Strona 1103 z 10044
Pokaż wyniki od 11,021 do 11,030 z 100434

Styczniówki 2016 :)

  1. #11021
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Maz mi wyslal smsa ze dzis swietujemy bo minela nam setka czyli za 99 dni Amelka bedzie z nami hehe i ma prezent dla mnie
    o jak słodko miło z jego strony, bo mój to co chwile pyta który to tydzień hehehee

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #11022
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    doszedł do mnie komplet z La MIllou do wózka, na żywo wygląda cudownie, na zdjęciu same zobaczcie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5016.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	31.7 KB
ID:	90616

    ale kocyka dla noworodka od nich nie kupie tylko od razu dla śreniaka, bo te dla noworodka wystarczą dosłownie na chwilkę

  4. #11023
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    wybaczcie że tak wykręcone, ale jakoś mi się tak wgrało

  5. #11024
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    o jak słodko miło z jego strony, bo mój to co chwile pyta który to tydzień hehehee
    Cytat Zamieszczone przez Truskawkowa Zobacz posta
    O jej jaki kochany
    Ja nawet o tym nie pomyslalamciekawe co za prezent ma heheh

  6. #11025
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Hania wozek sliczny a ten kolor cudnysa takie kocyki ze dla niemowlaka i starszaka?

  7. #11026
    Senior Member
    nayana

    Dołączył
    Jul 2015
    O mnie
    Jestem w ciąży, mam termin porodu na 2016-01-02 zobacz kalendarz
    Posty
    5,541
    Cytat Zamieszczone przez hankaskakanka Zobacz posta
    doszedł do mnie komplet z La MIllou do wózka, na żywo wygląda cudownie, na zdjęciu same zobaczcie.

    Kliknij obrazek, aby uzyskać większą wersję

Nazwa:	IMG_5016.jpg
Wyświetleń:	64
Rozmiar:	31.7 KB
ID:	90616

    ale kocyka dla noworodka od nich nie kupie tylko od razu dla śreniaka, bo te dla noworodka wystarczą dosłownie na chwilkę
    Slicznie wyglada

    Co do porodu to moja tesciowa przy pierwszym dziecku porobila niefortunne zdjecia na ktorych widac rozciete krocze, lozysko, krew itd... Maz jak zgral zdjecia z aparatu ( nie wiedzialam ze takie sa) i zobaczyl na sucho,bez adrenaliny ivtych wszystkich emocji towarzyszacych przy porodzie to go scielo i powiem wam ze dlugo nie mogl sie przelam by sie ze mna kochac i ogolnie to byl wtedy nasz najgorszy okres miedzy nami.... W koncu wszystko przeszlo, on to jakos poukladal sobie madrze w glowie i dalej chce isc ze mna rodzic... Wszystko jest do przejscia.. Lepiej jednak bez zdjec hehehe

  8. #11027
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez veronika Zobacz posta
    Ja nawet o tym nie pomyslalamciekawe co za prezent ma heheh
    99 róż

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #11028
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Cytat Zamieszczone przez aleksandramagdalena Zobacz posta
    99 róż
    Hahaha

  11. #11029
    Senior Member
    veronika

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka urodzila sie 11 grudnia 2015:)
    Posty
    15,220
    Wpisów
    3
    Wiecie co zjadlam na sniadanie?makaron z miesem typowe sniadanieno ale to bylo miedzy innymi wiec zjadlam

  12. #11030
    Dziewczyny nic takiego strasznego. Zbyt często twardnieje brzuch, szyjka nieznacznie sie skraca. Chodzi o zrobienie dokładnych badan u chłopców. Przeplywy i wykluczenie zespołu podkradania. USG ma mi robic jakas super profesor.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.