Strona 1108 z 10058
Pokaż wyniki od 11,071 do 11,080 z 100575

Styczniówki 2016 :)

  1. #11071
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Tak tak deserek musi bycmy jutro rano
    mamy samolot...koniec tego dobregonastepne wakacje z Amelka bedatylko kiedy?moze na wielkanoc cos zorganizujemy ale to juz z cala rodzina...
    Nie wiem jak to bedzie zawsze wszedzie we dwoje ewentualnie ze znajomymi a teraz wieksza odpowiedzialnosc juz i mam stracha jak o tym pomysle

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #11072
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,233
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Nie wiem jak to bedzie zawsze wszedzie we dwoje ewentualnie ze znajomymi a teraz wieksza odpowiedzialnosc juz i mam stracha jak o tym pomysle
    Bedzie dobrzepamietam ze Olivia miala pol roczku jak polecielismy wszyscy na Florydei powiem ci ze z takim malym dzieckiembpodroz lepsza jak z dwulatkiemwszystko jest do ogarniecia tylko trzeba bedzie przeorganizowac zycie hehe

  4. #11073
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Bedzie
    dobrzepamietam ze Olivia miala pol roczku jak polecielismy wszyscy na Florydei powiem ci ze z takim malym dzieckiembpodroz lepsza jak z dwulatkiemwszystko jest do ogarniecia tylko trzeba bedzie przeorganizowac zycie hehe
    Mam nadzieje ze dam rade

  5. #11074
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,233
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Mam nadzieje ze dam rade
    Ja tez nie wiem jak to bedzie ale dam radewszystkie mamy daja rade

  6. #11075
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    392
    Cześć dziewczyny..

    U mnie dziś ciężko.. Męża babcia wczoraj porządnie mi nerwy popsuła.. Do 4ej nie moglam nie mogłam spac. A jak usnęłam, to mnie obudzono.. Generalnie słabo dzis się czuje.. Mialam do miasta jechać, ale w łózku zostałam.. Czuje się koszmarnie ..
    Do tego znów ciśnienie podskoczyło mi .. 2 razy w tyg zagląda do mnie ciocia by podłogi i łazienkę ogarnąć.. Weszła do babki, a ta jej taką awanturę o nic zrobila, że kobicina aż się popłakała.. ehh
    Teraz na szybko zaglądnęłam do Was i dalej się kładę.. może usnę..

    Wybaczcie mi, ale będę pisać częsciowo ogolnie, bo imiona dzis mi uciekają.. więc proszę o wyrozumiałość
    Beatko, raz dwa zrobią badania i wypuszczą do domku

    Veronico, wspaniały gest ze strony męża.. Na pewno zapisze się ten wyjazd w Twojej pamięci i będzie wzruszającym wspomnieniem..

    Brzuszki, ehh.. jak Ja zazdroszcze Wam takich brzuszków.. Ewidentnie widać, że ciążowe "piłeczki"

    Mam nadzieję, że nic mi nie uciekło..
    3majcie się cieplutko i spokojnej nocy



  7. #11076
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    Cześć dziewczyny..

    U mnie dziś ciężko.. Męża babcia wczoraj porządnie mi nerwy popsuła.. Do 4ej nie moglam nie mogłam spac. A jak usnęłam, to mnie obudzono.. Generalnie słabo dzis się czuje.. Mialam do miasta jechać, ale w łózku zostałam.. Czuje się koszmarnie ..
    Do tego znów ciśnienie podskoczyło mi .. 2 razy w tyg zagląda do mnie ciocia by podłogi i łazienkę ogarnąć.. Weszła do babki, a ta jej taką awanturę o nic zrobila, że kobicina aż się popłakała.. ehh
    Teraz na szybko zaglądnęłam do Was i dalej się kładę.. może usnę..

