Strona 1149 z 10048
Pokaż wyniki od 11,481 do 11,490 z 100476

Styczniówki 2016 :)

  1. #11481
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,636
    Cytat Zamieszczone przez Betty09 Zobacz posta
    Ja zmykam robić racuchy ze śliwkami, a później czas na drzemkę :P
    Jak zajrzę tu wieczorem to pewnie będzie mnóstwo postów!

    Trzymajcie się!
    Smacznego :-) ja wlasnie pije herbatke z cytryna i powtórkę m jak miłość oglądam :-)

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #11482
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Dziewczyny a co się teraz stosuje do pępuszka? zanim odpadnie

  4. #11483
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Dziewczyny a co się teraz stosuje do pępuszka? zanim odpadnie
    Nie wiem co u was ale u mnie takie specjalne papierki sa nasaczone spirytusem i czyms jeszcze bo dala mi polozna caly kartonik tego i powiedziala ze to do pepuszka...ja jedno otworzylam i obadalm co to jest

  5. #11484
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Nie wiem co u was ale u mnie takie specjalne papierki sa nasaczone spirytusem i czyms jeszcze bo dala mi polozna caly kartonik tego i powiedziala ze to do pepuszka...ja jedno otworzylam i obadalm co to jest
    Właśnie na allegro też obczaiłam jakieś gaziki nasączone alkoholem, to pewnie to

  6. #11485
    Senior Member Awatar cotton
    Dołączył
    May 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2015-12-09 zobacz kalendarz
    Posty
    583
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Właśnie na allegro też obczaiłam jakieś gaziki nasączone alkoholem, to pewnie to
    Miałam je w moim zakupowym koszyku na Allegro, ale w końcu nie zamówiłam. Kupię Octenisept i chyba tego będę używać

  7. #11486
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    ja juz w domku, zadowolona jestem z efektów u fryzjerki odwiedziłam rowniez smyka i kupiłam 2 czapeczki i 3 pary skarpetek i jeden taki komplecik muszę przejrzeć co mam w tych ciuszkach czego najwięcej itp

    Olka ja tez słyszałam o spirytusie, jest to najlepsze rozwiązanie
    Smoczki mam zamiar używać

    Daria ja laktator kupuję bo wiem że się przyda, do tego kupuje tylko jedną butelke bo mam zamiar karmić piersią wiec wiecej mi nie potrzeba a najwyzej z czasem dokupie
    Veronika az sama jestem ciekawa ile Twoja mała waży

  8. #11487
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    ja juz w domku, zadowolona jestem z efektów u fryzjerki odwiedziłam rowniez smyka i kupiłam 2 czapeczki i 3 pary skarpetek i jeden taki komplecik muszę przejrzeć co mam w tych ciuszkach czego najwięcej itp

    Olka ja tez słyszałam o spirytusie, jest to najlepsze rozwiązanie
    Smoczki mam zamiar używać

    Daria ja laktator kupuję bo wiem że się przyda, do tego kupuje tylko jedną butelke bo mam zamiar karmić piersią wiec wiecej mi nie potrzeba a najwyzej z czasem dokupie
    Veronika az sama jestem ciekawa ile Twoja mała waży
    No widzisz a co ja mam powiedziec bede dzwonic donpoloznej bo dzis ma byx ponpoludniu to moze podjade

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #11488
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Właśnie na allegro też obczaiłam jakieś gaziki nasączone alkoholem, to pewnie to
    Tak napewno to je toponoc najlepsze bo wysusza a o to chodzi wlasnie

  11. #11489
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,055
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    No widzisz a co ja mam powiedziec bede dzwonic donpoloznej bo dzis ma byx ponpoludniu to moze podjade
    obstawiam jakies 600-700

  12. #11490
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,222
    Wpisów
    3
    Iza ty dawno nie kupowalas nic to nawet wypadalo kupicja dzis zamowie meble(chyba) hehe..i jak mi przywioza to sie wezme za wszystkoja nic dawno nie kupilam nic...

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.