Strona 1239 z 10050
Pokaż wyniki od 12,381 do 12,390 z 100500

Styczniówki 2016 :)

  1. #12381
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez karola25. Zobacz posta
    Jakby co to wysłałam do kazdej zaproszenie,
    tam bezpieczniej nawet fotki dodawać. Jak nie będziecie chciały to sie usunie i po sprawie;-)
    A gdzie to zaproszenie bo ja nie ogarniam za bardzo

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #12382
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    A gdzie to zaproszenie bo ja nie ogarniam za bardzo
    ja chyba nie ogarnę, bo jak weszłam tam, to znów ciężko tu wrócić. faktycznie tam same informacje będziemy dodawać chyba

  4. #12383
    Senior Member Awatar karola25.
    Dołączył
    Dec 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-12-09 zobacz kalendarz
    Data
    10.12.2011
    Posty
    297
    I tu jestem zła nie jest na wersję na tel te zamkniete forum:@

  5. #12384
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Najlepszy bedzie zalaczony plik ktory mozemy sciagnac tak jak Iza mowila... Albo zalozmy bloga

  6. #12385
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez karola25. Zobacz posta
    I tu jestem zła nie jest na wersję na tel te zamkniete forum:@
    A to zobacze jutro

  7. #12386
    Senior Member Awatar karola25.
    Dołączył
    Dec 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-12-09 zobacz kalendarz
    Data
    10.12.2011
    Posty
    297
    Najwyzej tam te info i jak fotki to tylko tam a zaproszenie wejdz na swoj profil

  8. #12387
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez nayana Zobacz posta
    Najlepszy bedzie zalaczony plik ktory mozemy
    sciagnac tak jak Iza mowila... Albo zalozmy bloga
    Z tym plikiem najlepiej i najprosciej mysle

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #12388
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Dziewczynki ja uciekam w pióra także dobrej nocki życzę i udanego, słonecznego weekendu! buziaki

  11. #12389
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    ja chyba nie ogarnę, bo jak
    weszłam tam, to znów ciężko tu wrócić. faktycznie tam same informacje będziemy dodawać chyba
    Wklei.sie tylko tam ta liste nasza. Tu wygodniej pisac

  12. #12390
    Senior Member Awatar karola25.
    Dołączył
    Dec 2011
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2011-12-09 zobacz kalendarz
    Data
    10.12.2011
    Posty
    297
    Bo wiecie jak tu dodaje sie fotki to wszyscy moga zobaczyć tam tylko zaproszeni

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.