam jakas kolekcje chce na juz!!!to oni dobrze placa i jak mamy czas to bierzemy

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #12508
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    znalazlam fane przytulanki dla bejbika

    http://allegro.pl/teddykompaniet-prz...293550463.html

  11. #12509
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    znalazlam fane przytulanki dla bejbika

    http://allegro.pl/teddykompaniet-prz...293550463.html
    fajniutkie właśnie muszę jakąś zakupić

  12. #12510
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Szyjemy dla kucharzy ido kasyna uniformy dla obslugi...fajne rzeczy takie marynareczki nawet mam jednasukienki dla nich ,koszule...czasem ktos tam jakas kolekcje chce na juz!!!to oni dobrze placa i jak mamy czas to bierzemy
    a macie strone www?? tez szyjesz?? czy zarzadzasz??

    Ola, no to faktycznie fuks ze sie tak trafilo, ale Ania juz poza Krosnem, ale tylko 15 km, ty tez w sumie niedaleko.. i pewnie wiekszosc z nas przez przypadek sie tu znalazła

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.