Strona 1 z 14
Pokaż wyniki od 1 do 10 z 135

Gdzie kupić buty damskie?

Gdzie kupić buty damskie?

Wiosnę coraz bardziej czuć w powietrzu, garderoba coraz to mocniej domaga się zmian. Dlatego pomyślałam nad zakupem nowych, wiosenny butów. Z tego co wiem gabor buty damskie robi porządne i takie na lata, ale w moim mieście nie mam sklepu w obuwiem tej marki. Może da się je kupić w sieci? Tylko czy warto ryzykować? Macie jakieś rady czym się kierować w wyborze sklepu?

2. dzieckozakupy.pl
    Nie znam się na markach. Zazwyczaj moje zakupy butów wyglądają tak, że idę do jakiejś galerii i chodzę po różnych sklepach. Przebieram, wybieram i oglądam. Jak mi się coś spodoba, to po prostu kupuję. Nawet nie zastanawiam się nad marką. Nie lubię za dużo myśleć nad tym, czy coś jest modne albo markowe. Po prostu musi mi się podobać i być przede wszystkim wygodne.

Nie radze kupować butów w internecie. Nie chodzi tu tylko o sam rozmiar buta, tylko o to jak leży na noce, jak się dopasowuje, czy nie ciśnie w różnych miejscach. To jednak trzeba sprawdzić samemu na włąsnej stopie. No zawsze można co prawda bawić się w zwroty towaru czy coś, ale to już dodatkowe zawracanie głowy i sobie i sprzedającemu.

Ja jestem ogromną zwolenniczką zakupów online. Buty też kupuję w sieci. Ok, czasem przymierzę je najpierw w sklepie stacjonarnym, ale zakupy zrobię przez internet - bo taniej. Czasem kupuję też w ciemno i się nie zawiodłam. A że Gabor to porządna firma, to się nie masz co bać. W Shoe Manii masz spory wybór ich butów http://shoe-mania.pl/buty-damskie.
    Ostatnio edytowane przez PearleneEU1488 ; 24-03-15 o 10:10