Strona 1212 z 10058
Pokaż wyniki od 12,111 do 12,120 z 100575

Styczniówki 2016 :)

  1. #12111
    Senior Member Awatar Kaktusowo
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-17 zobacz kalendarz
    Posty
    4,312
    Dobra, teraz lece na targ bo teraz mam wszędzie tak blisko, że tylko przejde przez droge hehe, musze kupić pare dupsów do domu jeszcze np nie mam szczotki klozetowej haha, odezwe sie jak wróce!
    Pamiętajcie o pysznych przepisach z naszej strony!!

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #12112
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    No to szykuje sie swietowanie na calego

    Szczotke klozetowa powiadasz ? super, ze jestescie juz na swoim, teraz jeszcze wypad w gory, szalejecie nawet chyba pogoda ma sie cos poprawic, specjalnie ma Wasz wyjazd oczywiscie

  4. #12113
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    392
    Dzień dobry

    udało się przespać cała noc bez wstawania
    nie wiem, czy się chwaliłam, ale Ryszardzik przekręcił się już główką do dołu

    Od kilku dni się zbieram za uszycie prześcieradeł do łóżeczka i dziś muszę to ogarnąć ..


    Kaktusowo - szykuj, szykuj się do wyjazdu Obyś męża nie zapomniała zabrać ..

    W kwestii śpiworka, do łóżeczka jakiś mamy dostać ...

    Generalnie to za Waszym przykładem w weekend zajmę się układaniem ubranek wg rozmiarów.. I wtedy też pochwale się co ciekawszymi

    A póki co uciekam śniadanko ogarnąć i dokończyć filmik



  5. #12114
    Senior Member Awatar Martucha86
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-26 zobacz kalendarz
    Posty
    3,115
    Cytat Zamieszczone przez boroowka Zobacz posta
    WItajcie w ten deszczowy dzień

    Beata - trzymaj się !!

    co do wanienek my mamy profilowaną ondę i wystarczy tylko pieluszka pod plecki żeby twardo nie było, dzidziuś sobie lezy a ja mam wolne ręce ,

    ja po zakupach - dla siebie kurtkę na zimę, bo uz się w niczym nie dopinałam, a zimno w psy się zrobiło, dla Tymka kombinezon ( dziś znalazłam na allegro, mam nadzieję że taki jak na fotkach będzie ) i leżaczek też dla Brzdąca
    już mi wiele nie zostało

    kosmetyki też z babydream, sprawdziły mi się przy Franku. do prania nic nie kupuję, piorę w naszym i potem jeszcze jeden cykl z ciuszkami małego w samej wodzie, Franka uczulił strasznie Dzidziuś i też w samej wodzie długo prałam,

    dużo urodzin w październiku, same skorpiony ja mam 26. 10

    Gocha2104 - ja mam do przodu 9kg, a Tymuś tylko tam siedzi i jakiś szczególnie duży nie jest po porodzie, a jeszcze przy opiece nad dwoma dzieciaczkami szybko zgubisz

    ja na zakupki wolę sama wtedy na spokojnie sobie pooglądam, ale i tak u mnie od długiego już czasu króluje internet ... siadam, zamawiam, nie tracę czasu na latanie, kasy na dojazdy, tak lubie
    teraz czekamy na łóżko dla Franusia, bo małemu zostawiamy jego łóżeczko. Franek dostanie łóżko - samochód, zeby miał atrakcję i nie był zazdrosny o swoje łóżeczko ... oby się udało ...