    Wybaczcie mi, ale będę pisać częsciowo ogolnie, bo imiona dzis mi uciekają.. więc proszę o wyrozumiałość
    Beatko, raz dwa zrobią badania i wypuszczą do domku

    Veronico, wspaniały gest ze strony męża.. Na pewno zapisze się ten wyjazd w Twojej pamięci i będzie wzruszającym wspomnieniem..

    Brzuszki, ehh.. jak Ja zazdroszcze Wam takich brzuszków.. Ewidentnie widać, że ciążowe "piłeczki"

    Mam nadzieję, że nic mi nie uciekło..
    3majcie się cieplutko i spokojnej nocy
    Nie denerwuj się kładź się do łóżka i odpoczywaj ile się da !

  8. #11077
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,233
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    Cześć dziewczyny..

    U mnie dziś ciężko.. Męża babcia wczoraj porządnie mi nerwy popsuła.. Do 4ej nie moglam nie mogłam spac. A jak usnęłam, to mnie obudzono.. Generalnie słabo dzis się czuje.. Mialam do miasta jechać, ale w łózku zostałam.. Czuje się koszmarnie ..
    Do tego znów ciśnienie podskoczyło mi .. 2 razy w tyg zagląda do mnie ciocia by podłogi i łazienkę ogarnąć.. Weszła do babki, a ta jej taką awanturę o nic zrobila, że kobicina aż się popłakała.. ehh
    Teraz na szybko zaglądnęłam do Was i dalej się kładę.. może usnę..

    Wybaczcie mi, ale będę pisać częsciowo ogolnie, bo imiona dzis mi uciekają.. więc proszę o wyrozumiałość
    Beatko, raz dwa zrobią badania i wypuszczą do domku

    Veronico, wspaniały gest ze strony męża.. Na pewno zapisze się ten wyjazd w Twojej pamięci i będzie wzruszającym wspomnieniem..

    Brzuszki, ehh.. jak Ja zazdroszcze Wam takich brzuszków.. Ewidentnie widać, że ciążowe "piłeczki"

    Mam nadzieję, że nic mi nie uciekło..
    3majcie się cieplutko i spokojnej nocy
    Wrrrr te rodzinki czasem umilaja nam zycie ze hej...olej to . Wskoc do lozka i udaj ze spisz o tak zrob

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #11078
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Moniczka łatwo mi napisać, ale nie przejmuj się babką żadną, olej wszystko czym Ci podniosła ciśnienie, ale wiem że ciężko, jednak wiesz że stresowanie w naszym stanie nie wpływa dobrze. Także odpocznij sobie, prześpij i na pewno jutro wyjdzie dla Ciebie piękne słoneczko i będzie lepszy dzień!

  11. #11079
    Senior Member Awatar AniaSal
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Data
    -8.01.2016
    Posty
    4,063
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    Moniczka łatwo mi napisać, ale nie przejmuj się babką żadną, olej wszystko czym Ci podniosła ciśnienie, ale wiem że ciężko, jednak wiesz że stresowanie w naszym stanie nie wpływa dobrze. Także odpocznij sobie, prześpij i na pewno jutro wyjdzie dla Ciebie piękne słoneczko i będzie lepszy dzień!
    Dokładnie.... Czasem z rodziną dobrze jest na zdjęciu ale nawet i to nie zawsze;p

  12. #11080
    Cytat Zamieszczone przez AgaMi Zobacz posta
    Śliczny twój brzuszek - taki zgrabniutki
    Dziś wybieraliśmy wózek dla bliźniaczek,a pan w sklepie trzy razy pytał, czy na bliźniaki Widać, że się nie znał - bidulek
    Wybraliście jakiś? Mnie wczoraj wpadł w oko tako omega duo. Ale prawie 10kg cięższy niż ten co wybraliśmy. A musze jeszcze brać wagę pod uwagę - mieszkamy w bloku, właśnie sie budujemy i dopiero pozna wiosną jak nie latem sie wyprowadzimy

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.