Strona 1194 z 10083
Pokaż wyniki od 11,931 do 11,940 z 100823

Styczniówki 2016 :)

  1. #11931
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,067
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Nie lubisz? Ja jem codziennie prawie a dzis chlebek babnanowy bede piekla bo mam 4 juz tak dojrzale ze tego nikt nie zje wiec albo ciasto albo mrozenie
    lubie ale jak mam to nie jem, a jak nie mam to bym zjadła :P

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #11932
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,662
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    no jednej firmy kosmetyki najlepsze zminiejsz troszke rozmiar zdjec na komputerze to powinny sie wgrac dobrze a u mnie w pepco byla przewaga niebieskich kolorkow i az zła byłam hihi
    To musimy się wymienić :-) te moje pepco jest stanowczo za male hehehe :-)

  4. #11933
    Senior Member
    Betty09

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-29 zobacz kalendarz
    Posty
    461
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    nie pamietam kiedy ostatnio jadłam banana ;D
    ja uwielbiam owoce, a musze uwazac kiedy je jem i co jem :P masakra

    Oj dziewczyny ja mam dziś fatalny dzień, może to ta pogoda.. jeszcze się nie przyzwyczaiłam do siedzenia i prawie nic nie robienia, ale jak mus to mus. Jak tak się czyta te posty, to na szczęście się trochę humor poprawia

    Wczoraj na warsztatach mowili, z takich ciekawostek, że lepiej używac jednej marki kosmetykow, jak wspominalyscie. Po kapieli lepsza oliwka, wsmarować ją i po sprawie, nie robić za długich masaży bo jak będzie wieksze dziecko to się rozbudzi i nie będzie chciało zasnąć. Ja mam kosmetyki johnsona, niektórzy uważają że są uczulające, ale sprawdzimy. Strasznie mi się podoba seria "na dobranoc". Ogólnie tam też promowali tą markę. Co do kremów na wiatr i zimno, powiedziała położna żeby nie stosować, bo noworodek jest na to za mały, ale podobno w aptece jest jakiś sztyft/szminka-trzeba zapytać w aptece jak się nazywa. Wysmarować tylko to co wystaje poza czapeczką-czoło, nosek, broda

  5. #11934
    Senior Member
    Betty09

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-29 zobacz kalendarz
    Posty
    461
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    To musimy się wymienić :-) te moje pepco jest stanowczo za male hehehe :-)
    jak ja chodze do pepco, to tez dyskryminacja chlopakow. Wiecej ubranek dla dziewczynek, same róże..

  6. #11935
    Senior Member
    Betty09

    Dołączył
    Oct 2015
    Mieszka w
    Warszawa
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-29 zobacz kalendarz
    Posty
    461
    MUSTELA BEBE Sztyft ochronny pomadka z Cold Cream - tak to się chyba nazywa, wyszukałam w necie. Ale w razie gdyby któraś miała kupować, dowiedzcie się w aptece, podobno powinny to znać. Ja się chyba skusze

  7. #11936
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,085
    Dziewczyny ! a co polecacie do wanienki gąbkę czy moze coś innego...bo mnie jakoś e podkłady gąbkowe nie przekonują;/

  8. #11937
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,662
    Cytat Zamieszczone przez AniaSal Zobacz posta
    Dziewczyny ! a co polecacie do wanienki gąbkę czy moze coś innego...bo mnie jakoś e podkłady gąbkowe nie przekonują;/
    Ja chyba nic nie kupie i liczę że będę umiała dobrze trzymać dziecko :-) albo mąż który ma większe łapy :-)

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #11938
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,249
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Ja chyba nic nie kupie i liczę że będę umiała dobrze trzymać dziecko :-) albo mąż który ma większe łapy :-)
    Ja tez nic nie kupie dam rade bez tego w czym sie gromadza grzyby
    .... ja woem ze jesli sie to wysuszy , rozwiesi , wypierze itd ale ja nie mam vzasu na tego typu rzeczy heheh no leniwa jestem poprostu

  11. #11939
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,662
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_20151015_162713.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	90.6 KB
ID:	90807

    Oo udało mi się pomniejszyc zdjęcie :-)

  12. #11940
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,085
    Cytat Zamieszczone przez Daria_Amelia Zobacz posta
    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	_20151015_162713.jpg
Wyświetleń:	56
Rozmiar:	90.6 KB
ID:	90807

    Oo udało mi się pomniejszyc zdjęcie :-)
    Śliczny kocyk a ta czapeczka mnie też kusiła

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.