    Daria - chłopaki wszędzie dyskryminowane ( jeśli o ciuchy chodzi) i dziewczynki te " nie różowo - księżniczkowe" też - ja mam z córą problem, bo ona nigdy różu nie lubiła i ciężko jest
    Olga, piękne imię dla synka wybrałaś też się nad nim zastanawialiśmy
    W Pepco też zauważyłam, że mają o wiele większy wybór dla dziewczynek niż chłopaków:/
    Jeśli chodzi o pranie ciuszków, ja właśnie kupiłam płyn do prania Dzidziuś do koloru i białego:/ mam nadzieję, że Julka nie uczuli:/



  6. #12115
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    Dzień dobry

    udało się przespać cała noc bez wstawania
    nie wiem, czy się chwaliłam, ale Ryszardzik przekręcił się już główką do dołu

    Od kilku dni się zbieram za uszycie prześcieradeł do łóżeczka i dziś muszę to ogarnąć ..


    Kaktusowo - szykuj, szykuj się do wyjazdu Obyś męża nie zapomniała zabrać ..

    W kwestii śpiworka, do łóżeczka jakiś mamy dostać ...

    Generalnie to za Waszym przykładem w weekend zajmę się układaniem ubranek wg rozmiarów.. I wtedy też pochwale się co ciekawszymi

    A póki co uciekam śniadanko ogarnąć i dokończyć filmik
    A jaki ogladasz? Cos ciekawego??

  7. #12116
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    poszliśmy do hurtowni dziecięcej, to stanął i stwierdził, że najlepiej jak zamówie na allegro wszystko, więc moje zakupy trwały tyle co przejście przez hurtownię, ale siądę w któryś dzień i zamówię sobie wszystko, albo wezmę mamuśkę, bo chłopy to się nie nadają do niczego. On myślał, że to prostsze, nie ważne jaka firma, jaka cena, po prostu jak trzeba to by brał pierwsze lepsze do koszyka i po zakupach, a ja przebieram, wybieram, zastanawiam się, oglądam z każdej strony typowa kobieta
    To Twój dogadałby się z moim heheh

  8. #12117
    Senior Member Awatar Martucha86
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-26 zobacz kalendarz
    Posty
    3,115
    oj miałam na myśli borowka a nie Olga sorki zamotaniec jestem:P



  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #12118
    Senior Member
    Olga02

    Dołączył
    Oct 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-15 zobacz kalendarz
    Posty
    3,818
    Patrycja - za dużo wrażeń na raz! i nie trudno o czymś zapomnieć ale szykuj się, szykuj na wyjazd, bo z pewnością bedzie super i troche sie oderwiecie od tych remontów, przeprowadzek, zakupów...:-)
    Musze brać sie za sprzatanie, bo za godzinkę lub dwie mloda bedzie miala stawiane banki. A później będę lepić pierożki :-) RUSKIE! ;-))

  11. #12119
    Senior Member Awatar Martucha86
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-26 zobacz kalendarz
    Posty
    3,115
    Dziewczynki a czy Wy kupujecie jakieś poduszki do łóżeczka? Ja się zastanawiam nad taką typu KLIN. Ponoć bardzo pomocna jak dziecku się ulewa czy np.jak ma katarek i zatkany nosek wtedy ułatwia mu oddychanie. Myślałyście o czymś takim?
    A jeśli chodzi o gruszki, aspiratorki to ja kupiłam taki "Katarek", to jest aspirator, który podłącza się do odkurzacza. Kilka moich znajomych miało zwykły potem zamieniły na Katarek i mówią, że nie ma niczego lepszego:P więc ja się w taki zaopatrzyłam:P



  12. #12120
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cześć mamusie, deszczowo dzisiaj.. Muszę się ubrać i jechać na pocztę bo zamówiłam sobie płaszczyk zimowy z olx i wczoraj w domu mnie nie było jak listonosz przyszedł więc mam do odebrania

    Oluś jak samopoczucie? Ja wstałam mimo wszystko z uśmiechem na twarzy
    Pati Ty jesteś gapa jak można zapomnieć o wyjeździe !! Uważąjcie na siebie i duuużo zdjęć pstrykaj fajne pamiątki mieszkacie w bloku czy macie dom wybudowane na jakiejś działeczce?
    Marta niby "dzidziuś; to dobra firma, ja osobiście kupiłam z loveli bo była promocja

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.