Strona 1092 z 10063
Pokaż wyniki od 10,911 do 10,920 z 100621

Styczniówki 2016 :)

  1. #10911
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,649
    Cytat Zamieszczone przez Olga02 Zobacz posta
    Myślałam, ze i mnie uda sie założyć suwaczek, ale jak to ja - oczywiście musiałam cos spaprać
    Wejdź w edycję profilu a następnie edytuj sygnaturę i tam wklejasz link suwaczka. Suwaczki możesz stworzyć na różnych stronach i tam masz do skopiowania linki , które wklejasz

  2. dzieckozakupy.pl
  3. #10912
    Senior Member
    fghjkz

    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Amelka przyszła na świat 7.01.2016 :)
    Posty
    12,057
    Zwiedzilismy Zamek Czocha fajna sprawa, teraz obiadek jakis

    Dziewczyny a kiedy planujecie drugiego dzidziusia jesli wgl planujecie?

  4. #10913
    Senior Member Awatar aleksandramagdalena
    Dołączył
    Jun 2015
    O mnie
    Nasza Perełka urodziła się 12.01.2016r. o godzinie 14.10 3340g 55cm
    Posty
    6,925
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Zwiedzilismy Zamek Czocha fajna sprawa, teraz obiadek jakis

    Dziewczyny a kiedy planujecie drugiego dzidziusia jesli wgl planujecie?
    Życie samo pokaże i jak Bozia da ale chciałabym szybko bo wiem że później ciężko się zdecydować. Dziewczyny jak urodzimy w styczniu to jeszcze w tym samy roku nasze bejbiki mogą mieć rodzeństwo hehhee znam kilka dziewczyn co była taka sytuacja, a teraz dzieci wychowują się jak bliźniaki

  5. #10914
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    401
    Cytat Zamieszczone przez Beatapab Zobacz posta
    Jestem z okolic lodzi właśnie. Szpital w ktorym rodzilam ma kiepskie zaplecze neonatologicze. Moja wygoda to Pikus, byleby maluchy miały jak najlepiej. A może pozwoliliby rodzic naturalnie. Oj bardzo bym chciala
    Jak wspomnialam sprzęt mają rewelka ..
    Na kwalifikacji porozmawiaj z nimi o tym naturalnym porodzie, może się uda?

  6. #10915
    Senior Member
    Monika2008

    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-21 zobacz kalendarz
    Posty
    401
    Kolejny bejbik??

    mhm.. Tak by do 3-4l było różnicy..
    Ale tak prawdę mówiąc, nie wiadomo kiedy i ile bejbików jest nam pisanych..

  7. #10916
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Zwiedzilismy Zamek Czocha fajna sprawa, teraz obiadek jakis

    Dziewczyny a kiedy planujecie drugiego dzidziusia jesli wgl planujecie?

    Z tego co się orientuje część z nas już ma



    Hania - chcesz powiedziec, ze SAMODZIELNIE urodzilas corcie z taka waga?!?!



    Tak, juz o tym tu pisałam

  8. #10917
    Senior Member Awatar hankaskakanka
    Dołączył
    Sep 2015
    O mnie
    Jestem mamą, moje dziecko urodziło się 2016-01-08 zobacz kalendarz
    Posty
    303
    jak mogę coś doradzić dziewczyną które będa rodziły pierwsze dzieciątko i planują kolejne to nie zastanawiajcie się za długo, bo potem trudno sie zdecydować a i dzieci razem jak dorastają jest znacznie łatwiej dla nich i dla nas.

  9. encyklopedie Encyklopedia zdrowia dziecka Encyklopedia ciąży
  10. #10918
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,649
    Cytat Zamieszczone przez fghjkz Zobacz posta
    Zwiedzilismy Zamek Czocha fajna sprawa, teraz obiadek jakis

    Dziewczyny a kiedy planujecie drugiego dzidziusia jesli wgl planujecie?
    Mój mąż ciągle gada, że 5 dzieci i najlepiej jedno po drugim po roku hehe, że z jednej ciąży wyjdę i za następne się bierzemy. Na co ja się śmieję, że chyba sam je wypchnie
    Generalnie chcemy mieć parę dzieciaczków, na pewno nie jedno a ile to będzie zależało pewnie od finansów, zdrowia i innych czynników. Zobaczymy jak ten maluszek się urodzi i jak mu da popalić czy nie zmieni zdania hihih

  11. #10919
    Senior Member Awatar Daria_Amelia
    Dołączył
    Aug 2015
    O mnie
    Tomuś przyszedł na świat 20.01.2016
    Posty
    5,649
    Cytat Zamieszczone przez hankaskakanka Zobacz posta
    jak mogę coś doradzić dziewczyną które będa rodziły pierwsze dzieciątko i planują kolejne to nie zastanawiajcie się za długo, bo potem trudno sie zdecydować a i dzieci razem jak dorastają jest znacznie łatwiej dla nich i dla nas.
    tylko pewnie ciężko jedno ledwo chodzi albo wcale a już mieć kolejnego niemowlaka

  12. #10920
    Cytat Zamieszczone przez Monika2008 Zobacz posta
    Jak wspomnialam sprzęt mają rewelka ..
    Na kwalifikacji porozmawiaj z nimi o tym naturalnym porodzie, może się uda?
    Prowadze tam ciążę i caly czas powtarzają ze będzie cięcie.

Newsletter Mjakmama24.pl

Odwiedzający odnaleźli tę stronę dzięki wyszukiwaniu fraz:

styczniówki 2016

Zwiń / Rozwiń Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •  
  • BB Code jest Aktywny(e)
  • EmotikonyAktywny(e)
  • [IMG] kod jest Aktywny(e)
  • [VIDEO] code is Aktywny(e)
  • HTML kod jest wyłączony
Serwis mjakmama24.pl ma charakter edukacyjny! Redakcja serwisu dokłada wszelkich starań, aby informacje w nim zawarte były poprawne merytorycznie jednakże decyzja dotycząca leczenia należy do lekarza. Redakcja i wydawca serwisu nie ponoszą odpowiedzialności wynikającej z zastosowania informacji zamieszczonych na stronach serwisu.
Żaden utwór zamieszczony w serwisie nie może być powielany i rozpowszechniany lub dalej rozpowszechniany w jakikolwiek sposób (w tym także elektroniczny lub mechaniczny) na jakimkolwiek polu eksploatacji w jakiejkolwiek formie, włącznie z umieszczaniem w Internecie - bez pisemnej zgody ZPR Media S.A.. Jakiekolwiek użycie lub wykorzystanie utworów w całości lub w części z naruszeniem prawa tzn. bez zgody ZPR Media S.A. jest zabronione pod groźbą kary i może być ścigane prawnie.